Machan e film eka HD quality eken PeoTV daala thiyenawa. PeoTV thiyena ekek balapanko poddak..


මෙකිගෙ පුසි බලන්න ආසයි මමසල්ලි වියදම් කරලා ෆිල්ම් එකක් ගහනවා මෙකිට රගපාන්න කියලාඅමෙකි මෙහෙම ගලවනකොට එතන හිටපු එවුන් මේකිගේ පුසී ගේ මඉල් එක්කම ෆොටෝ ගන්න ඇති නේ
![]()
Niceමෙකිගෙ පුසි බලන්න ආසයි මමසල්ලි වියදම් කරලා ෆිල්ම් එකක් ගහනවා මෙකිට රගපාන්න කියලාඅ
උබත් කැම්පෙන් කරලා සල්ලි හොයගනින් නිකන් දෙන්නෙ නෑ Netflix දාන්නේNice
5000 denne sathiyata.උබත් කැම්පෙන් කරලා සල්ලි හොයගනින් නිකන් දෙන්නෙ නෑ Netflix දාන්නේ
බලමු.
උබේ අම්මට හුකන්න විතරයි මට ඕන.lejja nedda huththo fake eken bump karala thawa ekakin reply kara ganna
උබේ අම්මට හුකන්න විතරයි මට ඕන.
උබේ අම්මා යුද්දෙ වෙලාවේ ප්රබාකරන් ඇවිත් දූශනය කලේ නැත්නම් උබ වගේ පොන්නයෙක් හැදෙන්නේ නෑනේ...ube amma bodiyawaththa redda issuwa wage anik hema amma kenekma ehema naha.
උබේ අම්මා යුද්දෙ වෙලාවේ ප්රබාකරන් ඇවිත් දූශනය කලේ නැත්නම් උබ වගේ පොන්නයෙක් හැදෙන්නේ නෑනේ...