අඩු වියදමෙන් රට පනින්න හිතන අනාත කුකුලන්ට

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    කොලඹට බැහැල බෝ කරපු පෙරෙරා සිල්වා ෆනැන්ඩු සෙට් එක පෝලිමට ලිස්බන් වලට සප්‍රයිස් එකක් දෙන්න වගෙ යන්නෙ
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Courses started 🥳
    ================
    එදිනෙදා භාවිතය සඳහා අවශ්‍ය වන පෘතුගීසි වචන කීපයක්. 🙂

    Agreeing and disagreeing:

    Está bem ( එශ්තා බෙයි )- Okay, All right

    Concordo ( කොන්කුර්දු )- I agree

    Gosto muito( ගොශ්තු මුයිතු )- I like (it) a lot

    Não concordo ( නාඋ කොන්කුර්දු ) - I disagree

    Isso é mentira ( ඉසු ඒ මෙන්තිරා ) - That’s a lie
    ekko ba wage ehenam
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    Courses started 🥳
    ================
    එදිනෙදා භාවිතය සඳහා අවශ්‍ය වන පෘතුගීසි වචන කීපයක්. 🙂

    Agreeing and disagreeing:

    Está bem ( එශ්තා බෙයි )- Okay, All right

    Concordo ( කොන්කුර්දු )- I agree

    Gosto muito( ගොශ්තු මුයිතු )- I like (it) a lot

    Não concordo ( නාඋ කොන්කුර්දු ) - I disagree

    Isso é mentira ( ඉසු ඒ මෙන්තිරා ) - That’s a lie
    එයු කරේ කසා
    පොර්තා නින්කරේ ඔර්තානින්කරේ
    ෆිගානමස්දා නෝනේ ෆිගා නමස්දා
    නෝනේ ෆිගා නමස්දා

    සිංගලි නෝනේ..

    හා!

    ලංකාවට බයිලා ගෙනා අපියි පරංගී
    නෝනේ
    වියෝල රවිකිඤ්ඤා ගෙනා අපියි පරංගියි
    පාන් කකා වයින් බිබී නටන පරංගී
    නෝනේ
    ගෑණු නැතොත් පණ නහගෙන අපේ පරංගී
    සිංගලි නෝනේ..//

    එයු කරේ කසා
    පොර්තා නින්කරේ ඔර්තානින්කරේ
    ෆිගානමස්දා නෝනේ ෆිගා නමස්දා
    නෝ නෝනේ ෆිගා නමස්දා
    සිංගලි නෝනේ

    තාප්ප කලිසම් සිතාසි සිඤ්ඤෝ
    තෙම්පරාදු මඤ්ඤොක්කා
    පොල්සම්බෝල පීකුදු බාල්දි
    අරුමෝසම් කොම්පඤ්ඤා
    බොත්තම් පස්තම් තුප්පහි කසාද
    රඹුටන් කේජු පිපිඤ්ඤා
    කෝප්ප පීරිසි තාච්චි පෝච්චි
    අලුගුස්තේරු රතිඤ්ඤා

    යකඩ හැට්ට යකඩ තොප්පි දාපු පරංගී
    නෝනේ
    ගෝවේ ඉදන් කොළොම්තොටට අවේ පරංගී
    කවදාහරි රට දාලා ගියත් පරංගී
    නෝනේ
    හැංගි හැංගි හැමතැනකම ඉදී පරංගී
    සිංගලි නෝනේ සිංගලි නෝනේ
    එයු කරේ කසා
    පොර්තා නින්කරේ ඔර්තානින්කරේ
    ෆිගානමස්දා නෝනේ ෆිගා නමස්දා
    නෝනේ ෆිගා නමස්දා
    සිංගලි නෝනේ
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    මේක හරිම රැල්ලක් උනානේ බන්.😂😂😂..එහෙන් අර ලෝකේ වටේ පුක සුදත්ත කියලා එකෙක් කෙල නැතුව අරිනවා සින්හලුන්ට..ඒ අස්සේ පෘතුගාල්..අන්න දැන් ලන්කාවේ යුරෝප් එම්බසිවල අද වීසා ඇප්ලිකේශන් භාර දුන්නම අනිද්දට රිජෙක්ට් කරලා පාස්පෝට් එක vfs එකටත් ඇවිල්ලලු....බලන්නෙවත් නෑලු ෆර්ස්ට් ටයිම් විසිට් ඉල්ලන උන්ගේ ඇප්ලිකේශන් ...ආන් ගොඩක් නාහෙන් අඩනවා මම දැක්කා..කාටවත් විසිට් යන්න දෙන්නේ නෑ බන් ලන්කාවේ එම්බසි වලින් වීසා..අපරාදේ සල්ලි නාස්ති කරලා ඇප්ලයි කරනවා..😂😂😂
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    මේක හරිම රැල්ලක් උනානේ බන්.😂😂😂..එහෙන් අර ලෝකේ වටේ පුක සුදත්ත කියලා එකෙක් කෙල නැතුව අරිනවා සින්හලුන්ට..ඒ අස්සේ පෘතුගාල්..අන්න දැන් ලන්කාවේ යුරෝප් එම්බසිවල අද වීසා ඇප්ලිකේශන් භාර දුන්නම අනිද්දට රිජෙක්ට් කරලා පාස්පෝට් එක vfs එකටත් ඇවිල්ලලු....බලන්නෙවත් නෑලු ෆර්ස්ට් ටයිම් විසිට් ඉල්ලන උන්ගේ ඇප්ලිකේශන් ...ආන් ගොඩක් නාහෙන් අඩනවා මම දැක්කා..කාටවත් විසිට් යන්න දෙන්නේ නෑ බන් ලන්කාවේ එම්බසි වලින් වීසා..අපරාදේ සල්ලි නාස්ති කරලා ඇප්ලයි කරනවා..😂😂😂
    Nikan depressed wenawa bn😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: CaptainPhillips

