ඔන්න බලපන් උබට නයනතර මුකුත්ම දුන්නේ නැනේ.තැන්කූ වේවා

ඔන්න බලපන් උබට නයනතර මුකුත්ම දුන්නේ නැනේ.තැන්කූ වේවා

උබෙ අම්ම තමා මට ඊයෙ කීවෙ තෝ ගැනඋබේ අම්මගෙන් අහපන් පොන්නයා කවුද කියලා.





මන් ගැන දන්නේ නැති පොන්නයෙක් තඩි හෑල්ලක් දාලා.දන්න උන් දන්නවා මන් කවුද කියලා පුප නොදී ඉදපන්.P Gunaratnm - thread එක දාන්නම අලුත් account එකක් හදලා
![]()
Maskoora = Stafanos = P Gunaratnm
නයනතාරාට පුක දීලා දීලා දැන් තරින්දිට පුක දෙනවා. මූ නම් කැරිම මානසික පොන්නයෙක්...
ඌම comment කරලා fake එකෙන් ඌටම reply කරගන්නවා
![]()
@Maskoora තොගේ අම්මගෙන් අහපන් පොන්නයෙක්ට කියලා ඇරගෙනද තෝව මේ ලෝකෙට ගෙනාවේ කියලා...![]()
මන් ගැන දන්නේ නැති පොන්නයෙක් තඩි හෑල්ලක් දාලා.දන්න උන් දන්නවා මන් කවුද කියලා පුප නොදී ඉදපන්.

ube hukanathaara ta wada nam 100/100,000,000 hodai...තරින්දි favourite වගේ යාලුවාගේ![]()
ඔක තමයි "පී ගුනරට්ම් " ගෙ පො?න්න ගතිය..මේක කන්න ආපු වේස බල්ලො මුන්.. අසහන කාරයෝP Gunaratnm - thread එක දාන්නම අලුත් account එකක් හදලා
![]()
Maskoora = Stafanos = P Gunaratnm
නයනතාරාට පුක දීලා දීලා දැන් තරින්දිට පුක දෙනවා. මූ නම් කැරිම මානසික පොන්නයෙක්...
ඌම comment කරලා fake එකෙන් ඌටම reply කරගන්නවා
![]()
@Maskoora තොගේ අම්මගෙන් අහපන් පොන්නයෙක්ට කියලා ඇරගෙනද තෝව මේ ලෝකෙට ගෙනාවේ කියලා...![]()
මන් ගැන දන්නේ නැති පොන්නයෙක් තඩි හෑල්ලක් දාලා.දන්න උන් දන්නවා මන් කවුද කියලා පුප නොදී ඉදපන්.
පොන්නයෝ මේ වගේ thread වලත් පුක දීගන එන්න එපා ආවනම් බැලුවනම් අතේ පාරක් ගහලා පුක නොදී ඉදපන් කැන් ගොරියා.uba gena danne menna me thika thamai, hari neda ponnayo??
මගේ කලින් account තිබ්බා සෙට් එකක්ම.
මුලින්ම එලකිරියට ආවේ 2021 feb 3.Account එකේ නම @Mandhawa nimal.ඔය එක එක බ්ලොග් වල ඒවා දැම්මේ.ටික කාලයක් ඉදාලා අයින් වුනා.
ආයි ආවේ @ZeroFire මේ account එකෙන්.2022 jan 30.ඒකෙනුත් ඉදියා කාලයක්.
@Antare වගේ අන්තරෙ සෙට් එකයි, @Riduna pumka Antare
@Angammana suma
@Bada thadiya @Antare 2.0 @Antare 3.4 @Antare 4.1 @P Gunaratnam @Gunaratnam @Riduna pumka Antare
බම්ප්uba gena danne menna me thika thamai, hari neda ponnayo??
මගේ කලින් account තිබ්බා සෙට් එකක්ම.
මුලින්ම එලකිරියට ආවේ 2021 feb 3.Account එකේ නම @Mandhawa nimal.ඔය එක එක බ්ලොග් වල ඒවා දැම්මේ.ටික කාලයක් ඉදාලා අයින් වුනා.
ආයි ආවේ @ZeroFire මේ account එකෙන්.2022 jan 30.ඒකෙනුත් ඉදියා කාලයක්.
@Antare වගේ අන්තරෙ සෙට් එකයි, @Riduna pumka Antare
@Angammana suma
@Bada thadiya @Antare 2.0 @Antare 3.4 @Antare 4.1 @P Gunaratnam @Gunaratnam @Riduna pumka Antare
wada naa ne bn apahu dapan

P Gunaratnm - thread එක දාන්නම අලුත් account එකක් හදලා
![]()
Maskoora = Stafanos = P Gunaratnm
නයනතාරාට පුක දීලා දීලා දැන් තරින්දිට පුක දෙනවා. මූ නම් කැරිම මානසික පොන්නයෙක්...
ඌම comment කරලා fake එකෙන් ඌටම reply කරගන්නවා
![]()
@Maskoora තොගේ අම්මගෙන් අහපන් පොන්නයෙක්ට කියලා ඇරගෙනද තෝව මේ ලෝකෙට ගෙනාවේ කියලා...![]()
කොහෙවත් ඉන්න මල් පොන්නයෙක් පුක දෙනවා මෙන්න ඇවිත් ..නොදන්න මගුල් කියවලා නිකං ගූ නොවී ඉදපිය ගොන් කැරියා..P Gunaratnm - thread එක දාන්නම අලුත් account එකක් හදලා
![]()
Maskoora = Stafanos = P Gunaratnm
නයනතාරාට පුක දීලා දීලා දැන් තරින්දිට පුක දෙනවා. මූ නම් කැරිම මානසික පොන්නයෙක්...
ඌම comment කරලා fake එකෙන් ඌටම reply කරගන්නවා
![]()
@Maskoora තොගේ අම්මගෙන් අහපන් පොන්නයෙක්ට කියලා ඇරගෙනද තෝව මේ ලෝකෙට ගෙනාවේ කියලා...![]()
පොන්නයෝ මේ වගේ thread වලත් පුක දීගන එන්න එපා ආවනම් බැලුවනම් අතේ පාරක් ගහලා පුක නොදී ඉදපන් කැන් ගොරියා.
thilan86 = AthalBrakerP Gunaratnm - thread එක දාන්නම අලුත් account එකක් හදලා
![]()
Maskoora = Stafanos = P Gunaratnm
නයනතාරාට පුක දීලා දීලා දැන් තරින්දිට පුක දෙනවා. මූ නම් කැරිම මානසික පොන්නයෙක්...
ඌම comment කරලා fake එකෙන් ඌටම reply කරගන්නවා
![]()
@Maskoora තොගේ අම්මගෙන් අහපන් පොන්නයෙක්ට කියලා ඇරගෙනද තෝව මේ ලෝකෙට ගෙනාවේ කියලා...![]()
උබ පුක නොදී ආපු වැඩේ කරං පලයංube hukanathaara ta wada nam 100/100,000,000 hodai...
ඔන්න බලපන් උබට නයනතර මුකුත්ම දුන්නේ නැනේ.anyway enjoy
![]()
https://shrinkme.dev/Tharindi_1wada naa ne bn apahu dapan![]()