මේක් අපු දවසෙම හෝල් එකට ගිහින් බැලුවා.මාර සෙනගක් හිටියේ.එත් මෙකෙ පළවෙනි එක වගෙ ත්රිල් එකක් දැනුනෙ නැහැ.
![]()
mata නම් මේක තමයි බන් පිස්සු හැදෙනවා මුන්ගේ ඉෆෙක්ට් වලට
ඕක තේරුම් ගන්නනම් Star Wars Series එකම බලන්න ඕනේ, මං ළඟ ඉස්සර Collection DVD එකක් තිබ්බා, පට්ටයි!




මට නන් මේක සෙට් උනේම නෑ මචන්...මාත් රොක් ඉන්න හින්දා තමා බැලුවේ...San Andreas (2015)
මේකත් ටිකක් පරණ නියම Film එකක් ගොඩක් අය බලලා නම් ඇති මේක... භූකම්පන, සුනාමි.. අස්සේ තමන්ගේ දුව බේරා ගන්න යන Story එකක් තමයි තියෙන්නේ Day After Tomorrow වගේ, ඉන්න නළුවා ගැන ඉතින් අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැනේ...![]()
http://www.imdb.com/title/tt2126355/

මට නන් මේක සෙට් උනේම නෑ මචන්...මාත් රොක් ඉන්න හින්දා තමා බැලුවේ...![]()

film එක බලන්න ඉන්න උන් ටික දුවපන් මෙතන මගේ පාන් කැල්ලක් කන්න තියෙන rep කපන්නේ නැතිව
film එක ඉසෙල්ලා පටන් ගන්නේ zod ගේ වලියෙන් බැටා wane එකේ කාටද කතා කරනවා building එකෙන් එලියට යන්න කියලා fox නම් නෙමේ
බටා එතැනදී පොඩි එකෙන් බෙර ගන්නවා අම්මා කෝ කියලා ඇහුවම building එක පෙන්නවා එක බටා ට හොදට හිතට වදිනවා
ඒ ගමන් බැටා Gotham police පොරක් බේර ගන්නවා එත් උගේ කකුල් දෙකම නැති වෙනවා උ superman ව උසාවි ගෙන්න තරම් වැඩේ අදිනවා lex එක්ක එකතු වෙලා,
බැටා දැන් දරුණු වෙලා සාමාන්ය මිනිස්සුත් පොර දැක්කම බය වෙනවා, ඒ අතර තුර බැටා superman ට ගහන්න සුට් එකක් හදනවා
ඒ අතරතුර krypton එකක් ඉන්දියන් මුහුදෙන් හොයා ගන්නවා. එක lex ට ඕනෑ වෙනවා
lex ඒ අතර batman වයි superman වයි කොටවනවා,
zod ගේ ඇගිලි ගලවලා zod ගේ ship එකට lex යනවා එතන තමා zod ගේ මිනියෙන් අර monster ව හදන්නේ
wonder women ඒ අතර lex ගැන හොයනවා සැක හිටිලා
බැටා krypton එක උසන්න යනකොට superman ඇවිත් වැඩේ කනවා, එත් පොර එක ඊට පස්සේ lex ගෙන් එක උස්සනවා
superman උසාවියට ආවම lex bomb එකක් දාලා උසාවියේ හැමෝම මරනවා
superman ගේ අම්මාව lex අල්ල ගන්නවා එයාව ඕනෑ නම් bat ව මරන්න කියනවා එතන තමා දරුණු වලිය යන්නේ ------ superman ගේ හයිය විතරයි මොලේ නැ බැටා kyptone එකෙන් ගානට ගේම දෙනවා ඇට්ටි හැලෙන්න, superman ගේ කෙල්ල ඇවිත් අඩලා superman ව බෙර ගන්නේ
batman ගිහින් superman ගේ අම්මා බෙර ගන්නවා ඒ අතර තමා lex අර monster ව දාන්නේ, wonder women එනවා ගේමට
මීට පස්සේ වෙන ඩේ මම කියන්නේ නැ බලහන් ගිහින් nuke ගහන ඒවාත් තියෙනවා
මෙතන තමා justice league හදන්න batman තීරණය කරන්නේ
මම නම් බලපු හොදම film එකක් උබලත් ගිහින් බලපන්
ඕක තේරුම් ගන්නනම් Star Wars Series එකම බලන්න ඕනේ, මං ළඟ ඉස්සර Collection DVD එකක් තිබ්බා, පට්ටයි!

San Andreas (2015)
![]()
මේකත් ටිකක් පරණ නියම Film එකක් ගොඩක් අය බලලා නම් ඇති මේක... භූකම්පන, සුනාමි.. අස්සේ තමන්ගේ දුව බේරා ගන්න යන Story එකක් තමයි තියෙන්නේ Day After Tomorrow වගේ, ඉන්න නළුවා ගැන ඉතින් අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැනේ...![]()
http://www.imdb.com/title/tt2126355/
![]()
මේක ඉරාණ චිත්රපටියක්. මාර ලස්සනයි ඒ වගේම ගොඩාක් දුක හිතෙනවා Film එක බලද්දි.
මේක බලපු අය ඉන්නවනම් අදහස් කියන්න. බලපු නැති අය බා ගෙන බලන්න නියම Film එක ඇත්ත කථාවකින් Film එක හදල තියෙන්නෙ.
මම වැඩි විස්තර කියන්න යන්නෙ නෑ බා ගෙන බලන්න..![]()
![]()
Download torrent
සොහොන;19910968 said:රොක් නම් සිරා පොරක් මචන් මිනිහා ව මට නම් හිතට අල්ලන්න පටන් ගත්තේ මේකේ ඉදන්ම තමා

මට රොකාව මුලින්ම සෙට් උනේ scorpion king එකේදි.හතේදි හරා අටේදි හරි බැලුවේ ඒකෙ කෙල්ලත් සුපිරි පොඩි පොඩි සීනුත් තියෙනවානේ,පට්ට ආතල් ඒක එ් දවස් වල....![]()

සොහොන;19911097 said:ඔව් මචන් කොහොමත් ඒ කාලේ ඉදලම මම රෙස්ලින් එහෙමත් බලනවා මුගේ මැච් නම් ඒ දවස් වල අතහරියේම නැ![]()

මට නන් රෙස්ලින් සෙට් වෙන් නෑ බන්...බොරු රඟපෑමනේ තියෙන්නෙ එකක් දෙකක් සිරා වැදුනට....ඒ ගහන ගැහිල්ල සිරාවටම ගහ ගත්ත නන් සුපිරි,ඒත් ඉතින් එහෙම ගැහුව නන් ඔය ගොඩක් උන් ජීවතුන් අතර නෑනේ...![]()
ඉස්සර නම් පිස්සු තමයි vcd එන කාලේ ඉදලාමයි බැලුවේ 
සොහොන;19911125 said:
මම බැලිල්ල නැවැත්තුවා බන් 2011 වාගේ ඉදන්ඉස්සර නම් පිස්සු තමයි vcd එන කාලේ ඉදලාමයි බැලුවේ
![]()
