අඩෝ පිත්තාශය නැහැ ලු මගේ .. please මේක බලපල්ලා ..

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    danna hariya tama damme bungs math wadiya 7yrs seen eka danne ... meke docs la godak innawane. Advice ekak ganda one ekak wage.

    මොකක්ද සහෝ අවුරුදු 7 කතාව බං? :eek::eek: ඩොක්ටර්ස්ලා ඕනේ නෑ උතුමානෙනි ඔබ වැනි වෛද්‍යය ශිෂ්‍යයෝ පොල් ගාලා නෙමෙයිනේ මෙඩිකල් කොලෙජ් ගියේ. ඔබට තියෙන දැනුම ප්‍රමාණවත් ඇති. අපේ අයියා මාව ජෝක් එකකට ගත්තද දන්නේ නෑ. :(:(:growl:
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    ඔව් මේකේ කවුරුහරි ඩොකෙක් ඉන්නවනම් ඇවිත් උදව් කරන්න කියල ඉල්ලා සිටිනවා. (මගේ කට කහනවෝ.... :P)
    ඔවු ඔවු අපේ මුතුන් මිත්තෝ මෙව්වා කියලා තියෙන්නේ කට කහනවට යෑ...:rolleyes: පොඩි කාලේ ඔය කෑල්ල රචනාවකට ඔබනවා කොහොමහරි.... :sorry::lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඔව් මේකේ කවුරුහරි ඩොකෙක් ඉන්නවනම් ඇවිත් උදව් කරන්න කියල ඉල්ලා සිටිනවා. (මගේ කට කහනවෝ.... :P)

    ඩොකාලා බලෙන් ලෙඩ්ඩු ගාවට එන්නේ නැතුව ඇති බං උන්ගේ හෙන ඔලුවනේ බං :(:growl::growl:. මෙන්න මේ හැකර් ටී අධෝ මාර්ගේ ඉරාගෙන ත්‍රෙඩ් දානවා :(. මේ ත්‍රෙඩ් එකේ දොස්තර මහත්වරු ඉන්නවා මමත් PM එකක් දාලා පෞද්ගලික ප්‍රශ්නෙකට උපදෙස් ගත්තා. :yes::yes::cool: . මේකේ ඔය ගැටලුව දැම්මනම් විසඳුමක් ලැබේවි ;):D. මේ වගේ ත්‍රෙඩ් වේලෙනවා ඒ උනාට බං.

     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,935
    113
    ළිං පතුල
    ඩොකාලා බලෙන් ලෙඩ්ඩු ගාවට එන්නේ නැතුව ඇති බං උන්ගේ හෙන ඔලුවනේ බං :(:growl::growl:. මෙන්න මේ හැකර් ටී අධෝ මාර්ගේ ඉරාගෙන ත්‍රෙඩ් දානවා :(. මේ ත්‍රෙඩ් එකේ දොස්තර මහත්වරු ඉන්නවා මමත් PM එකක් දාලා පෞද්ගලික ප්‍රශ්නෙකට උපදෙස් ගත්තා. :yes::yes::cool: . මේකේ ඔය ගැටලුව දැම්මනම් විසඳුමක් ලැබේවි ;):D. මේ වගේ ත්‍රෙඩ් වේලෙනවා ඒ උනාට බං.

    ඔව් බන්.ඒක නම් ඇත්ත. ඕකුන් medical faculty ගියාට පස්සේ හිතන් ඉන්නේ උන්ට වඩා පොරවල් නෑ කියලා. අපිටත් district කුසලතා පදනම තිබ්බේ නැත්නම් අපිත් meddo තමයි. :(
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඔව් බන්.ඒක නම් ඇත්ත. ඕකුන් medical faculty ගියාට පස්සේ හිතන් ඉන්නේ උන්ට වඩා පොරවල් නෑ කියලා. අපිටත් district කුසලතා පදනම තිබ්බේ නැත්නම් අපිත් meddo තමයි. :(

