රැල්ල ලොල් තමා,උබ පිට රට රැලි දිහා බලාගෙන හිටපන්,ඔහෙ ඉදන් මෙහෙ රැලි බලන්ඩ අමරුයි.e oyatane......api balanne ralla gana![]()




රැල්ල ලොල් තමා,උබ පිට රට රැලි දිහා බලාගෙන හිටපන්,ඔහෙ ඉදන් මෙහෙ රැලි බලන්ඩ අමරුයි.![]()
ලගදි හදපු රට බයිල වැඩක් නැ, තියෙන ලයික් ගානයි වැදගත්. හරි එකෙක්ට නම් එක දවසක් ඇති ලයික් එන්ඩ.උබල මේ මට fb උගන්නන්ඩ එන්ඩ එපා ඔව කියපන් fb දැකල නැති එකෙක්ට.ඌ ඔය පේජ් එක හැදුවෙ ලගදිනෙ ගොනෝ. බොට ඒක තේරෙන් නැද්ද..![]()




මුලි චන්ද වලින්ද 10%-15% ලොල් තමා බන්,10%k 15%k athra eyi kiyala hithenawa ban e unata......ubata ehema hithenne nadda?sf ta adu weyi...unp eka kalin ekata wada wadi weyi....

උබ දන්නෙ නැ මෙහෙ චන්ද කරන හැටි jvp උන්.
මගෙ නම් අර්ත කතනය මුලු චන්ද වලින් 4%-8% අතර ගානක්, 5% පනි කියල හිතන්ඩත් අමාරුයි. ෆොනි ගැන නම් දන්නෙ නැ, මනුස්සයගෙ පක්ශෙ,රුයිතෙට දුවෙන්නෙ.ලගදි හදපු රට බයිල වැඩක් නැ, තියෙන ලයික් ගානයි වැදගත්. හරි එකෙක්ට නම් එක දවසක් ඇති ලයික් එන්ඩ.උබල මේ මට fb උගන්නන්ඩ එන්ඩ එපා ඔව කියපන් fb දැකල නැති එකෙක්ට.
හැම එකටම වගේ උබලගෙ තියෙන්නෙ අමු බුරු ගොන් තර්ක.ඇ මොඩයො උබ දැකල නැද්ද හදල දවසෙන් ලයික් ලක්ශ ගනන් ගත්ත පේජ්,නිකන් මොඩ කතා කියන්ඩ එපා ගොන්ස්.
uba fb gana phd ekak gattada ? me lankawa ponz. dawasakin likes laksha gaanak aapu lankawe hadapu page ekak kiyapan balanda ? 
jvp එකට තිබ්බ ආසන 41 නැති කරගෙන වල්මත් වෙලා ආයෙ චන්දෙ ඉල්ලීම මොඩ කමක්.
JVP ගොබ්බයො 2004 ආසන 41 ගත්ත වෙලාවෙ ඉදල හරියට වැඩ කරානම් අද තියෙන්නෙ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවක් නෙමේ JVP ආණ්ඩුවක් ඒකට හොද අවස්තාවක් අපි ඇති කරල දුන්න . පොතේගුරුවාදි ටිල්විය,අනුරට, විජිතය, වගේ කුමාර් වගේ මීහරක් ඒ අවස්තාවට පයින් ගහල අද ඇටිකෙහෙල් කාපු උගුඩුවො වගේ ඉන්නව. උබලට මේ දැන් දැගලුවට වැඩක්,නැ පෙරහැර ගිහින්.jvp එකට තිබ්බ ආසන 41 නැති කරගෙන වල්මත් වෙලා ආයෙ චන්දෙ ඉල්ලීම මොඩ කමක්.JVP ගොබ්බයො 2004 ආසන 41 ගත්ත වෙලාවෙ ඉදල හරියට වැඩ කරානම් අද තියෙන්නෙ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවක් නෙමේ JVP ආණ්ඩුවක් ඒකට හොද අවස්තාවක් අපි ඇති කරල දුන්න . පොතේගුරුවාදි ටිල්විය,අනුරට, විජිතය, වගේ කුමාර් වගේ මීහරක් ඒ අවස්තාවට පයින් ගහල අද ඇටිකෙහෙල් කාපු උගුඩුවො වගේ ඉන්නව. උබලට මේ දැන් දැගලුවට වැඩක්,නැ පෙරහැර ගිහින්.
ඉතින් ඔය ලයික් ගාන ඇතිනෙ මොකක්ද අවුල, අනුරට ලයික් ගම්මන් පිලටත් වැඩිය අඩුයි ඒකයි කතාව එතනින් ඉවරයි.itin uba kiyana widihata හරි එකෙක්ට නම් dawasak athilu likes enda. itin gammanpilyata 2009 idalath ochcharane awith thiyenne . ethakota uu hari ekek nemeda ?uba fb gana phd ekak gattada ? me lankawa ponz. dawasakin likes laksha gaanak aapu lankawe hadapu page ekak kiyapan balanda ?
![]()

