අනුර කුමාරගෙ වාහනේට උද්ඝෝෂකයෙකු නැගගන්නා වීඩියෝව

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ne.. anik un serama oka pita dala me protest ekama moge kuta wedak kiyala highlight karanwa. eka wenna denne aparade.
    කොහොමත් අමුතුවෙන් හයිලයිට් කරන්ඩ දෙයක් නැ හිරුණිකාට හුකන්ඩ පැන්නෙ ලපකොටාගෙ ජෙපි සෙට් එක..උන් ඒ කරේ සජියගෙ සෙට් එක සීන් එකෙන් අයින් කරල ජෙපියන්ට ෆුල් ක්‍රෙඩිට් එක ගත්ත එක..

    එහෙම උනානෙ දැන් බලපන් කෝ දැන් මේක දගලපු @හෙළයෙක් @dilann @malakadss @pavithra_uk @Heshan Daminda @r.pathirana වගේ පොන්න ගුපියො, උන් නැට්ට පුකේ ගහන් හැoගුනා හිරුනිකාට ජෙප්පො හුකන්ඩ පැන්නට පස්සෙ..🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: malakadss

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,407
    1
    101,307
    113
    34
    Kalutara
    මට තියෙන ප්‍රශ්නේ අනුරයා එහෙම ස්ක්‍රිප්ට් එකකට එහෙම ඇක්ට් කළා නම් ඇයි බන් අනිත් උන් එකෙක්වත් එහෙම නොකළේ. උන් මාරම ජෙනියුන් කැම්පේන් කරන උන්ද?
     
    • Like
    Reactions: Champ HB and gcj

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මොකක්ද ඕකෙ අවුල කියහංකො උගෙ පාක්ශිකයෙක් නම් මොකද ඉතිං මේක එකඑක දේසපාලුවන්ගෙ චන්ද කැම්පේන් එකක් නෙවෙයිනෙ 😏 මහජන විරෝධයක්නෙ යකෝ 😂😂 හොඳට ඇරගත්තු එඋන් බොරු නාට්‍ය හදහදා පෙන්නනවා 😂😂 පව් යකෝ දෙරණ 😂😂🙏
    එකම අවුල පාලනය බාර නොගන්න එක, අපි ලපකොටාට බාරදිල ගෙදර යන්ඩ බලන් ඉන්නෙ කොටා කැමති නැ බලේ ගන්ඩ ඒකනෙ මේ අවුල..
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    කවුරු මොන ගේමක් ගහල හරි රජ පවුලට පාඩමක් අගන්නන්වනම් අනිත් කතා වලින් වැඩක් නෑ. මුලින්ම රට හදන්න බාධකේ අයින් කරන් ඉන්න ඕනෙ. ඒකට ගේම් ගැහුවට කමක් නෑ
     
    • Like
    Reactions: gcj

    dodangodarohan

    Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    කාගෙ කාගෙත් කිල්ලෝට වල හුණු ටික ටික තියෙනව කියන්නෙ ඕකයි.

    ලයිට්,ගෑස්,ඩීසල් හිගයක් නැතිව දුන්න නන්, ඔය උද්ගෝශන වල ඉන්න සාමාන්ය මිනිස්සු ගොඩක් ගෙවල් වලට ගිහිල්ල TV එක බලල රෑට කාල නිදාගන්නව.
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: magix

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මට තියෙන ප්‍රශ්නේ අනුරයා එහෙම ස්ක්‍රිප්ට් එකකට එහෙම ඇක්ට් කළා නම් ඇයි බන් අනිත් උන් එකෙක්වත් එහෙම නොකළේ. උන් මාරම ජෙනියුන් කැම්පේන් කරන උන්ද?
    උබේ හිරිණිකා විරවරියත් ඇට් කරේ ලස්සනට, දැක්කනෙ තව පොඩ්ඩ වෙලාවක් උන්න නම් පාර මැද අරගල කාරයො ඒකිට පුකේ අරිනව..🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    dodangodarohan

    Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    මට තියෙන ප්‍රශ්නේ අනුරයා එහෙම ස්ක්‍රිප්ට් එකකට එහෙම ඇක්ට් කළා නම් ඇයි බන් අනිත් උන් එකෙක්වත් එහෙම නොකළේ. උන් මාරම ජෙනියුන් කැම්පේන් කරන උන්ද?

    උඹ කොහෙන්ද UPS එකට බැට්‍රියක් පිටින් ගහන්න පුලුවන් වෙන්න හදාගත්ත කිව්වෙ කළුතර?
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    මම නම් කියන්නෙ මේ ආන්ඩුව වෙන කිසිම කෙනෙක් බාරගන්න ඕන නෑ.. හොරාකාපු සල්ලි දේපල සතේටම අරගෙන රාජපක්ශලාට පුකට පෛන් ගහලා මහ මගට ඇදලා දාන්න ඕන. ඉතිහාසය අලුතින් ලියවෙන්න ඕන හොරුන්ට මතක හිටින පාඩමක් උගන්නන්න ඕන
     
    • Like
    Reactions: anuradhamapa

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    මම නම් කියන්නෙ මේ ආන්ඩුව වෙන කිසිම කෙනෙක් බාරගන්න ඕන නෑ.. හොරාකාපු සල්ලි දේපල සතේටම අරගෙන රාජපක්ශලාට පුකට පෛන් ගහලා මහ මගට ඇදලා දාන්න ඕන. ඉතිහාසය අලුතින් ලියවෙන්න ඕන හොරුන්ට මතක හිටින පාඩමක් උගන්නන්න ඕන
    oka prackticle ne ban. okungen yepena un oya wede karanna denne ne......
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනුර අද පාර්ලිමේන්තුවෙදි explain කරා


    ඔව් අනුර පිලිගත්ත උද්ගෝසකයො අතර ඉදල හෙල්මට් දාපු එකෙක් ඌගෙ වාහනේට නැග්ග කියල..

    එදා මිරිහානෙ බස් එක ගිනි තිබ්බෙත් ඔය වගේම හෙල්මට් දාන් උන්න එකෙක් , බොරුවට නිස්සන්ක නිස්සන්ක ගෑවට ලපේ කරේ කියල රටටම දැන් පැහැදිලී..
     

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    Ane Manda Bn ubalath Me Wele Eka Eka Wahana walata Nagga eka Gana Hoyanawata Wada Prashna Thiyenawa
    Kohewath Nathi Reddak Allagena Kagahanawa
    Anika Me wele Lasanathayawa Maruwe Kawda wage Parana Labbawal katha karalath wadak na. Uwa maruwe kawda kiyala danna un hodatama dananwa
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    Ane Manda Bn ubalath Me Wele Eka Eka Wahana walata Nagga eka Gana Hoyanawata Wada Prashna Thiyenawa
    Kohewath Nathi Reddak Allagena Kagahanawa
    Anika Me wele Lasanathayawa Maruwe Kawda wage Parana Labbawal katha karalath wadak na. Uwa maruwe kawda kiyala danna un hodatama dananwa
    thats my point...... meka me seramalawa divert karanna wena thnakata karana nadagamak. anthime arun choon eke idi ithuru kale.
     

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    දැන් ඉතින් ඕක අල්ලන් ආණ්ඩුව හෙන කාලයක් ගහයි .. ජොනියට එහෙම ආතල් ඇති :lol: හූ$$$ කන්න නෑ ගෑස් නෑ තෙල් නෑ කිරිපිටි නෑ එව්වා දීපිය ඌට අනුරයගේ වාහනේ හරි තිබ්බා නැගලා යන්න තෙල් නැති එකේ අපිව දාන් යන්නේ කවුද?