    :(:(:(
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    උඹ වැඩියෙන් භය මැරෙන්නද විඳවන්නද ? :sorry: :sorry:
    මම නම් විඳවන්න.. :confused: :confused:
    මම උඹ වුනා නං දැන්ම වැඩ පටං ගන්නව.. :yes: :yes:
    අවශ්‍ය දේවල් සිරින්ජර්ස්, ලෝකල් ඇනස්තීසියා කරන බෙහෙත්, හොඳට කැපෙන බ්ලේඩ්... :) :)
    අන්තිම මොහොත වෙනකං ඉන්න එක මෝඩකමක්.. :( :(
    හෙනට විඳෝල අවසිහියෙන් මැරෙන්න වෙන්නෙ.. :( :(
    ඊට වඩා හොඳයි හොඳට ලේ යන නහරවල් ටිකක් අල්ලල ඒ තියෙන තැන් හිරිවට්ටල ලේ යන්න කපාගන්නව, හෝ ඔළුව වටේට ගහල වෙඩි තියාගන්න එක.. :yes: :yes: :yes:
    සුවවෙන්න කියල පතනව.. ඒත් ප්‍රාර්ථනා වලිං නැති ශරීර කොටස් එන්නෙ කතන්දර පොත් වල ෆිල්ම් වල ටීවී සීරීස් වල විතරයි බං :( :(
    එන දේකට මූණ දෙන්න ලෑස්තිවෙයං.. :( :(
    විඳවන්න අකමැති නම් මගෙ ක්‍රමේ තමා :( :( :(
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    උඹ වැඩියෙන් භය මැරෙන්නද විඳවන්නද ? :sorry: :sorry:
    මම නම් විඳවන්න.. :confused: :confused:
    මම උඹ වුනා නං දැන්ම වැඩ පටං ගන්නව.. :yes: :yes:
    අවශ්‍ය දේවල් සිරින්ජර්ස්, ලෝකල් ඇනස්තීසියා කරන බෙහෙත්, හොඳට කැපෙන බ්ලේඩ්... :) :)
    අන්තිම මොහොත වෙනකං ඉන්න එක මෝඩකමක්.. :( :(
    හෙනට විඳෝල අවසිහියෙන් මැරෙන්න වෙන්නෙ.. :( :(
    ඊට වඩා හොඳයි හොඳට ලේ යන නහරවල් ටිකක් අල්ලල ඒ තියෙන තැන් හිරිවට්ටල ලේ යන්න කපාගන්නව, හෝ ඔළුව වටේට ගහල වෙඩි තියාගන්න එක.. :yes: :yes: :yes:
    සුවවෙන්න කියල පතනව.. ඒත් ප්‍රාර්ථනා වලිං නැති ශරීර කොටස් එන්නෙ කතන්දර පොත් වල ෆිල්ම් වල ටීවී සීරීස් වල විතරයි බං :( :(
    එන දේකට මූණ දෙන්න ලෑස්තිවෙයං.. :( :(
    විඳවන්න අකමැති නම් මගෙ ක්‍රමේ තමා :( :( :(

    :(:(:(
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    උඹ වැඩියෙන් භය මැරෙන්නද විඳවන්නද ? :sorry: :sorry:
    මම නම් විඳවන්න.. :confused: :confused:
    මම උඹ වුනා නං දැන්ම වැඩ පටං ගන්නව.. :yes: :yes:
    අවශ්‍ය දේවල් සිරින්ජර්ස්, ලෝකල් ඇනස්තීසියා කරන බෙහෙත්, හොඳට කැපෙන බ්ලේඩ්... :) :)
    අන්තිම මොහොත වෙනකං ඉන්න එක මෝඩකමක්.. :( :(
    හෙනට විඳෝල අවසිහියෙන් මැරෙන්න වෙන්නෙ.. :( :(
    ඊට වඩා හොඳයි හොඳට ලේ යන නහරවල් ටිකක් අල්ලල ඒ තියෙන තැන් හිරිවට්ටල ලේ යන්න කපාගන්නව, හෝ ඔළුව වටේට ගහල වෙඩි තියාගන්න එක.. :yes: :yes: :yes:
    සුවවෙන්න කියල පතනව.. ඒත් ප්‍රාර්ථනා වලිං නැති ශරීර කොටස් එන්නෙ කතන්දර පොත් වල ෆිල්ම් වල ටීවී සීරීස් වල විතරයි බං :( :(
    එන දේකට මූණ දෙන්න ලෑස්තිවෙයං.. :( :(
    විඳවන්න අකමැති නම් මගෙ ක්‍රමේ තමා :( :( :(
    හිමීට පොඩ්ඩක් අත ගාලා බලපන් උඹේ මොලේ තියෙන්නේ පුකේද කියලා? :lol:;)
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    හිමීට පොඩ්ඩක් අත ගාලා බලපන් උඹේ මොලේ තියෙන්නේ පුකේද කියලා? :lol:;)

    උඹේ අතෑගෑවාම අහුවුනාට එහෙම මොලේ අහුවෙන්නෑ බං... හිස්කබල ඇතුලෙ තියෙන්නෙ කට්ට විතරයි අහුවෙන්නෙ... :dull: :dull:
    උඹ විඳවන්න භය නෑ කියන්නෙ හුඟක් නිර්භීතයි :yes: :yes:
    ඒ නිර්භීත කමට ගරුකරමි :yes: :yes:
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    උඹේ අතෑගෑවාම අහුවුනාට එහෙම මොලේ අහුවෙන්නෑ බං... හිස්කබල ඇතුලෙ තියෙන්නෙ කට්ට විතරයි අහුවෙන්නෙ... :dull: :dull:
    උඹ විඳවන්න භය නෑ කියන්නෙ හුඟක් නිර්භීතයි :yes: :yes:
    ඒ නිර්භීත කමට ගරුකරමි :yes: :yes:
    ටීවී සීරිස් බලන එක නවත්තපන් ඔටුවා. :angry::angry::angry: