ගොන් හුත්තිගේ පුතෝ ලංකාවේ පෘතුගල් එම්බසි එකක් නැහැ ලංකාවේ ඉඳන් පෘතුගල් Visa ඉල්ලනවා නම් ඒ Visa Apllication එක දෙන්න ඕනේ ලංකාවේ France Embassy එකටසිංහල බැරි මුඩුක්කු පොන්නයෝ france කියන්නෙ portugal දඋබේ අම්මට බල්ලෝ පෝලිම් දාලා උබ ජාතක උනාම සිංහල කියෝලා තේරුම් ගන්න බැහැ තමයි
![]()
ලංකාවේ ඉඳන් France Visa එක ගත්තත් එකයි පෘතුගාල් Visa එක ගත්තත් එකයි වෙනසක් නැහැ පොන්ස්
එකම Visa Officer's ලා තමා Application එක Handle කරන්නේ