පො@නයා copy past කරලා photo tika උබ ගත්ත තැනැත් දාපන් හරක් බ්ජ්ජෝ.. අනේ තෝවගේ ලොන්තයෙක්


http://bilbyandbear.wordpress.com/2013/12/16/strasbourg-and-colmar/



http://bilbyandbear.wordpress.com/2013/12/16/strasbourg-and-colmar/



පො@නයා copy past කරලා photo tika උබ ගත්ත තැනැත් දාපන් හරක් බ්ජ්ජෝ.. අනේ තෝවගේ ලොන්තයෙක්
http://bilbyandbear.wordpress.com/2013/12/16/strasbourg-and-colmar/
ඉතින් එතනට දාපු එකා කො???appaaaaaaaa lindath madi mea chatr ekata...
දැන් නම් මට සැකයි ඇත්ත කියපන් උබ අරුන නේද.ඉතින් එතනට දාපු එකා කො???


ඔතින් මම කිව්වද ඔවා මෙතන විතරයි තියෙන්නේ කියලා.. ps අනාත වැඩ මගේ ගාව නැ, එවා ඉවොක් අනාතයො ලග, ඔය කෙල්ලගේ ෆොටො එක නොදැම්මේ, මෙතන උන් ඒකත් කන නිසා, බොරුවක් කරනවා නම් මට කියන්න තිබුනනේ, මේ රශියා කියලා.. ඔය ෆ්රැන්ස්වල Strasbourg Christmas market එක.. අපි දැන් පොඩි උන්ට පොඩි ෆන්ක්ශන් එකක් කරන්නේ එතන..දැන් නම් මට සැකයි ඇත්ත කියපන් උබ අරුන නේද.![]()
ඒ අරුන ඇර තවත් අරුනලා සිටිපො@නයා copy past කරලා photo tika උබ ගත්ත තැනැත් දාපන් හරක් බ්ජ්ජෝ.. අනේ තෝවගේ ලොන්තයෙක්
http://bilbyandbear.wordpress.com/2013/12/16/strasbourg-and-colmar/

ඔතින් මම කිව්වද ඔවා මෙතන විතරයි තියෙන්නේ කියලා.. ps අනාත වැඩ මගේ ගාව නැ, එවා ඉවොක් අනාතයො ලග, ඔය කෙල්ලගේ ෆොටො එක නොදැම්මේ, මෙතන උන් ඒකත් කන නිසා, බොරුවක් කරනවා නම් මට කියන්න තිබුනනේ, මේ රශියා කියලා.. ඔය ෆ්රැන්ස්වල Strasbourg Christmas market එක.. අපි දැන් පොඩි උන්ට පොඩි ෆන්ක්ශන් එකක් කරන්නේ එතන..

කමක් නැ උබ රුසියාවෙ නෙමෙ බෙලරිසියාවෙ බැරිනම් අම්පාරෙ හිටියත් මට මොකො.දැන් ඉතින් ඒකත් කාපියව්.. කෙල්ලගේ ෆොටො එක හොයාගනියි කියලයි වෙනම අප්ලොඩ් කලෙත්, නෙදකින් රුවන්වැල්ලයා.. දැන් ඉතින් ps අනාතයා දැක්කොත් විසුමක් නැ...කමක් නැ උබ රුසියාවෙ නෙමෙ බෙලරිසියාවෙ බැරිනම් අම්පාරෙ හිටියත් මට මොකො.
උගෙන් පාඩමක් ඉගෙන ගන්ඩ තිබ්බනෙ,දැන් පරක්කුයි.දැන් ඉතින් ඒකත් කාපියව්.. කෙල්ලගේ ෆොටො එක හොයාගනියි කියලයි වෙනම අප්ලොඩ් කලෙත්, නෙදකින් රුවන්වැල්ලයා.. දැන් ඉතින් ps අනාතයා දැක්කොත් විසුමක් නැ...

ඔනා නැ බන්.. අසාවනේ, මේ ටිකේ පෙරුමාල් නම හිට් උනෙත් නැ, ඇඩ්වටයිසින් පාර ඌ දෙන එකත් හොදා.. ඇටෙන්ශන් ගන්න විදියක් බලන් හිටියේ.. ඔය යන්නේ නියමට.. අවුල අර කෙල්ලගේ ෆොටො එක දාපු එක, නැත්තම් ගානක් නැ..උගෙන් පාඩමක් ඉගෙන ගන්ඩ තිබ්බනෙ,දැන් පරක්කුයි.![]()
ඔහොම හිටු බේරා ගැනිමේ මෙහෙයුමක් දාල බලන්ඩ.
mee photo tiyena blog ekak dakkane ban EK ekeema
ohoma boru daana epa ban EK ekee
බොරුවක් දාලා නැ බන්.. මම අර කෙල්ලගේ මූන වහලා දැම්මේ, එච්චරයි.. අනික මෙව්වා මම ගත්තා කියලා හො මගේ අයිතියක් කියලා කොතනකවත් කියලා නැ, මම රශියාවල කියලා කිව්වනම් ඔන්න බොරු, මේ ෆ්රාන්ස්වල 16 වෙනිදා ෆන්ක්ශන් එකකදි ගත්තු එව්වා..
photos penne ne ban![]()


