කොලඹට බැහැල බෝ කරපු පෙරෙරා සිල්වා ෆනැන්ඩු සෙට් එක පෝලිමට ලිස්බන් වලට සප්රයිස් එකක් දෙන්න වගෙ යන්නෙ
ekko ba wage ehenamCourses started
================
එදිනෙදා භාවිතය සඳහා අවශ්ය වන පෘතුගීසි වචන කීපයක්.
Agreeing and disagreeing:
Está bem ( එශ්තා බෙයි )- Okay, All right
Concordo ( කොන්කුර්දු )- I agree
Gosto muito( ගොශ්තු මුයිතු )- I like (it) a lot
Não concordo ( නාඋ කොන්කුර්දු ) - I disagree
Isso é mentira ( ඉසු ඒ මෙන්තිරා ) - That’s a lie
එයු කරේ කසාCourses started
================
එදිනෙදා භාවිතය සඳහා අවශ්ය වන පෘතුගීසි වචන කීපයක්.
Agreeing and disagreeing:
Está bem ( එශ්තා බෙයි )- Okay, All right
Concordo ( කොන්කුර්දු )- I agree
Gosto muito( ගොශ්තු මුයිතු )- I like (it) a lot
Não concordo ( නාඋ කොන්කුර්දු ) - I disagree
Isso é mentira ( ඉසු ඒ මෙන්තිරා ) - That’s a lie
Nikan depressed wenawa bnමේක හරිම රැල්ලක් උනානේ බන්...එහෙන් අර ලෝකේ වටේ පුක සුදත්ත කියලා එකෙක් කෙල නැතුව අරිනවා සින්හලුන්ට..ඒ අස්සේ පෘතුගාල්..අන්න දැන් ලන්කාවේ යුරෝප් එම්බසිවල අද වීසා ඇප්ලිකේශන් භාර දුන්නම අනිද්දට රිජෙක්ට් කරලා පාස්පෝට් එක vfs එකටත් ඇවිල්ලලු....බලන්නෙවත් නෑලු ෆර්ස්ට් ටයිම් විසිට් ඉල්ලන උන්ගේ ඇප්ලිකේශන් ...ආන් ගොඩක් නාහෙන් අඩනවා මම දැක්කා..කාටවත් විසිට් යන්න දෙන්නේ නෑ බන් ලන්කාවේ එම්බසි වලින් වීසා..අපරාදේ සල්ලි නාස්ති කරලා ඇප්ලයි කරනවා..
![]()
උබට යන්න පුලුවන් විදියක් උට හිතා ගන්න බැරි වෙන්න ඇතිඑදා මම උඹෙන් රට යන හැටි ඇහුවම මොකුත් දන්නෙ නෑ කිව්ව![]()
ගොන් හුත්තිගේ පූතෝ පෘතුගාලය කියන්නේ ෂෙන්ගන් රටක්උබ වගේ මෝඩ හුත්තිගේ පුතෙක්.. පෘතුගාලේ ගිහින් බින්න බහින්න නෙවෙ පොන්නයෝ යන්නෙ![]()
ඉතිං මම කිව්වද වේසිගෙ පුතෝ එහෙම නැහැ කියලාගොන් හුත්තිගේ පූතෝ පෘතුගාලය කියන්නේ ෂෙන්ගන් රටක්
පෘතුගාලයට Visa ගන්න එකත් එකයි France වලට Visa ගත්තත් එකයි
ෂෙන්ගන් රටවල් වලට එකම VISA Rules තියෙන්නේ![]()

ඉතිං මම කිව්වද වේසිගෙ පුතෝ එහෙම නැහැ කියලා?
