අඩු මුදලකින් පටන් ගන්න පුලුවන් ව්යාපරයක්

Alagediya

Junior member
  • Oct 31, 2012
    249
    20
    18
    Maharagama
    business walata asai eth ochchara ganak ne machan.aparade nawaththanna epa ban

    ow ban mame nawathanae na lankawe hitiyanam Mami wife dennama yanna hadanne ban Rata eki :( Mame 1 week ekata 1Lak hoyala thiyenawa ban Meken wedding 2i home Comming 1i :(
     
    Last edited:

    Alagediya

    Junior member
  • Oct 31, 2012
    249
    20
    18
    Maharagama
    karanna nam asai oya wage wadak nam.email ekak dapan balanna
    [email protected]

    wade hodi macho mame 2 years + dan karagena yanawa ubata PIC euwa tikak Balapan Meki mata meka denna One Amaruwen nagitina ekuta mame goda awa meken so asai ehema kenakuta dila yanna mame august / septhember mula wenakam lankawe innawa e wenakam denna puluwan uparima Sup eka denawa Trac tricks Okkoama Kiyala dennnam :D:lol::lol::cool: