අල්ලං වයර් පාස්සපු අපට මේක හොඳ ගැජට් එකක් නේද, මොකක්ද මේකට කියන්නෙ 
Danne nathi nisa ahanne. Electronics puluwanda bun programme karanna? Man 8 wasare wage night rider circuits ehema hadala thiyenawa.Ai ban oya issara kale wada dan karanne? Mama haya wasaredi robo circuit, knight rider led circuit haduwa hati mathak wenawa.
Python tikak igena ganinko

Electronics karanna asa ekata computer programming amaru nane ban logical gates hitan igenagannawane. namuth mewa kochchara paranada. processors hitan kochchara paranaidaDanne nathi nisa ahanne. Electronics puluwanda bun programme karanna? Man 8 wasare wage night rider circuits ehema hadala thiyenawa.![]()
පයිතන් වගේ දෙයක් ඉගෙන ගන්ඩ ගියාට ඔලුවෙ රැඳෙන්නෙ නෑ බංElectronics karanna asa ekata computer programming amaru nane ban logical gates hitan igenagannawane. namuth mewa kochchara paranada. processors hitan kochchara paranaida
me video eka balapanko https://elakiri.com/threads/the-art-of-code.1939553/
man kiyanne muu kawadahari job ekak karanna asawen innan isa.. therumak athi deyak igenaganna epei
mu paw kiyala hithenne nadda ban ubalata. api wage inna ona kollek ne karumayak gewanne.
man dakka mu ta kawadahari job ekak karanna yanna asai kiyala saneepa wela. hama ekama thaman gana hithanawa hamotama kela wela nisa..
but mu inna wale gambura pena ewun aduine.
muuge life ekama nikan hire gihin awilla wage. kisi deyak karala naha jeewithe..
thawath me eeyam kaalak rath kara kara athal gannawa.. aparade time eka
python kiyanne lesima language ekakne.පයිතන් වගේ දෙයක් ඉගෙන ගන්ඩ ගියාට ඔලුවෙ රැඳෙන්නෙ නෑ බං
තර්කානුකූලව හිතන්ඩත් අමාරුයි
thawath me eeyam kaalak rath kara kara athal gannawa.. aparade time eka

Oya uge photo ekak nwei bn![]()
hari hari ea unata mu koranne okane. man dakala thiyenawa mu oya paassa paassa atawana labbawal gena thread godak daala thibbe 
attention එක මදි. උඹට කියන්ඩ මචං රිටලින් බොන මුල් ටිකේ මම මාර ඇක්ටිව් වුණා. ගෙදර වැඩ ආසාවෙන් කෙරුවpython kiyanne lesima language ekakne.
poddak try karala balapan very easy.
ubata mokakda awula wela thiyenne?
Focus eka eka thanaka thiyaaganna barida?
සාමාන්ය මිනිස්සු උනත් ඔහොම issues තියෙනව. එයාල ඕවට use කරන solutions ඔයා use කරලා නැද්ද?attention එක මදි. උඹට කියන්ඩ මචං රිටලින් බොන මුල් ටිකේ මම මාර ඇක්ටිව් වුණා. ගෙදර වැඩ ආසාවෙන් කෙරුව
Trouble concentrating and staying focused
Disorganization and forgetfulness
Emotional difficulties
Hyperactivity or restlessness
gon katha nokiya mge wade balapanAi ban oya issara kale wada dan karanne? Mama haya wasaredi robo circuit, knight rider led circuit haduwa hati mathak wenawa.
Python tikak igena ganinko