Turkey-Pakistan-Saudi ekathuwela lagadhi agreement ekak sign karane, ekekuta gehuwoth, ratawal thunatama gehuwa wage salakanawa kiyala,ටර්කි ඊශ්රායල් මරාගන්නව බලන්න අාසයි..![]()
ඉසර වගේ කවුරුවත් එහෙම එළිපිට ගහගන්නේ නෑ බන් දැන්.. ප්රොක්සි දාල ගහනවා, කෙලින්ම ගහනවානම් ඉරනෙයි ඇමරිකාවයි ගහගත්තා වගේ සංදර්ශන සටනක් විතරයි..Turkey-Pakistan-Saudi ekathuwela lagadhi agreement ekak sign karane, ekekuta gehuwoth, ratawal thunatama gehuwa wage salakanawa kiyala,
Israel -Turkey gahagaththoth, Iran unuth set wenawa Turkey ekka
ඉරානය වට්ටන්නේ ආර්ථිකයෙන්... ඒක තමා දැන් plan එක...

ඉරානය වට්ටන්නේ ආර්ථිකයෙන්... ඒක තමා දැන් plan එක...
අඩේ. මේවා කෑවැකිද බන් . හෝමූස් වල ඇමරිකන් යුද නැව් වල දැන් කන්න දෙන ඒවා පොටෝ ගහලා රෙඩ්ඩිට් එකට දාල..
![]()
![]()
![]()
Trump ge buru weda walata hamudawata banina epa ban..American karayo kiyanne thanikara christian terrorists la, hoda wade okunta
iraq yudde documentary tikak balapan, own podi lamayi gaanu marapu dushanaya karapu widi gana one tharam thiyenawa. (ex:- )Trump ge buru weda walata hamudawata banina epa ban..
තවත් වෙයාහවුස් එකක් ලෙප්ට් යුක්රේනෙ
koko koheda kiwe@MarauderinChief-h2d
43 minutes ago
Russia has a real military unlike the US military which is manufactured in Hollywood .
That's why it ran away after a mere 2 months defeated by Iran .
And they have troops that jump from ships when the going gets tough .
koko koheda kiwe