ගලවිලවත්ත හරියෙ ෂොප් එකක් තියනවා ලීටර් 4 ම 950යි .ව්ම් ලීටර් .5ක්ම 500ක් විතරනෙ .අනෙක්වත්ලාබයි.ඕන අය ගන්න
https://ibb.co/2vjMsmf
https://ibb.co/2vjMsmf
kotuwe 650 idan thiynwa 4Lගලවිලවත්ත හරියෙ ෂොප් එකක් තියනවා ලීටර් 4 ම 950යි .ව්ම් ලීටර් .5ක්ම 500ක් විතරනෙ .අනෙක්වත්ලාබයි.ඕන අය ගන්න
https://ibb.co/2vjMsmf
ගලවිලවත්ත හරියෙ ෂොප් එකක් තියනවා ලීටර් 4 ම 950යි .ව්ම් ලීටර් .5ක්ම 500ක් විතරනෙ .අනෙක්වත්ලාබයි.ඕන අය ගන්න
https://ibb.co/2vjMsmf
මොන ෂොප් එකේද?කොටුවෙත් තියනව. ඒ උනාට මම නම් කියන්නෙ රෙදි එහෙම හෝදන එක හරිහමන් එකක් දාපන්. මැටික් ඩිටර්ජන්, ෆැබ්රික් කන්ඩිශනර් එහෙම. ඔය බිම හෝදන කකුස්සි හෝදන ඒව ගනින් ලාබෙට
Vim denne na ban oya gaanata. Umba wena brand ekakata rawatila.ගලවිලවත්ත හරියෙ ෂොප් එකක් තියනවා ලීටර් 4 ම 950යි .ව්ම් ලීටර් .5ක්ම 500ක් විතරනෙ .අනෙක්වත්ලාබයි.ඕන අය ගන්න
https://ibb.co/2vjMsmf
යස් අන්තිමට හමේ රෝග පිලිකාකොටුවෙත් තියනව. ඒ උනාට මම නම් කියන්නෙ රෙදි එහෙම හෝදන එක හරිහමන් එකක් දාපන්. මැටික් ඩිටර්ජන්, ෆැබ්රික් කන්ඩිශනර් එහෙම. ඔය බිම හෝදන කකුස්සි හෝදන ඒව ගනින් ලාබෙට
මේක ඇත්ත..කොටුවෙත් තියනව. ඒ උනාට මම නම් කියන්නෙ රෙදි එහෙම හෝදන එක හරිහමන් එකක් දාපන්. මැටික් ඩිටර්ජන්, ෆැබ්රික් කන්ඩිශනර් එහෙම. ඔය බිම හෝදන කකුස්සි හෝදන ඒව ගනින් ලාබෙට
සෆෙක්සෙල් සන්ලයිට් විම් වලට පිළිකා එන්නෙ නෑ කියලා රිසර්ච් එකක් කරලා තියද?යස් අන්තිමට හමේ රෝග පිලිකා![]()
Lol kade aitikaraya hambunaසෆෙක්සෙල් සන්ලයිට් විම් වලට පිළිකා එන්නෙ නෑ කියලා රිසර්ච් එකක් කරලා තියද?
මගේ හුත්තක් නෙවෙයි ගන්න එකෙක් ගනීවි මේ අමාරු කාලෙ උඹට ඕන නම් ගනින් නැත්නම් නිකන් හිටහන් ගන්න එකෙක් ගනීවි.Lol kade aitikaraya hambuna
මුගේ title එකේ තියන නිශ්පාදන දෙකේම ප්රදාන සෙදුම් කාරකය ඇරෝමැටික් හෙවත් බෙන්සින් අඩන්ගු සන්යොගයකින් තමා හදන්නේ. උබලා ඉතින් මොන ලොකේ කෙහේ තියන හොදම බැරැන්ඩ් එකක් ගත්තත් එකෙන් ගැලවුමක් නැ. ඔක නිසා තමා ඔය හැම එකාම හමේ රෝග පිලිකාකාරක කියලා කියන්නේ. එකයි ඔවගේ ලියලාම තියෙන්නේ ඇගේ ගාගන්න එපා කියලා. අතේ නොගැවි පිගන් හොදන්න බැනේ. එක නිසා තමා කියලා තියෙන්නේ හොදට අතහෝදාගන්න කියලා. එතකොට ඔකේ සම්බන්ද වෙන ppm level එක බහිනවා. යම් ගානකින් පස්සේ එන ppm level එක ඇගේ ගැඋනා කියලා අවුලක් නැ. ඒ level එක කියන්නේ උබලා වතුර දාලා අත හොදන මට්ටම. එහෙම ඔවා පවිච්චි කරා කියලා අවුලක් නැ. ඔවට ඇත්ට්තටම standard තියනවා. අපේ රටේ උන් හදන්නේ කොහොමත් ඔය ගානෙන් පහල මොකද cost එක අඩු කරගන්න.යස් අන්තිමට හමේ රෝග පිලිකා![]()

main street eketh thiyanawa ban shops wala peliyataගෑස්පහ හන්දිය අවට තියෙන්නෙ. උබ විමලදර්ම එක ගාවින් වරාය අයිනෙන් ඇවිත් 500මීටර් වගේ වෙද්දි තියන නුග ගහ ගාවින් දකුනට හැරුනම ඒ හරියෙ ශොප් ගොඩක තියනව
ethakota ban oyawage aduwata thiyana hand wash walath oya aromatic thiyada?මුගේ title එකේ තියන නිශ්පාදන දෙකේම ප්රදාන සෙදුම් කාරකය ඇරෝමැටික් හෙවත් බෙන්සින් අඩන්ගු සන්යොගයකින් තමා හදන්නේ. උබලා ඉතින් මොන ලොකේ කෙහේ තියන හොදම බැරැන්ඩ් එකක් ගත්තත් එකෙන් ගැලවුමක් නැ. ඔක නිසා තමා ඔය හැම එකාම හමේ රෝග පිලිකාකාරක කියලා කියන්නේ. එකයි ඔවගේ ලියලාම තියෙන්නේ ඇගේ ගාගන්න එපා කියලා. අතේ නොගැවි පිගන් හොදන්න බැනේ. එක නිසා තමා කියලා තියෙන්නේ හොදට අතහෝදාගන්න කියලා. එතකොට ඔකේ සම්බන්ද වෙන ppm level එක බහිනවා. යම් ගානකින් පස්සේ එන ppm level එක ඇගේ ගැඋනා කියලා අවුලක් නැ. ඒ level එක කියන්නේ උබලා වතුර දාලා අත හොදන මට්ටම. එහෙම ඔවා පවිච්චි කරා කියලා අවුලක් නැ. ඔවට ඇත්ට්තටම standard තියනවා. අපේ රටේ උන් හදන්නේ කොහොමත් ඔය ගානෙන් පහල මොකද cost එක අඩු කරගන්න.
ඔකේ ගාන අඩුයි කියන්නේ අර මම කියපු කෙමිකල් එක අඩුවෙන් තියනවා කියන එක. එක නිසා එවා කොහොමත් අවුලක් නැ.![]()
![]()
math gaththa. patta place eka. card ekengewannath puluwan.ගලවිලවත්ත හරියෙ ෂොප් එකක් තියනවා ලීටර් 4 ම 950යි .ව්ම් ලීටර් .5ක්ම 500ක් විතරනෙ .අනෙක්වත්ලාබයි.ඕන අය ගන්න
https://ibb.co/2vjMsmf