ekaneh ithin deyk kiynkota wagakeemk athuwa kiynna purudu wenna ...nettn oya namata hoda nheඒකනම් අහලා කියන්න වෙන්නෙ![]()

හා.. විවස්තාව අනුව පත්වුන ජනපති කෙනෙක් කියන එක තේරුම්ගත්තෙ නැත්නම් ඔය නමට ලොකු අවුලකුත් නැහැ.. ගෝලයකෙනේ..ekaneh ithin deyk kiynkota wagakeemk athuwa kiynna purudu wenna ...nettn oya namata hoda nhe
![]()
aniwaryenma eka atta pinta path unth wiyawsthwa anuwa nehහා.. විවස්තාව අනුව පත්වුන ජනපති කෙනෙක් කියන එක තේරුම්ගත්තෙ නැත්නම් ඔය නමට ලොකු අවුලකුත් නැහැ.. ගෝලයකෙනේ..![]()

dan Netflix balanna puluwanනැතිවෙන්න දෙයක් නැහැ.
අවුල් වුන වෙලාවේ ඇවිත් කොන්දේසි නැතුව බාරගත්තා.
ආපු වැඩේ ලස්සනට කරා, ගෙදර ගියා. සරලයි![]()
පිනට හරි, බන්දේසියේ උනත් විවස්තාව අනුවා.. මොකො ටක් ටික් ටුක් දාලා නෙමෙනෙ.. හරිනෙaniwaryenma eka atta pinta path unth wiyawsthwa anuwa neh
![]()
පොර කොහොමත් බලන එකනෙ..dan Netflix balanna puluwan
hari hbai basilgn poddk araka ahnna hodeපිනට හරි, බන්දේසියේ උනත් විවස්තාව අනුවා.. මොකො ටක් ටික් ටුක් දාලා නෙමෙනෙ.. හරිනෙ
පොර කොහොමත් බලන එකනෙ..
Inflation dropped from 70% to 0.5%, foreign reserves shot up from $20M to $5.7B, the rupee strengthened from 380 to 300, and GDP flipped from -7.3% to +2.3%.Thank you for ruining SP's one chance at being the president
The only good thing RW did for the country
Inflation dropped from 70% to 0.5%, foreign reserves shot up from $20M to $5.7B, the rupee strengthened from 380 to 300, and GDP flipped from -7.3% to +2.3%.
hari saralaiසහතිත ඇතත් , අම්මපා ........And RW is every bit as responsible as the Rajapaksas for inflation reaching 70%, foreign reserves drying up, the rupee losing value and GDP declining
මෙය බාර දුන්නා ලෙස සංශෝදනය විය යුතුයි
පොඩි සප් එකක් දෙන්න ලොක්කා