අන්තර්ජාලයෙන් මාසිකව 30000 ඉක්මවා මුදල් සොයම&#
** මේ සයිට් එක ඔයාල සාමන්යෙයන් දන්න ad click සයිට් එකක් නෙමෙයි මේක භාණ්ඩ විකුණන වෙබ් අඩවියක්. (ඔව් ඔව් e bay වගේ තමයි ටිකක්) ඒත් මේකෙන් අපිට මුදල් උපයන්න පුළුවන්.
මේකෙන් අපිට සල්ලි ගෙවන්නේ එයාලගෙ භාණ්ඩ විකුණගන්න, සයිට් එක ප්රවර්ධනය කරගන්න මේකටHTTPSතියෙනවා ඒ කියන්නේ හොර බොරු වංචා නෑ ගෙවනවා ෂුවර් එකට.
මුලින්ම පහල ලින්ක් එකෙන් රෙජිස්ටර් වෙන්න
https://yroo.com/s/social_invite_m/1324334
මේකෙ විිවිධ ක්රම තියෙනව ඔයාලට පොයින්ට්ස් හොයා ගන්න, පොයින්ට්ස් අපිට මුදල් කරන්න පුළුවන්.
10000 = $8
ඔයාල රෙජිස්ටර් උන ගමන් ඔයාලට පොයින්ට්ස් 10000ක් දෙනවා. ඒක විනාඩි 5ක් ඇතුලත ඔයාලට paypal ගිණුමට $8 විදිහට ගෙන්න ගන්න පුළුවන්.
ඊට පස්සේ
දවස ගානේ එකවුන්ට් එකට ලොග් වෙනවට
ෆේවරිට් අයිටම් නම් කරනවට
යාළුවන්ව ෆලෝ කරනවට පොයින්ට්ස් හම්බ වෙනවා.
මාසෙකට $200 විතර හොයන්න පුළුවන්....
මේ site එක ගැන 100% Sure මගේ යාළුවෙක් මන් ඉදිරි පිටම සල්ලි ගත්තා....
[...ඩලා...:-/]
** මේ සයිට් එක ඔයාල සාමන්යෙයන් දන්න ad click සයිට් එකක් නෙමෙයි මේක භාණ්ඩ විකුණන වෙබ් අඩවියක්. (ඔව් ඔව් e bay වගේ තමයි ටිකක්) ඒත් මේකෙන් අපිට මුදල් උපයන්න පුළුවන්.
මේකෙන් අපිට සල්ලි ගෙවන්නේ එයාලගෙ භාණ්ඩ විකුණගන්න, සයිට් එක ප්රවර්ධනය කරගන්න මේකටHTTPSතියෙනවා ඒ කියන්නේ හොර බොරු වංචා නෑ ගෙවනවා ෂුවර් එකට.
මුලින්ම පහල ලින්ක් එකෙන් රෙජිස්ටර් වෙන්න
https://yroo.com/s/social_invite_m/1324334
මේකෙ විිවිධ ක්රම තියෙනව ඔයාලට පොයින්ට්ස් හොයා ගන්න, පොයින්ට්ස් අපිට මුදල් කරන්න පුළුවන්.
10000 = $8
ඔයාල රෙජිස්ටර් උන ගමන් ඔයාලට පොයින්ට්ස් 10000ක් දෙනවා. ඒක විනාඩි 5ක් ඇතුලත ඔයාලට paypal ගිණුමට $8 විදිහට ගෙන්න ගන්න පුළුවන්.
ඊට පස්සේ
දවස ගානේ එකවුන්ට් එකට ලොග් වෙනවට
ෆේවරිට් අයිටම් නම් කරනවට
යාළුවන්ව ෆලෝ කරනවට පොයින්ට්ස් හම්බ වෙනවා.
මාසෙකට $200 විතර හොයන්න පුළුවන්....
මේ site එක ගැන 100% Sure මගේ යාළුවෙක් මන් ඉදිරි පිටම සල්ලි ගත්තා....
[...ඩලා...:-/]



