me ganagediya klauda???
ලෝකෙම දන්න කෙනෙක් මේ බයිය දන්නෙ නෑ. බයියන්ගෙ ලෝකෙ රජවරු වෙන වෙන උන් නෙ.
me ganagediya klauda???
ප්ලේන් එකේ සෙනඟ වැඩියි බන්. ඒ නිසා හාමුදුරුවන්ට ෆුට් බෝඩ් යන්න බැරි නිසා දාල ගිහින්.එකෙක් නිසා එක හමුදුරු නමක් විතරක් මේකට අහු උනේ කොහොමද? එතකොට මේකේ ගිය අනිත් උන්ට මේක බලපාලා නැත්ග්තේ ඇයි. මෙකනම් මොකක් හරි පැලැන් කරලා ගහපු ගේමක්.

ඊටපස්සෙ කොහෙන්ද රටකින් බල්ලො ගෙන්නනත් මුන් ප්ලේන් යැව්වා.history repeats itself.. තමයි
ඔය වගේ සිද්දියකට බැහැයි කියල තමයි මහින්ද රාජපක්ෂ කැරි බල්ලා ප්රොෆිට් දුවපු Airline එක අරගෙන.. ශිරන්ති හුත්තිගේ ඕලෙවල් ෆේල් මල්ලිව දාල ඇපත් නැති කලේ
Appata siri, lokema danne monawa karalada bro?ලෝකෙම දන්න කෙනෙක් මේ බයිය දන්නෙ නෑ. බයියන්ගෙ ලෝකෙ රජවරු වෙන වෙන උන් නෙ.
"'What would you do, Ajahn Brahm, if someone took a Buddhist holy book and flushed it down your toilet?'"
Without hesitation I answered, 'Sir, if someone took a Buddhist holy book and flushed it down my toilet, the first thing I would do is call a plumber!'
When the journalist finished laughing, he confided that that was the first sensible answer he had received." ~ Ajahn Brahm
na machan. Me hamuduruwoe wenas. Ausi inne wadipura. Mata hithena widihata nam harima hodai. lokema sahenna piliganna kenek. oya Nil katarolu, kotuwe podi wage deshapalakayanta puka dena hamuduru kenek neme. sahenna ihala piliganimak mulu lokema tiyena kenekAppata siri, lokema danne monawa karalada bro?
Nil katarolu saadu ge type talk eka neda...
------ Post added on Jun 5, 2023 at 8:14 AM
ඒක ඉතින් තීරණය කරන්න ඕනේ අදාල ආයතන වලින් නේ. මේ හාමුදුරුවෝ ගෑන දන්න හින්දා විශේෂ සෑලකිල්ලක් දෙන්න ඈති. හෑබෑයි ඉතින් පාදඩ දේශපාලුවන්ට වඩා මේ වගේ හාමුදුරුවන්ට සෑලකිල්ලක් දෙන එක නම් හොදයිඝණයන්ට විශේශ සැලකිලි ඕනේ නෑ , ඒත් පැය 12 අපේ බොරලුගොඩ සිංහයා නිසා පරක්කු කරපු එක නම් කැම්රි වැඩේ.
යකෝ මේක බුදුන් උපන් දේශය.ඝණයන්ට විශේශ සැලකිලි ඕනේ නෑ , ඒත් පැය 12 අපේ බොරලුගොඩ සිංහයා නිසා පරක්කු කරපු එක නම් කැම්රි වැඩේ.
ubath puka nodi atha arala dapanAjaan broth kiwwa dan oka atha arala daapan, next time ehema wenna denna epa kiyala.
E nisa umbalath puka denne natuwa dan oka atha arala daapan![]()
![]()
Mama atha arala tiyenne, eth umba yako mekatama thread ekak daala hamini hamini inawada dakala tama aawe.ubath puka nodi atha arala dapan![]()
![]()
![]()
![]()
ha dan ithin puka nodi palayanko . aparade ne ube kaleMama atha arala tiyenne, eth umba yako mekatama thread ekak daala hamini hamini inawada dakala tama aawe.
Taniyen budu wenna honda nane. E nisa tama umbatath aththa pahadala deela yanna awe.![]()
![]()
Why this is news?
Why this is news?
just wondering the same thing. lol
danne na ban api VIP gihin naneමම මේ දන්නෙ නැති නිසා අහන්නේ. ඔය VIP එකට ගියාම තමන්ගේ flight එකට යන්න ඕන වෙලාවට ක්වුරු හරි ඇවිත් එක්ක යන්න ඕනද? ඒ කියන්නෙ තමන්ගේ plane එක මේ වෙලාවට කියලා කලින් දැන ගෙන ඉඳලා නැද්ද? හරි ඒක අමතක වුනා කියමු. ඒත් ඕකට VIP කවුද ආවේ මොන flight එකටද යන්න ඕනේ කියලා list එකක් වත් තියා ගන්නෙ නැද්ද?

apiata thiyenne itin private IP eka witaraidanne na ban api VIP gihin nane![]()
එකෙක් නිසා එක හමුදුරු නමක් විතරක් මේකට අහු උනේ කොහොමද? එතකොට මේකේ ගිය අනිත් උන්ට මේක බලපාලා නැත්ග්තේ ඇයි. මෙකනම් මොකක් හරි පැලැන් කරලා ගහපු ගේමක්.
එතකොට නේපාලේ ඉපදුනේ නබිතුමාද බ්රෝයකෝ මේක බුදුන් උපන් දේශය.
වෙන කොහේ විශේෂ සැලකිලි දෙන්න ද?
ඝණයන්ට වඩා දේශපාලකයන්ට වැඩි ප්රමුකත්වයක් දෙන්න ඕනේ . හේතුව එයාල තමා අපේ අනාගතේ තීරණය කරන්නේ . නැතුව එයාල පිනට කකා ඔහේ දේශනා දිදී ඉන්නේ නෑනේ. කල්පනාකරල බලන්න
ඒක ඉතින් තීරණය කරන්න ඕනේ අදාල ආයතන වලින් නේ. මේ හාමුදුරුවෝ ගෑන දන්න හින්දා විශේෂ සෑලකිල්ලක් දෙන්න ඈති. හෑබෑයි ඉතින් පාදඩ දේශපාලුවන්ට වඩා මේ වගේ හාමුදුරුවන්ට සෑලකිල්ලක් දෙන එක නම් හොදයි
------ Post added on Jun 5, 2023 at 8:32 AM