Mama kalin thread ekak demma perfume ekak ganna widiyata ahala. Emios kiwwa shop eken gaththe. Masa 3kata wada wenwa order karala. Ada thamai awe. Meka hebei gaththata padu nechan. Badu supiri. Mama mehen decant use karala thiynwa. Hebei Meka maru machan.
P.s - hebei perfume Dubai walin enna denne ne dangerous good kiyanna category eke thiyenne perfume.
Kalin thread eka - https://elakiri.com/threads/shop-and-ship-with-perfume-buy.2254812/
Perfume eke value eka une 30000k. Volume eka 150ml.
Shop and ship ekata $21
Lankawe custom eke tax eka Rs 7587k wage
P.s - hebei perfume Dubai walin enna denne ne dangerous good kiyanna category eke thiyenne perfume.
Kalin thread eka - https://elakiri.com/threads/shop-and-ship-with-perfume-buy.2254812/
Perfume eke value eka une 30000k. Volume eka 150ml.
Shop and ship ekata $21
Lankawe custom eke tax eka Rs 7587k wage
Attachments
Last edited: