අද සිට " රවුම් ප්ලග් බැහැ , කොටු ප්ලග් පමණි "
hoda warga aththema na. දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරලා දෙන්නකො මේකෙන් කොහොමද විදුලි අනතුරු අවම කරන්නෙ කියලා. මොකක්ද හතරැස් පින් භාවිතයෙන් තියන වාසිය?
Hilata agili gahanna be,pen gahanna bene

. දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරලා දෙන්නකො මේකෙන් කොහොමද විදුලි අනතුරු අවම කරන්නෙ කියලා. මොකක්ද හතරැස් පින් භාවිතයෙන් තියන වාසිය?
Hilata agili gahanna be,pen gahanna bene

. දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරලා දෙන්නකො මේකෙන් කොහොමද විදුලි අනතුරු අවම කරන්නෙ කියලා. මොකක්ද හතරැස් පින් භාවිතයෙන් තියන වාසිය?

. දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරලා දෙන්නකො මේකෙන් කොහොමද විදුලි අනතුරු අවම කරන්නෙ කියලා. මොකක්ද හතරැස් පින් භාවිතයෙන් තියන වාසිය?
ඔක්කොම තියෙද්දි මිනිස්සු මල්ටිප්ලග් ගහනව. මල්ටිප්ලග් හදල තියෙන්නෙ හෙන බුරුලට ගිණි ගන්න තියෙන ඉඩ වැඩියි. රටටම එක ස්ටෑනඩර්ඩ් එකක් තිබ්බාම සේරම ගහන්න ඕනෙ වෙන අනාරක්ශිත මල්ටිප්ලග් ඕනෙ වෙන්නෑ
Area of contact is higher and less heating that leads to short circuits
No multiplugs
මට නම් හිතෙන්නෙ මිනිස්සු මල්ටි ප්ලග් ගහන්නෙ එක තැනකින් ගොඩක් ඩිවයිසස් වලට විදුලිය ගන්න මිසක් හතරැස් පින් ඕන කමටම නෙවෙයි. මොකද අපේ රටේ ගොඩක් උපකරණ වල තියෙන්නෙ රවුම් ප්ලග් නිසා.
මේකෙන් වෙන්නෙ multiplug සේරම කොටු පේනු විතරක් ගහන්න පුලුවන් වෙන ඒව වෙන එක. එතකොට බුරුල් වෙලා ගිණි ගන්න තියෙන ඉඩ අඩු වෙනව. දැන් තියෙන multiplug හදන්නෙ ඔක්කොම ගහන්න පුලුවන් වෙන්න ඒව ටික කාලෙයක් යද්දි බුරුල් වෙනව
ඒ කියන්නෙ දැන් ඉස්සරහට එන මල්ටි ප්ලග් වලත් රවුම් පෝර්ට් තියෙන්න බැරිද?
එහෙම එකක් නෑ. මෙහෙම නීතියක් දාපුවාම රවුම් plug තියෙන ඒව එන්නෑ. ඔක්කොම කොටු වෙනව. එතකොට තව දුරටත් හැම ජාතියක්ම ගහන්න පුලුවන් Multiplug වැඩක් වෙන්නෑ. කොටු ඒව ගොඩක් ගහන්න පුලුවන් ඒව විතරයි එන්නෙ. ටික කාලයක් යනව වෙන්න. සමහර විට multiplug වලටත් කොටු විතරක් ගහන්න පුලුවන් ඒව විතරයි කියල නීතියක් දායි.