බින්න බහින්න හරි යන්න ඕනේ නේ රටටඋබ වගේ මෝඩ හුත්තිගේ පුතෙක්.. පෘතුගාලේ ගිහින් බින්න බහින්න නෙවෙ පොන්නයෝ යන්නෙ![]()
උබේ අම්මා පාරේ බල්ලෝ එක්ක නිදීවදපු නිසා උබට යන්න බැරි වුණාට අපි මොනවා කරන්නද පොන්නයෝමේ මොනවද කියවන්නේ
බින්න බහින්න හරි යන්න ඕනේ නේ රටට
දන්නේ නැත්නම් දන්නේ නැහැ කියපන් උබට මොන Shengen Visa ද පොන්නයෝ උබ පයිප්ප බාසගේ පුතා නේ![]()
තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක් 1000 ක් දාලා එකෙක් ගියාට 999 කාගේ Visa සල්ලි අපතේඑතකොට පෘතුගාලේ ගියපු එවුන් ගිහින් තියෙන්නෙ උබේ අම්මාගේ හුත්තෙන්ද පොන්නයෝසිංහල බැරි මුඩුක්කු පකයා පලයන් වේසියේ යන්න
![]()
Franceසංචාරක වීසා,
ගිය මාසේ වෙච්ච කතාවක්, ලංකාවේ ඉන්න මල්ලි කෙනෙක් ප්රංශයට work visa එකක් ඉල්ලුව France වලින් sponsor කරලා ඔක්කොම document ටිකත් එවලා වීසා එකට දැම්මේ. සතියක් යන්න කලින් වීසා එක rejected කරලා එවල තිබ්බා. හේතුවට දාල තිබ්බේ ආයේ ලංකාවට එයි කියල විස්වාස නැ කියල,
සාමාන්යන් fulltime job contract එකක් එක්ක sponsor කරාම ජොබ් වීසා එකකට ආයේ එන්නේ නැති වෙයි කියලා වීසා නොදී ඉන්න බැ මොකද වීසා එක අලුත් කරන්න පුළුවන් work permit නිසා. මම ඒ මල්ලිට කිව්වා මේක එම්බසි එකේ වැරදීමක් ආයේ ඇපිල් කරන්න කියල. ආයේ ඇපිල් කරා ඊට පස්සේ මාස 2ක් විතර යයි කිව්වා ලු .
මේ ගැන එම්බස්සිය එක්ක කතා කරද්දී ලෝයර්ට කියලා තියනවා, මේ ටිකේ France වලට එක පාරක් හරි tourist visa ගිහින් නැත්තම් වීසා දෙන්නේ නැ කොමන් රිසන් එකක් හැටියට ආයේ එයි කියල විස්වාස නැ කියල reject කරනවා කියල. ලංකාවේ දැන් තියන තත්වේ නිසා යන අය ආයේ එන්නේ නැ කියල.
මේ දවස් වල ප්රංශයට වීසා දානවනම් ටිකක් හොයල බලලා දාන්න.
එහෙම යන්න පුළුවන් නම් ලංකාවේ හැම එකම ඔහේ ගිහින්
පෘතුගාල් Visa එක දෙන්නෙ French Embassy එකෙක්න
EU වලත් අඩුම පඩි තියෙන්නේ පෘතුගාල් වල
මෝඩයා කොහෙන් හරි FB එකෙන් Post එකක් Copy කරලා මේක අලවනවා පොර වගේ![]()
තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක් 1000 ක් දාලා එකෙක් ගියාට 999 කාගේ Visa සල්ලි අපතේ
පරණ Shengen Visa වැදිලා තිබුණ එවුන්ට කොහොමත් යන්න පුළුවන්
පයිප්ප බාස්ගේ පුතාට අපි කියන එක තේරෙන්නේ නැහැ නේමෙන්න බලාගනින් මොකද වෙන්නේ කියලා
මොකො සුදන්තක කේස් එකමේක හරිම රැල්ලක් උනානේ බන්...එහෙන් අර ලෝකේ වටේ පුක සුදත්ත කියලා එකෙක් කෙල නැතුව අරිනවා සින්හලුන්ට..ඒ අස්සේ පෘතුගාල්..අන්න දැන් ලන්කාවේ යුරෝප් එම්බසිවල අද වීසා ඇප්ලිකේශන් භාර දුන්නම අනිද්දට රිජෙක්ට් කරලා පාස්පෝට් එක vfs එකටත් ඇවිල්ලලු....බලන්නෙවත් නෑලු ෆර්ස්ට් ටයිම් විසිට් ඉල්ලන උන්ගේ ඇප්ලිකේශන් ...ආන් ගොඩක් නාහෙන් අඩනවා මම දැක්කා..කාටවත් විසිට් යන්න දෙන්නේ නෑ බන් ලන්කාවේ එම්බසි වලින් වීසා..අපරාදේ සල්ලි නාස්ති කරලා ඇප්ලයි කරනවා..
![]()
ඔව් බං එහෙම බැලුවොත් හොදයි අනිත් රට ඉතාලිය මිලානෝ වගේ අවුලක් නැහැSalary nan adui tamai. Ehe weather eka tamai sinhalunta galapenne. Anith EU ratawal wage seethala nane