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    උබ වගේ මෝඩ හුත්තිගේ පුතෙක්.. පෘතුගාලේ ගිහින් බින්න බහින්න නෙවෙ පොන්නයෝ යන්නෙ 🤣🤣
    ගොන් හුත්තිගේ පූතෝ පෘතුගාලය කියන්නේ ෂෙන්ගන් රටක්
    පෘතුගාලයට Visa ගන්න එකත් එකයි France වලට Visa ගත්තත් එකයි 🤣
    ෂෙන්ගන් රටවල් වලට එකම VISA Rules තියෙන්නේ 😀
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ගොන් හුත්තිගේ පූතෝ පෘතුගාලය කියන්නේ ෂෙන්ගන් රටක්
    පෘතුගාලයට Visa ගන්න එකත් එකයි France වලට Visa ගත්තත් එකයි 🤣
    ෂෙන්ගන් රටවල් වලට එකම VISA Rules තියෙන්නේ 😀
    ඉතිං මම කිව්වද වේසිගෙ පුතෝ එහෙම නැහැ කියලා 🤣🤣?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඉතිං මම කිව්වද වේසිගෙ පුතෝ එහෙම නැහැ කියලා 🤣🤣?

    මේ මොනවද කියවන්නේ
    උබ වගේ මෝඩ හුත්තිගේ පුතෙක්.. පෘතුගාලේ ගිහින් බින්න බහින්න නෙවෙ පොන්නයෝ යන්නෙ 🤣🤣
    බින්න බහින්න හරි යන්න ඕනේ නේ රටට 🤭🤭
    දන්නේ නැත්නම් දන්නේ නැහැ කියපන් උබට මොන Shengen Visa ද පොන්නයෝ උබ පයිප්ප බාසගේ පුතා නේ 🤣🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මේ මොනවද කියවන්නේ

    බින්න බහින්න හරි යන්න ඕනේ නේ රටට 🤭🤭
    දන්නේ නැත්නම් දන්නේ නැහැ කියපන් උබට මොන Shengen Visa ද පොන්නයෝ උබ පයිප්ප බාසගේ පුතා නේ 🤣🤣
    උබේ අම්මා පාරේ බල්ලෝ එක්ක නිදීවදපු නිසා උබට යන්න බැරි වුණාට අපි මොනවා කරන්නද පොන්නයෝ 🤣🤣
     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    එතකොට පෘතුගාලේ ගියපු එවුන් ගිහින් තියෙන්නෙ උබේ අම්මාගේ හුත්තෙන්ද පොන්නයෝ 🤣🤣සිංහල බැරි මුඩුක්කු පකයා පලයන් වේසියේ යන්න 🤣🤣
    තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක් 1000 ක් දාලා එකෙක් ගියාට 999 කාගේ Visa සල්ලි අපතේ

    පරණ Shengen Visa වැදිලා තිබුණ එවුන්ට කොහොමත් යන්න පුළුවන්

    පයිප්ප බාස්ගේ පුතාට අපි කියන එක තේරෙන්නේ නැහැ නේ 🤣 මෙන්න බලාගනින් මොකද වෙන්නේ කියලා

