අනුරගෙ කැම්පේන් එක කරපු කොම්පැනිය මොකක්ද

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    අධ්‍යාපනය කියන්නේ අපි වගේ අයට අත්තටු කිය කිය ස්ට්‍රයික් කරන එක තමයි ඉවසන්න අමාරු අනුර...

    modayo aduraganne mama samanyen comments walin :)

    sarcastic nowana comment ekakin manussayekge oluwa sirawatama wada karanne kohomada kiyala hithaganna puluwan...

    patta lesi modayek, critical thinking nathi ekek hoyaganna
     
    • Haha
    Reactions: Panda_jr

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    අවුරුදු 2ක් තිස්සෙ කැම්පේන් දුවන්න සල්ලි කොහෙන්ද? ඕවා කලේ කවුද කියල තව ටික කාලයක් ගිහින් එලියට එයි 🤭 🤭
    NPP eke salli witarada pako thota penne..anith ewun campaign kale nadda..pala campaign ponnaya
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,476
    113
    මොකක්ද බන් ක්‍රියේටිව්

    මම හැමතිස්සෙම කිව්වා හොද ඒජන්සියක් හොයාගන්න කියලා ..
    අඩුම ඉන්දියන් එකක් හරි
    කලුතට ගම්පහ හරක් ටික අහුඋනාට ඕක හෙටින් ඉවරයි
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Red is a narrow color
    & It implies blood 👎🏻
    නැතුව, බටලන්දෙගෙ සෙට් එක ජෙප්පො කී දාහක් මැරුවද?

    අර නන්දා මාලනීගෙ සින්දු තියෙන්නේ අහලා බලපන්
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    ඕන පක්ෂෙකට සල්ලි එන්නෙ පාක්ෂිකයන්ගෙන් තමයි. උඹ හිතුවෙ අනිත් උන්ට කොහෙන් සල්ලි එනව කියලද?
    බඩුවට වියදම් කරන්නෙ ගෙදර මිනිහට වඩා ගහන උන් වගේ තමා මේකත් 🤭 🤭

    NPP eke salli witarada pako thota penne..anith ewun campaign kale nadda..pala campaign ponnaya
    NPP තමා මේ පාර වැඩියෙන්ම වියදම් කලේ. උන් තමා දිගම කැම්පේන් එක කලේ. අනිත් උන්ටත් වියදම් කරන්නෙ අරින්න ඉන්න උන් කියලා දන්නවා. ඒත් ලපටි පොන්නයෝ හිතන්නේ NPP එකේ එහම නෑ කියලනේ. 🤭 🤭
    ------ Post added on Sep 19, 2024 at 11:14 AM
     
    • Like
    Reactions: king solomon

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    සදා ලෝක කුජීත නූගත් මෝඩ මූසල උස සිකුරුටි මිටි කම්කරු අලන්තර කයිය ෆාර රබ් පුක බිහ සහ මිල්ෆි ශ්‍රී පුඛ නෝ කැපෑසිටි රදා පෑඩ් සජිත් ලැවරියාදාස නූගත් වාචාල කොටළුවා වල් බූරු පුතානෝ... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:



















     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඕන පක්ෂෙකට සල්ලි එන්නෙ පාක්ෂිකයන්ගෙන් තමයි. උඹ හිතුවෙ අනිත් උන්ට කොහෙන් සල්ලි එනව කියලද?
    JVP පාක්ෂිකයන් ගේ ජොකත් හිල් ලු ගන්න සල්ලි නැහැ

    අවුරුදු 2 කැම්පෙන් කරන්න බිලියන ගානක් පක්ෂෙට සල්ලි දෙන්න පාක්ෂිකයන්ට සල්ලි තියෙනවා ලු🤣🤣
    කවුද බං මේ බොරු වලට රැවටෙන්නේ🤦🤦
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    modayo aduraganne mama samanyen comments walin :)

    sarcastic nowana comment ekakin manussayekge oluwa sirawatama wada karanne kohomada kiyala hithaganna puluwan...

    patta lesi modayek, critical thinking nathi ekek hoyaganna
    මමත් එහෙමයි.. මෝඩයෝ අදුරගන්නෙම ඔහොමයි. දැන් ටිකක් කලිනුත් එකෙක් අදුරගත්තා.
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    මයිත්‍රීගෙ එක කරේ ඉන්දියන් එකක්
    ගෝටගෙ එක දිලිත්ගෙ කොම්පැනිය .
    මේක කරේ කවුද දන්නෙ නෑ . මොනා උනත් පට්ට ක්‍රියේටිවු
    Namal jayasinghe ne

    2019 punchi chande unp eka paradune eka kareth dilith ge agency ekakin mama hithanne