අඩු වියදමෙන් රට පනින්න හිතන අනාත කුකුලන්ට

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    සිංහල බැරි මුඩුක්කු පොන්නයෝ france කියන්නෙ portugal ද 🤣🤣 උබේ අම්මට බල්ලෝ පෝලිම් දාලා උබ ජාතක උනාම සිංහල කියෝලා තේරුම් ගන්න බැහැ තමයි 🤣🤣🤣
    ගොන් හුත්තිගේ පුතෝ ලංකාවේ පෘතුගල් එම්බසි එකක් නැහැ ලංකාවේ ඉඳන් පෘතුගල් Visa ඉල්ලනවා නම් ඒ Visa Apllication එක දෙන්න ඕනේ ලංකාවේ France Embassy එකට 😛


    ලංකාවේ ඉඳන් France Visa එක ගත්තත් එකයි පෘතුගාල් Visa එක ගත්තත් එකයි වෙනසක් නැහැ පොන්ස් 🤣
    එකම Visa Officer's ලා තමා Application එක Handle කරන්නේ 🤣
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    තව වසර 100කින් විතර පස්සෙ පෘතුගාල ලා කුඣ්ඣේ රේඩියෝවෙන් මෙහෙම ගීතයක් ඇහෙනවා 📻😁
    සී ලංකා කාරයා රටවල් අල්ලන්ඩ සූරයා ...///😁
    ණයගන්නට සූරයා පොලු තියන්ඩ කදිම මිත්රයා 😁😁😁😁
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ගොන් හුත්තිගේ පුතෝ ලංකාවේ පෘතුගල් එම්බසි එකක් නැහැ ලංකාවේ ඉඳන් පෘතුගල් Visa ඉල්ලනවා නම් ඒ Visa Apllication එක දෙන්න ඕනේ ලංකාවේ France Embassy එකට 😛


    ලංකාවේ ඉඳන් France Visa එක ගත්තත් එකයි පෘතුගාල් Visa එක ගත්තත් එකයි වෙනසක් නැහැ පොන්ස් 🤣
    එකම Visa Officer's ලා තමා
    එහෙනම් පොන්නයෝ ඉන්දියාවේ ගිහින් ඉල්ලාපන් මෙතන නාහෙන් අඬන්නේ නැතුව.. 🤣🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    එහෙනම් පොන්නයෝ ඉන්දියාවේ ගිහින් ඉල්ලාපන් මෙතන නාහෙන් අඬන්නේ නැතුව.. 🤣🤣
    උබේ අම්මාගේ හොර මිනිහද අඩුවියදමෙන් රට පනින්න කියලා Threads දාගෙන හැමුන්නුනේ 🤣🤣🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    උබේ අම්මාගේ හොර මිනිහද අඩුවියදමෙන් රට පනින්න කියලා Threads දාගෙන හැමුන්නුනේ 🤣🤣🤣
    ඉන්දියාවට ගිහින් apply කරලා ගියත් අඩු වියදම් තමයි පොන්නයෝ 🤣🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඉන්දියාවට ගිහින් apply කරලා ගියත් අඩු වියදම් තමයි පොන්නයෝ 🤣🤣
    මෝඩයෙක් වෙන්න එපා පොන්ස් ඉන්දියාවේ පෘතුගාල් එම්බසි එක කියන්නේ Visa දන්සැලක් නෙවෙයි 🤣🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මෝඩයෙක් වෙන්න එපා පොන්ස් ඉන්දියාවේ පෘතුගාල් එම්බසි එක කියන්නේ Visa දන්සැලක් නෙවෙයි 🤣🤣
    යන එකා ගිහින් කරගනී පොන්ස් උබ ඉරිසියාවේ පැලෙන්න එපා 😆
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    කොහෙන් හරි උස්සපු හෑල්ලක්

    PR ලැබුන කියල EU ඕනේ රටකට ගිහින් වැඩ කරන්න බෑ. ඒවා EU citizen කෙනෙක්ට ලැබෙන දේවල්. visit ගිහින් work permit apply කරන්න බහුතර European රටවල් වල බෑ, portugal නම් පුලුවන්ද දන්නේ නෑ.

    portugal හරි විදිහට යන්න එච්චර අමාරුත් නෑ. visit ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්නේ නැතුව එහෙම පලයල්ලකෝ.
     

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,859
    9,526
    113
    Arkham City
    අපේ Company එකේ වැඩ කරන ඉන්දියාවේ ගෝවා වල උන් දෙතුන් දෙනෙක්ටම Portugal Passport තියෙනවා බන්. උන් එහෙත් යනවා ඉන්දියාවෙත් යනවා මෙහෙත් ඉන්නවා :baffled:
    Goa lanagak wenakan Portugal walata aithi wela thibbe

    Yudda karala alla gaththe

     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ඕකා එම්බසියක් ලගින් වත් ගියපු නැති පොන්නයෙක් 🤣🤣
    බොරු කියන්න එපා පොන්ස් උබ එදා උබේ අම්මව එක්කන් ආවේ මාව හම්බෙන්න russian embassy ඒක ඇතුලට 😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: AhhhCapaCapa