Shop and ship perfume update

damith144

Well-known member
  • Dec 7, 2021
    906
    326
    63
    Mama kalin thread ekak demma perfume ekak ganna widiyata ahala. Emios kiwwa shop eken gaththe. Masa 3kata wada wenwa order karala. Ada thamai awe. Meka hebei gaththata padu nechan. Badu supiri. Mama mehen decant use karala thiynwa. Hebei Meka maru machan.

    P.s - hebei perfume Dubai walin enna denne ne dangerous good kiyanna category eke thiyenne perfume.

    Kalin thread eka - https://elakiri.com/threads/shop-and-ship-with-perfume-buy.2254812/

    Perfume eke value eka une 30000k. Volume eka 150ml.
    Shop and ship ekata $21
    Lankawe custom eke tax eka Rs 7587k wage
     

    Attachments

    • IMG-20260904-WA0002.jpg
      IMG-20260904-WA0002.jpg
      95.3 KB · Views: 13
    • IMG-20260904-WA0003.jpg
      IMG-20260904-WA0003.jpg
      106.7 KB · Views: 15
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Lessar

    damith144

    Well-known member
  • Dec 7, 2021
    906
    326
    63
    Dubai walin enna denne naa?

    ethakota awe nadda ? awada? hariyata kiyahn?

    perfume price eken % tax wadunada
    Dubai Wala Meka masekata wada thibba mchn. Aramex ekata call karala karala wada dila genna gaththe. Rs 7587 tax wedune. Hebei perfume eke value eka Dala thibba $130. Matath hitah ganna be adu ganak awe ai kiyala. Mama hadala beluwama 15k wage tax eka enwa perfume ekata HS 3303.00.10 – Perfumes

    tax eka ehema kohomada
    7587k una machan
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 11:35 PM
     
    • Wow
    Reactions: Wicked Wolf

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,707
    8,455
    113
    Dubai Wala Meka masekata wada thibba mchn. Aramex ekata call karala karala wada dila genna gaththe. Rs 7587 tax wedune. Hebei perfume eke value eka Dala thibba $130. Matath hitah ganna be adu ganak awe ai kiyala. Mama hadala beluwama 15k wage tax eka enwa perfume ekata HS 3303.00.10 – Perfumes


    7587k una machan
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 11:35 PM
    waw. Electronic genawot kiyapan mata S&S eke tax eka balaganna ona. Presto dan tax wadi