denna ekek pena thek manekawath pen nahaOya katada denne
. ratin yanna thamai inneගොටබයට ඔහොම චැලේන්ජ් කරා නම් ඌ අපායට හරි ගිහින් ප්රතිවාදියාව ඉවරයක් කරනවා බෝම්බ ගහල හරි. අන්න නායකයෝ.දිලිත් වගේ පොන්සියෙක් ව ලොකු කරන්න ඕන නම් නෑ
ehenam yana eke anurata deela yannadenna ekek pena thek manekawath pen naha. ratin yanna thamai inne
ba bng samajawadi wamey unge conditions and politics walata mama ekaga na, anik paththen capitalist authoritarian right wing porakuth na, ekai anathai kiwwe. anik eka rallatanam chande denne na lowethehenam yana eke anurata deela yanna
ගිය පාර ජනාදිපතිවරනෙට ප්රසිද්ද සංවාදයක් කරේ. අනුරයි සජිතුයි තවත් එකෙක් හිටියද කොහෙද. චැලේන්ජ් එක බාර ගත්තේ උන් විතරනේ. කතා කරන්න පට්ට බය එකා විතරක් ආවේ නෑ.anuraya kayya gahuwata ehema katha karanna patta bayai neda.. mokek hari challenge karapu gaman uge golayek ewala shape wenawa
වැඩ්ඩ නම් ගෙනල්ලා කටින් චොර කරලා දාන්න ඕනේ. අනුර බයයි .
ඌ රනිල් මහින්ද එනවා කිව්වත් කියන්නේ ඔය ටික![]()
ඌට උගෙන් අහන ප්රශ්නයක ටවත් උත්තරයක් දෙන්නේ නැතුව කොහොමද බන් විවාද කරන්නේ. අයියගෙන් තමයි අහන්න ඕනේ කියයි නැත්තනම් බ බ බ , හැක හැක ගායි..ගොටබයට ඔහොම චැලේන්ජ් කරා නම් ඌ අපායට හරි ගිහින් ප්රතිවාදියාව ඉවරයක් කරනවා බෝම්බ ගහල හරි. අන්න නායකයෝ.![]()
මොකද බබා තනියම අඬන්නේ ? වලක වත් වැටුනද ?adahanawai kiyala kiuwe koheda mama,
adahanawai kiyala kiuwe koheda mama,
ඌව කව්ද මඩේ ඔබලා…මඩේ ඔබපු එකාව quote කරන්න බයේ හොරෙන් අඬනවාඒයි ටැමිල් පිස්සා මොකෝ තනියෙම කියවන්නේ
සීට් 3ක් තියන කෙනෙක්ට මොකටද අනේ විවාද කරන්න එන්න කියන්නේ.පොනිල්ටයි, මයිනටයි විවාද වලට කතා කරන්න කියල බැලුව නං හරිනෙ. ඇයි උබල උන්ට කියන්නෙ නැත්තෙ අනුරයට විවාද වලට අභියෝග කරපන් කියලා.
නාකි පොන්නයො දෙන්නා උන්ගෙ බල්ලව එවලා විවාදෙකට.![]()
Ubala wage ballo thread ekata edala ganna heti dekka nedaඒයි ටැමිල් පිස්සා මොකෝ තනියෙම කියවන්නේ
Ubala wage ballo thread ekata edala ganna heti dekka neda
හරි එහෙනම් උබත් මාලිමාවට ගියා නේ? ආයේ එන්න එපා පොදු ජන පෙරමුණේ පක්ෂ කාර්යාලේ පැත්තේ. අඬු කඩනවා.ඌට උගෙන් අහන ප්රශ්නයක ටවත් උත්තරයක් දෙන්නේ නැතුව කොහොමද බන් විවාද කරන්නේ. අයියගෙන් තමයි අහන්න ඕනේ කියයි නැත්තනම් බ බ බ , හැක හැක ගායි..
ඌ 2019 චන්දෙ ට කලින් එක චැනල් එකක්වත් කතා කරන්න ආවේ නෑ . ඌ ම කලින් ප්රශ්න දීල වෙනම record කරපු දෙරණ වගේ උන් එක්ක , ඉරාජ් එක්ක ප්රෝග්රෑම් කරේ.
අඩුම ගානේ ඌට උගේ රැස්වීමක් වත් කතා කරන්න දුන්නේ නෑ අන්තිම ටිකේ ඌ කට ඇරියොත් වැඩේ මාට්ටු නිසා.
අනුරය මොනව උනත් එහෙම නෑ . ඌ කතා කරන්න දන්නවා කරුණු එක්ක හරි වැරැද්ද මොනව උනත්.