එලවන්න ඕනේ නිකං නෙමෙයි ගහලා එලවන්න ඕනේwadiya one naha airport gihin balapanko inna tharam
එලවන්න ඕනේ නිකං නෙමෙයි ගහලා එලවන්න ඕනේwadiya one naha airport gihin balapanko inna tharam
Mchn oya padi kohomada gevanne?? Tax gahala hari print karala hari. Mahansi vela vada karala dollar hoyala dena aya thamai oya nikan inna aya nisa amaruve vatenne.මිනිස්සුන්ගේ පඩි කපන එක නම් කැත වැඩක් බං. බැදපු මිනිස්සු බබාල ඉන්න මිනිස්සු කොහොමද මාසෙ දුවන්නේ ?
අනිවාpin padi karayo nisa thma me thram kela wela tiyenne
ඒක ඇත්ත වෙන්න පුලුවන් මචන්... ඒත් හිතපන් ඔය යන්තන් මාසෙට 30ක් 40ක් ගන්න මනුස්සයෙක් ගෙන් මාසෙට 5ක් 6ක් අඩුම කැපුවත් බං ලොකුවට දැනෙනවා ඕක. ඕක ඉතින් තමන්ටම වෙලා බලන්න ඕන එතකොට තේරෙනවා.Mchn oya padi kohomada gevanne?? Tax gahala hari print karala hari. Mahansi vela vada karala dollar hoyala dena aya thamai oya nikan inna aya nisa amaruve vatenne.
ඩාපු ෆකයිල හොයල ආපහු ගිනි තියන්න ඔන. ගම් පිටින් පුරවල තියෙන්නෙ.එලවන්න ඕනේ නිකං නෙමෙයි ගහලා එලවන්න ඕනේ
Oya kattiyata skill eken oita vada deyak karanna puluvan bn.. ice gahanna okata enne.. anika hamoma sathutu karanna gihin thamai oya ratatama kela vela thiyenneඒක ඇත්ත වෙන්න පුලුවන් මචන්... ඒත් හිතපන් ඔය යන්තන් 30ක් 40ක් ගන්න මනුස්සයෙක් ගෙන් මාසෙට 5ක් 6ක් අඩුම කැපුවත් බං ලොකුවට දැනෙනවා ඕක.
unta unath owa therum yanna ona wisheshayen gov service wala pagawa gahana untaඒක ඇත්ත වෙන්න පුලුවන් මචන්... ඒත් හිතපන් ඔය යන්තන් 30ක් 40ක් ගන්න මනුස්සයෙක් ගෙන් මාසෙට 5ක් 6ක් අඩුම කැපුවත් බං ලොකුවට දැනෙනවා ඕක. ඕක ඉතින් තමන්ටම වෙලා බලන්න ඕන එතකොට තේරෙනවා.
කිසි වැඩක් නොකර පඩි ගන්න උන් නම් පව් නෑ හැබැයි ඉන්නෙම උන් තමාඒක ඇත්ත වෙන්න පුලුවන් මචන්... ඒත් හිතපන් ඔය යන්තන් මාසෙට 30ක් 40ක් ගන්න මනුස්සයෙක් ගෙන් මාසෙට 5ක් 6ක් අඩුම කැපුවත් බං ලොකුවට දැනෙනවා ඕක. ඕක ඉතින් තමන්ටම වෙලා බලන්න ඕන එතකොට තේරෙනවා.
ඔය කතාවට කියන drivers ලගෙ බොරු OT වගේ ඒවා කැපුවා නම් තවත් වියදම් අඩු කරගන්න පුලුවන්.
rohal sulusewakayo balapanko OPD wala kaiyagahanne roththata wadi welaaaaaaaaaaaaaaaaIn Medical field they are going to cut up to 40% from this month
Then big brain drain coming soonIn Medical field they are going to cut up to 40% from this month
na machan.. dan nam winter is almost hereඅනාථ සිංහලු මාස් සුසයිඩ් එකක් පෆෝම් කරන්න යන්නේ.#Winter_is_cumming
Same thing happened in LebanonThen big brain drain coming soon
less import raw materials for production linesGovt must create jobs in the private sector, so that the workers made redundant in the public sector can continue to be employed. They too have families to feed and loans to pay, despite the පින්බත් habits.
Agriculture? Urban green houses?less import raw materials for production lines
so how privet sector will expand?