අනාගතේ පියවරැ වෙන්න ඉන්න අපේ ELAKIRI KOLLANTA

Maxa kolla

Member
Feb 8, 2012
47
1
0
අනාගතේ පියවරැ වෙන්න ඉන්න අපේ ELAKIRI KOLLANTA

MACHNZLA..............ME MAGE 1ST THREAD 1........MAMA HITHANAWA APE ELAKIRI YALUWO MEKA BALALA LIFE 1TA DEYAK + KARAGENA CMNT 1 DAI KIYALA................. AHENAM YALUWANE ONNA MAGE KATHAWA... MEKE INNA KOLLONGEN GODA AYA THAWA 10 YERS WALTA ADUWEN THATHALA WENNA INNA AYA KIYALA MATA HITHENAWA......... THAMATH ape rate family life wala thiyana prblems aduwak na........samharu guti kanwa, maragannawa, divos wenawa......tikak hithala balanna me godak dewal wenne mona kaleda kiyala..... wenna oni okkoma wada unain passe ekaiyane darwoth hadala iwaraunain passe thama medaewal wenne.... kawada mewata wagkiyanne...apima neda , apema daruwo neda.....? anisa kotharam love karth girlta eyawa therum ganna pulluwan kenek kiyala trust unai passe marry karana eka thma wada wadgath......thwa 1 den inna godak ape couples marrege ekata kalin podi athal, loku athal gannwa.....mama danna a moko nisada kiyala....... eth hadiissiyen mokak hri ekakin mareige 1 kadunoth mokada wenne...api kollo widihta apita awulk na eth kellata ela loku awulk..............enisa ape kollo poddak meka gana hithala balapn......... ape samhra kollonta mewa gana hdata athdkim thiyanwa....... thawa 1 k ape godak kollo marry karanna kalin mona pissu keliyath ,marry karin passe.daruwo labunai passe hoda husbnd kenek, thathek widhta inawa......eth duka kiyanne..daruwo hada hada wena ganu passe yana ayath innwa.....meka atha kathawak.......kageda waradda kiyanna api danna...bt thmngem gani ekka daruwoth hadala karanna oni wada okkamath karla.....passe wena ganungen ganna athal mokadda kiyala therenne na...........enisa ape kollo tikak hithapalla mokadda apen wenna oni, karanna oni kiyana eka gana hithala wada karapalla.........thamnta hama paththenm galapena girl kenek hoya ganin ekalla okkoma pissu wada atharala ekita bokkenm love karanna...... marry karain passe hoda husbnd kenek, daruwo labunam hoda father kenek widihta inna danma idanma aditan kara ganila bn.....pregnat una thamnge wife ta kawdawath hitha ridenna deyak, athak ussanna epa Amnth 10ta....mokada ekaledi loku adaryak eya thamnge husbnd gen balaporoththu wenawa....... eyata eka nolabunoth eya A adre labanne kagenda kiyala poddak hithapalla..... daruwa bihikaraddi eya widina wedanawa thmnge as 2kenm balanna pulluwan thmnge husbndta ada kale.....docterslata abawa kalin kiyala thiynna oni...ethakota daru prasuthiya thnge as 2 n ma balanna pulluwan...... mokada eken daruwa gana wagema ammaganath ethanin patta hagimak hithata danenwa...mewa danna family lassana fmily life gatha karanwa bnz........ ithin yaluwane......mama me kiyapu dewal poddak hithapalla......... mage 1st thread 1 nisa adu padu athi ....ahema adu padu thiyanawanam kiyanna......mama meka kiyawana hamogenma cmnt 1 hri bump 1 hri bala poroththu wenawa..........goood luck my elakakiri kollanta....................
 
  • Like
Reactions: ruwanjrc