[SIZE=4]ඉතින් ඔය ලයික් ගාන ඇතිනෙ මොකක්ද අවුල, අනුරට ලයික් ගම්මන් පිලටත් වැඩිය අඩුයි ඒකයි කතාව එතනින් ඉවරයි.[/SIZE]
jvp එකට තිබ්බ ආසන 41 නැති කරගෙන වල්මත් වෙලා ආයෙ චන්දෙ ඉල්ලීම මොඩ කමක්.
JVP ගොබ්බයො 2004 ආසන 41 ගත්ත වෙලාවෙ ඉදල හරියට වැඩ කරානම් අද තියෙන්නෙ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවක් නෙමේ JVP ආණ්ඩුවක් ඒකට හොද අවස්තාවක් අපි ඇති කරල දුන්න . පොතේගුරුවාදි ටිල්විය,අනුරට, විජිතය, වගේ කුමාර් වගේ මීහරක් ඒ අවස්තාවට පයින් ගහල අද ඇටිකෙහෙල් කාපු උගුඩුවො වගේ ඉන්නව. උබලට මේ දැන් දැගලුවට වැඩක්,නැ පෙරහැර ගිහින්.
මුලි චන්ද වලින්ද 10%-15% ලොල් තමා බන්,උබ දන්නෙ නැ මෙහෙ චන්ද කරන හැටි jvp උන්.
මගෙ නම් අර්ත කතනය මුලු චන්ද වලින් 4%-8% අතර ගානක්, 5% පනි කියල හිතන්ඩත් අමාරුයි. ෆොනි ගැන නම් දන්නෙ නැ, මනුස්සයගෙ පක්ශෙ,රුයිතෙට දුවෙන්නෙ.




jvp එකට තිබ්බ ආසන 41 නැති කරගෙන වල්මත් වෙලා ආයෙ චන්දෙ ඉල්ලීම මොඩ කමක්.JVP ගොබ්බයො 2004 ආසන 41 ගත්ත වෙලාවෙ ඉදල හරියට වැඩ කරානම් අද තියෙන්නෙ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවක් නෙමේ JVP ආණ්ඩුවක් ඒකට හොද අවස්තාවක් අපි ඇති කරල දුන්න . පොතේගුරුවාදි ටිල්විය,අනුරට, විජිතය, වගේ කුමාර් වගේ මීහරක් ඒ අවස්තාවට පයින් ගහල අද ඇටිකෙහෙල් කාපු උගුඩුවො වගේ ඉන්නව. උබලට මේ දැන් දැගලුවට වැඩක්,නැ පෙරහැර ගිහින්.
![]()


ඉතින් ඔය ලයික් ගාන ඇතිනෙ මොකක්ද අවුල, අනුරට ලයික් ගම්මන් පිලටත් වැඩිය අඩුයි ඒකයි කතාව එතනින් ඉවරයි.![]()
moda tharka post karanna kalin depaarak hithapan bn . nattam uba hamadaama pacha wela puke agilla gahan inna wenne . FB gana ochchara dannawanm talking about this statics balapn trend eke thiyena page eka mokakda kiyala. paw uba ara ahinsaka gammanpilayawa anatha kara moda post ekak daanna gihin. 
COLOR=Magenta]jvp එකට තිබ්බ ආසන 41 නැති කරගෙන වල්මත් වෙලා ආයෙ චන්දෙ ඉල්ලීම මොඩ කමක්.[/COLOR][/SIZE] JVP ගොබ්බයො 2004 ආසන 41 ගත්ත වෙලාවෙ ඉදල හරියට වැඩ කරානම් අද තියෙන්නෙ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවක් නෙමේ JVP ආණ්ඩුවක් ඒකට හොද අවස්තාවක් අපි ඇති කරල දුන්න . පොතේගුරුවාදි ටිල්විය,අනුරට, විජිතය, වගේ කුමාර් වගේ මීහරක් ඒ අවස්තාවට පයින් ගහල අද ඇටිකෙහෙල් කාපු උගුඩුවො වගේ ඉන්නව. උබලට මේ දැන් දැගලුවට වැඩක්,නැ පෙරහැර ගිහින්.
![]()
කෝ මේ UNP? JVP ,ආණ්ඩුව, ෆොන්සේකා විතරද ඉල්ලන්නේ?



ලගදි හදපු රට බයිල වැඩක් නැ, තියෙන ලයික් ගානයි වැදගත්. හරි එකෙක්ට නම් එක දවසක් ඇති ලයික් එන්ඩ.උබල මේ මට fb උගන්නන්ඩ එන්ඩ එපා ඔව කියපන් fb දැකල නැති එකෙක්ට.
හැම එකටම වගේ උබලගෙ තියෙන්නෙ අමු බුරු ගොන් තර්ක.ඇ මොඩයො උබ දැකල නැද්ද හදල දවසෙන් ලයික් ලක්ශ ගනන් ගත්ත පේජ්,නිකන් මොඩ කතා කියන්ඩ එපා ගොන්ස්.




