අඩෝ මෙහෙම යාලුවෝ උබලටත් ඉන්නවද

Donperidon

Active member
  • Feb 27, 2021
    192
    184
    43
    එකෙක් ඉන්නවා, call එකෙක් දුන්නම බොරුවට busy වගේ පෙන්න answer කරන්නේ නැතිව ඉන්නවා. ඊට පස්සේ දවස් 2 කින් වගේ ගන්නනවා 🤣. මම දන්නවා පොර හිතලම ගන්නේ නැහැ කියලා..
     

    Anunaki87

    Well-known member
  • May 31, 2017
    1,244
    1,903
    113
    7 Sea's
    උබ ණයට ඉල්ලනවා නේ.එකයි ඌ කතා කරරනනේ නැත්තෙ
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    එකෙක් ඉන්නවා, call එකෙක් දුන්නම බොරුවට busy වගේ පෙන්න answer කරන්නේ නැතිව ඉන්නවා. ඊට පස්සේ දවස් 2 කින් වගේ ගන්නනවා 🤣. මම දන්නවා පොර හිතලම ගන්නේ නැහැ කියලා..
    උට උඹව එපා වෙලා තියෙන්නෙ. ඔච්චර තේරෙන්නෙ නැද්ද? යාළුවෝ කියලා ඕනෑවට වඩා වද දෙන්න යන්න එපා.