අගමැතිගෙන්_යෝධ සංවර්ධනයක් මේ අවුරුදු 2 දී

Lejayange

Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    ඒකනෙවෙයි අර විජයකලාට මක්කෙයි කලේ... දැන් කොහේද...? වැලිකඩද...?
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,970
    6,361
    113
    4608381.gif

    තුඃ නොදකිං...!!
    මීට වඩා හොඳයි අසූචි අනුභව කළානම්...
    අහිංසක කිරි සප්පයකුගෙන් රු 5ක් කඩාගන්න ලැජ්ජ නැද්ද අප්පා...

    තමන්ට ළමයි නැති පොන්නය, අනුන්ගෙ ළමයින්ගෙනුත් පලි ගන්නව... :(:(

    https://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1862249 :rofl::rofl::rofl:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    4608381.gif

    තුඃ නොදකිං...!!
    මීට වඩා හොඳයි අසූචි අනුභව කළානම්...
    අහිංසක කිරි සප්පයකුගෙන් රු 5ක් කඩාගන්න ලැජ්ජ නැද්ද අප්පා...

    එහෙම නැතුව මේක සිංගප්පුරුවක් කරන්න බෑ පුටා, තව මහා බැංකුව සුද්ද කරපුවට ගෙවන්නත් එපැයි - වික්කාමසිංහ:rofl:
     

    shenic_v2.0.0

    Member
    Sep 17, 2016
    2,287
    351
    0
    07-30-2018 12:26 PM umbe ammath kiwwa
    07-30-2018 12:24 PM ammata hukanawa thawa monawa hari ranila wiruddawa dammoth
    07-30-2018 12:22 PM ai bn ranilta baya ochchara?
    07-30-2018 12:19 PM himin athulata daanna raththtran - irila yaawi mage eka
    07-30-2018 12:16 PM Mata riduna, oyatath riddanna ona una

    ha ha :lol:

    lunch time eke media unit dakala thiyenne LOL :rofl:

    1i aththa kiyala thiyenne :rofl:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    07-30-2018 12:26 PM umbe ammath kiwwa
    07-30-2018 12:24 PM ammata hukanawa thawa monawa hari ranila wiruddawa dammoth
    07-30-2018 12:22 PM ai bn ranilta baya ochchara?
    07-30-2018 12:19 PM himin athulata daanna raththtran - irila yaawi mage eka
    07-30-2018 12:16 PM Mata riduna, oyatath riddanna ona una

    ha ha :lol:

    lunch time eke media unit dakala thiyenne LOL :rofl:

    1i aththa kiyala thiyenne :rofl:

    පොන්නයගෙ පුස් ඇටේ ලොවන උන්ට හොදටම රිදිල...;);)
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,970
    6,361
    113
    07-30-2018 12:26 PM umbe ammath kiwwa
    07-30-2018 12:24 PM ammata hukanawa thawa monawa hari ranila wiruddawa dammoth
    07-30-2018 12:22 PM ai bn ranilta baya ochchara?
    07-30-2018 12:19 PM himin athulata daanna raththtran - irila yaawi mage eka
    07-30-2018 12:16 PM Mata riduna, oyatath riddanna ona una

    ha ha :lol:

    lunch time eke media unit dakala thiyenne LOL :rofl:

    1i aththa kiyala thiyenne :rofl:

    fake account 5k.:yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    lol ban... quote karala katha karanna wath konda pana na. :rofl:

    මේ වගේ තෙර්ඩ් වලට වැරදිලාවත් උන් එන්නෙ නැ, ඔය හැගි හැගි &ක දීගන්ඩ පුලුවන් ඒවට විතරයි උන් එන්නෙ..උනුත් මනුස්සයොනෙ බන් උනුත් කැමති නැ එලිපිට පොන්නයට කඩේ යන්ඩ..:lol::lol:
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,131
    5,939
    113
    canada
    "ග‍්‍රාමීය ප‍්‍රදේශ නඟා සිටුවීම අරමුණු කර ගනිමින්"
    "යෝධ සංවර්ධන සැලැස්මක් "
    "ග‍්‍රාම ශක්ති සංවර්ධන"
    "ගම්පෙරළිය"
    "සංවර්ධන වැඩසටහන් රැසක්"
    "යුද්ධයට හසු වූ නැගෙනහිර වැනි ප‍්‍රදේශ දියුණු කිරීම සඳහා"
    "සංචාරක ව්‍යාපාරය දියුණු කරන"

    කොහොමද වාක්‍ය ටික!
    බර වචන දාපු ගෙබ්බ.

    දේවාලේ කපුවාගේ මන්තරේ වගේ ඕකට ඔය වාක්‍ය සෙට් එක. එකම ආපහු කියලා. ලොල්.

    "නඟා සිටුවීම", "සැලැස්මක්" , "ශක්ති සංවර්ධන" , "වැඩසටහන් රැසක්", "දියුණු කිරීම"

    ඔය ටික කියෝනවා විතරයි මොකද්ද ඔය කොරන්න යන්නේ කියලා කවදා හරි ඕකා කිවුවද?
    project plan එකක් කවදා හරි විස්තර කරලා තියනවද?
    project document එකක් public කරලා තියනවද?

    හොඳම වැඩේ project plan එකේ හැටියට වැඩක් කරලා තියනවද?




    අයි මේ හැම එකාම දුප්පත් ගම්මාන අස්සේ රිංගගෙන උන්ගේ ටකරං ස්ටේජ් උඩ ට විතරක් නැගලා සංවර්දන සැලසුම් කියන්නේ?

    ඇයි කොළඹ මාධ්‍ය සාකච්චාවක් කැඳවලා documents එක්ක presentation එකක් එක්ක විස්තර කරන්න බැරි ද?

    පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කරලා දවසක් අරන් විස්තර කරලා කියන්න බැරිද?

    මිනිස්සුනට ප්‍රශ්න අහන්න දීලා ඒවාට උත්තර දෙන්න බැරි ද?


    goodpost
     
    • Like
    Reactions: shenic_v2.0.0

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    ගොන්නු ටික තප්පුලනවා විතරයි, චන්දෙ කිට්ටු උනාම රගනවා, මෙහෙම පක්කුන්ට නෙ අපි සල්ලි වියදම් කරලා පඩි ගෙවන්නේ
     

    Similar threads