meke attak tiyenawa. 88-89 kiyanne nam controversial. Mama nam kiyanne okedi hamotama blame eka ganna wenawa. Including SLFP. SLFP eka 60s wala indan minissunta anawashya widiyata socialism promote kala (Sinhala act ekata wada lankawata kelewwe meka). Eken minissunge mindset eka awurudu gaanakata wenas karanna bari level ekata genawa. 1971 JVP insurrection eka kaaledi eka handle karapu widiyat weradiyi( Artal eka kiyanne communist ratak hadanna aasa jepponta chinese govt eke support eka aran tamai gehuwe ). JVP ekat sil gatte naa un karapu keri wedat ona taram tibba. Apea gedarata deepu letters tiyenawa Salli denna nettan aachchiwayi, thaaththage disabled malliwayi maranawa kiyala. Ewa ewapu jeppo thawama gamea innawa saha un eka kale kiyana ekat api dannawa. Wena minissunta wuna storiesnuth ona taram tiyenawa. E nisa Jeppo e kaale sil ganna bala kalea panna kiyanna baa.
88-89 gena mama nam dakinne Bandaranaike house wifege 70s wala gon economic policies nisa naturally build up wuna economic - social issues tika JVP ekata grow wenna chance ekak wuna. Anika e kaale JVP karala marenna set wunama ratin penala giyapu un gihin settle wune capitalist ratawala. Godak unta den lankawa matak wenne adiyak gahala politics katakaraddi witarai. Lankawa petta palaate pas paaganne naa un. Ekenma terenawa minihekta jiwath wenna ona financial background eka tiyenawa nam revolt karanna dangalanne naa kiyana eka.
Hondada narakada kiyana eka nam mama danne naa. Et ban, System change ekakadi wenne horek wunat horakam karanna bari widiyata check and balances tiyena system ekak implement karana eka. Anika tamai loke kohewat honda minissu maninna measurements, standards naa. Tiyenne me mohota wenakam waradak kale naa kiyala check karana eka witarai. Ehama wuna kiyala heta e set eka weradi nokara indiwi kiyala assure karanna baa.
JVP ekata oya backfire wenne un kalin kiyapu kata tika. Un meeda wada realistic stand point ekaka indala unge campaign eka kala nam ohoma wenne naa. hondama example eka harinita bodyguardsla ekka yana eka clarify karanna wuna eka. Lankawe me wenakam kisima president, PM kenekta publicaly "mata me taram guard ekak tiyenne meka swedena nowena nisa" kiyala explain karanna welat naa, ehema explanations minissu kalin ungen balaporottu wunet na. Et me govt ekata ewa karanna wela tiyenawa kiyapu kata nisa. Me govt. eka minissu danma indan tika tika epa wennet kiyapu extreme kata nisa.