Shop and ship perfume update

damith144

Well-known member
  • Dec 7, 2021
    914
    330
    63
    Mama kalin thread ekak demma perfume ekak ganna widiyata ahala. Emios kiwwa shop eken gaththe. Masa 3kata wada wenwa order karala. Ada thamai awe. Meka hebei gaththata padu nechan. Badu supiri. Mama mehen decant use karala thiynwa. Hebei Meka maru machan.

    P.s - hebei perfume Dubai walin enna denne ne dangerous good kiyanna category eke thiyenne perfume.

    Kalin thread eka - https://elakiri.com/threads/shop-and-ship-with-perfume-buy.2254812/

    Perfume eke value eka une 30000k. Volume eka 150ml.
    Shop and ship ekata $21
    Lankawe custom eke tax eka Rs 7587k wage
     

    Attachments

    • IMG-20260904-WA0002.jpg
      IMG-20260904-WA0002.jpg
      95.3 KB · Views: 29
    • IMG-20260904-WA0003.jpg
      IMG-20260904-WA0003.jpg
      106.7 KB · Views: 29
    Last edited:
    • Like
    • Love
    Reactions: Psiko and Lessar

    damith144

    Well-known member
  • Dec 7, 2021
    914
    330
    63
    Dubai walin enna denne naa?

    ethakota awe nadda ? awada? hariyata kiyahn?

    perfume price eken % tax wadunada
    Dubai Wala Meka masekata wada thibba mchn. Aramex ekata call karala karala wada dila genna gaththe. Rs 7587 tax wedune. Hebei perfume eke value eka Dala thibba $130. Matath hitah ganna be adu ganak awe ai kiyala. Mama hadala beluwama 15k wage tax eka enwa perfume ekata HS 3303.00.10 – Perfumes

    tax eka ehema kohomada
    7587k una machan
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 11:35 PM
     
    • Wow
    Reactions: Wicked Wolf

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,457
    113
    Dubai Wala Meka masekata wada thibba mchn. Aramex ekata call karala karala wada dila genna gaththe. Rs 7587 tax wedune. Hebei perfume eke value eka Dala thibba $130. Matath hitah ganna be adu ganak awe ai kiyala. Mama hadala beluwama 15k wage tax eka enwa perfume ekata HS 3303.00.10 – Perfumes


    7587k una machan
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 11:35 PM
    waw. Electronic genawot kiyapan mata S&S eke tax eka balaganna ona. Presto dan tax wadi
     

    damith144

    Well-known member
  • Dec 7, 2021
    914
    330
    63
    waw. Electronic genawot kiyapan mata S&S eke tax eka balaganna ona. Presto dan tax wadi
    hari machan mama kiyannam. mata idea ekak nethi nisa ahanne normally tax eka decide karanne S&S or presto eken neme neda? custom ekenne decide karnne?S&S wala nam flat rate ekak thiyenne 1$ lifetime subscription ekata shipping cost eka 21$ or ita wada aduine
     
    • Like
    Reactions: netnet

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    ade etchata kal giyada,man uba demmaata passe week eke perfume 3k dala 2 weeks walin awa.but flex membership eka tibba ,eka wenna athi,badu hodaine?lankawe ewata wada difference eka terenawa
     

    damith144

    Well-known member
  • Dec 7, 2021
    914
    330
    63
    ade etchata kal giyada,man uba demmaata passe week eke perfume 3k dala 2 weeks walin awa.but flex membership eka tibba ,eka wenna athi,badu hodaine?lankawe ewata wada difference eka terenawa
    Adeh sirwata? Me mchn ubata mechchra adu kalekin awe kohomda? Ube package eka Dubai walata gihinda awe? Mage eka ehe masayak wage thibba hold wela DG category kiyala. Badu nam supiri. Lankawe mama Meka use karala thiynwa. Hebei itawada Badu quality kiyala therenwa
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    Adeh sirwata? Me mchn ubata mechchra adu kalekin awe kohomda? Ube package eka Dubai walata gihinda awe? Mage eka ehe masayak wage thibba hold wela DG category kiyala. Badu nam supiri. Lankawe mama Meka use karala thiynwa. Hebei itawada Badu quality kiyala therenwa
    dubai walata giya,man invoice eka send kara.flex walata poddak pirority denawa eka wenna athi.mage 3 bottlesma awa.tax hena aduwen gahala tibbe.badu hoda nan etcharai
     

    damith144

    Well-known member
  • Dec 7, 2021
    914
    330
    63
    dubai walata giya,man invoice eka send kara.flex walata poddak pirority denawa eka wenna athi.mage 3 bottlesma awa.tax hena aduwen gahala tibbe.badu hoda nan etcharai
    Uba gaththe machan flex $9 ekada $11 ekada? Tax eka kiyak wage set unada? Mageth hithuwata wada adu ganak gahala thibba hebei
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    Uba gaththe machan flex $9 ekada $11 ekada? Tax eka kiyak wage set unada? Mageth hithuwata wada adu ganak gahala thibba hebei
    eke difference ekak ne ekak monthly payment ekak annual payment,man godak badu gennana kaleta 3 months wage tempory flex gannawa.tax 15k wage wadune okotma man sunglass ekakuth genawa
     

    damith144

    Well-known member
  • Dec 7, 2021
    914
    330
    63
    eke difference ekak ne ekak monthly payment ekak annual payment,man godak badu gennana kaleta 3 months wage tempory flex gannawa.tax 15k wage wadune okotma man sunglass ekakuth genawa
    Ow mchn tax eka nm adui. Ehnm next time flex use karala balanwa. Uba mchn invoice eka send kale unge mail ekatada neththam s&s app ekenda?