අනං මනං සිඟිති ආතල් නෑ. වැඩේ බාර ගත්තා. වැඩේ කරා
අනං මනං සිඟිති ආතල් නෑ. වැඩේ බාර ගත්තා. වැඩේ කරා
Dan uba kiyana widihata api gotai ranilui dammikai rata goda danakan balan inna onada?Denne ne kiyala danawa ban. Ekai illanne. Andarey ara galak issuwa wage tama.
Waradila hari gathoth itapasse excuses kotiyai. Mun awilla criticise karanna ipaduna un misaka wadak karanna ipadunu un newi
එක එකා ගොඩ දානකන් බලන් ඉන්න ඕන නෑ.. වරෙන් යන්න මං ජනපති උඹ අගමැති ඉල්ලමුDan uba kiyana widihata api gotai ranilui dammikai rata goda danakan balan inna onada?

අනං මනං සිඟිති ආතල් නෑ. වැඩේ බාර ගත්තා. වැඩේ කරා
Mata PM epa... Vanitha katayuthu amathi thibba nan athi...එක එකා එනකන් බලන් ඉන්න ඕන නෑ.. වරෙන් යන්න මං ජනපති උඹ අගමැති ඉල්ලමු![]()
Denne ne kiyala danawa ban. Ekai illanne. Andarey ara galak issuwa wage tama.
Waradila hari gathoth itapasse excuses kotiyai. Mun awilla criticise karanna ipaduna un misaka wadak karanna ipadunu un newi
Loku options ne itin. Yana widiya balapan. Mey crisis eka eka paara yanne ne. inexperience un awa kiyala goda yaamak ne, tawa kela wenna puluwan.Dan uba kiyana widihata api gotai ranilui dammikai rata goda danakan balan inna onada?
Okunge pewetma tiyenne peradila innakal witarai.Denne ne kiyala danawa ban. Ekai illanne. Andarey ara galak issuwa wage tama.
Waradila hari gathoth itapasse excuses kotiyai. Mun awilla criticise karanna ipaduna un misaka wadak karanna ipadunu un newi
අහු උනත් වැඩි වෙනසක් නෑ. දැං වැඩ හොඳටම වෙනවනම් අහු උනොත් පාඩුයි. දැන් එහෙම වෙනවද බං.ahhh. metakat ahuwenawada nadda kiyala kalpana karanne
Denne ne kiyala danawa ban. Ekai illanne. Andarey ara galak issuwa wage tama.
Waradila hari gathoth itapasse excuses kotiyai. Mun awilla criticise karanna ipaduna un misaka wadak karanna ipadunu un newi
තාම වේස බයියන්ට ලැජ්ජනෑ නේද. තාම මයිනගෙ ගූ කනවාමරල හරි ගමු සෑර්
දෙපාරක් ට්රයි කරා මේ පාර ගන්න පුලුවන් වෙයි ට්රාන්ස්පෝමර් ටික නම් ඉතුරු කරපන් මහත්තයෝ