bump apit kottawe.. kottawe koheda oya kade tiyene
business walata asai eth ochchara ganak ne machan.aparade nawaththanna epa ban
Mame 1 week ekata 1Lak hoyala thiyenawa ban Meken wedding 2i home Comming 1i 
karanna nam asai oya wage wadak nam.email ekak dapan balanna
[email protected]




Man inneth kottawa kittuwa. matath balanna photo tikak mail karanna. [email protected]