    France 🇫🇷 සංචාරක වීසා,

    ගිය මාසේ වෙච්ච කතාවක්, ලංකාවේ ඉන්න මල්ලි කෙනෙක් ප්‍රංශයට work visa එකක් ඉල්ලුව France වලින් sponsor කරලා ඔක්කොම document ටිකත් එවලා වීසා එකට දැම්මේ. සතියක් යන්න කලින් වීසා එක rejected කරලා එවල තිබ්බා. හේතුවට දාල තිබ්බේ ආයේ ලංකාවට එයි කියල විස්වාස නැ කියල,

    සාමාන්‍යන් fulltime job contract එකක් එක්ක sponsor කරාම ජොබ් වීසා එකකට ආයේ එන්නේ නැති වෙයි කියලා වීසා නොදී ඉන්න බැ මොකද වීසා එක අලුත් කරන්න පුළුවන් work permit නිසා. මම ඒ මල්ලිට කිව්වා මේක එම්බසි එකේ වැරදීමක් ආයේ ඇපිල් කරන්න කියල. ආයේ ඇපිල් කරා ඊට පස්සේ මාස 2ක් විතර යයි කිව්වා ලු .

    මේ ගැන එම්බස්සිය එක්ක කතා කරද්දී ලෝයර්ට කියලා තියනවා, මේ ටිකේ France වලට එක පාරක් හරි tourist visa ගිහින් නැත්තම් වීසා දෙන්නේ නැ කොමන් රිසන් එකක් හැටියට ආයේ එයි කියල විස්වාස නැ කියල reject කරනවා කියල. ලංකාවේ දැන් තියන තත්වේ නිසා යන අය ආයේ එන්නේ නැ කියල.

    මේ දවස් වල ප්‍රංශයට වීසා දානවනම් ටිකක් හොයල බලලා දාන්න.
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    එහෙම යන්න පුළුවන් නම් ලංකාවේ හැම එකම ඔහේ ගිහින් 🤣🤣
    පෘතුගාල් Visa එක දෙන්නෙ French Embassy එකෙක්න 🤭
    EU වලත් අඩුම පඩි තියෙන්නේ පෘතුගාල් වල

    මෝඩයා කොහෙන් හරි FB එකෙන් Post එකක් Copy කරලා මේක අලවනවා පොර වගේ🤣🤣🤣

    Salary nan adui tamai. Ehe weather eka tamai sinhalunta galapenne. Anith EU ratawal wage seethala nane
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක් 1000 ක් දාලා එකෙක් ගියාට 999 කාගේ Visa සල්ලි අපතේ

    පරණ Shengen Visa වැදිලා තිබුණ එවුන්ට කොහොමත් යන්න පුළුවන්

    පයිප්ප බාස්ගේ පුතාට අපි කියන එක තේරෙන්නේ නැහැ නේ 🤣 මෙන්න බලාගනින් මොකද වෙන්නේ කියලා



    සිංහල බැරි මුඩුක්කු පොන්නයෝ france කියන්නෙ portugal ද 🤣🤣 උබේ අම්මට බල්ලෝ පෝලිම් දාලා උබ ජාතක උනාම සිංහල කියෝලා තේරුම් ගන්න බැහැ තමයි 🤣🤣🤣
     

    hashanudara

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    571
    339
    63
    මේක හරිම රැල්ලක් උනානේ බන්.😂😂😂..එහෙන් අර ලෝකේ වටේ පුක සුදත්ත කියලා එකෙක් කෙල නැතුව අරිනවා සින්හලුන්ට..ඒ අස්සේ පෘතුගාල්..අන්න දැන් ලන්කාවේ යුරෝප් එම්බසිවල අද වීසා ඇප්ලිකේශන් භාර දුන්නම අනිද්දට රිජෙක්ට් කරලා පාස්පෝට් එක vfs එකටත් ඇවිල්ලලු....බලන්නෙවත් නෑලු ෆර්ස්ට් ටයිම් විසිට් ඉල්ලන උන්ගේ ඇප්ලිකේශන් ...ආන් ගොඩක් නාහෙන් අඩනවා මම දැක්කා..කාටවත් විසිට් යන්න දෙන්නේ නෑ බන් ලන්කාවේ එම්බසි වලින් වීසා..අපරාදේ සල්ලි නාස්ති කරලා ඇප්ලයි කරනවා..😂😂😂
    මොකො සුදන්තක කේස් එක
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    Salary nan adui tamai. Ehe weather eka tamai sinhalunta galapenne. Anith EU ratawal wage seethala nane
    ඔව් බං එහෙම බැලුවොත් හොදයි අනිත් රට ඉතාලිය මිලානෝ වගේ අවුලක් නැහැ
    ජර්මන්, ප්‍රංශය නම් අයිස් ගොඩවල් නේ දන්නා තරමින්