අපේ ගෙදර සාමානයෙන් unit 200 - 300 අතර හැම මාසෙකම වගේ යන නිසා ඉස්සරහා ගැනත් කල්පනා කරලා මීට අවුරුද්දකට කලින් 5kW On-grid PV System එකකට යන්න ඕනේ කියලා හිතුවා.
කොහොම හරි හොයලා බලලා අපි වැඩේ බාර දුන්නා Abans solar එකට.
මේ තියෙන්නේ estimate එක
ඒ දවස්වලම Abans එකට advance කරලා වැඩේ පටන් ගන්න හැදුවට අපෙ රත්තරන් CEB එකේ මහත්වරුන්ට පින් සිද්ද වෙන්න project එක ඉවර කරන්න වුනේ ගිය සතියේ. CEB එකෙන් හරිම කාර්යක්ෂම සේවාවක් අපිට සපයැව්වා. එ ගැන විශේෂයෙන් කියන්න ඕනේ . ඕකුන්ගේ අම්මලට……
Inverter එක ගැන කියනවා නම් inverter එක config කරගන්න එක ඇරෙන්න වෙන අවුලක් නම් තාම නෑ.
දවසකට සාමානයෙන් 20kWh වගේ generate වෙනවා.
මේ දවස් ටිකට 170kWh ආසන්නව generate වෙලා තියනවා, 140kWh CEB එකට දීලා තියනවා.
කොහොම හරි හොයලා බලලා අපි වැඩේ බාර දුන්නා Abans solar එකට.
මේ තියෙන්නේ estimate එක
ඒ දවස්වලම Abans එකට advance කරලා වැඩේ පටන් ගන්න හැදුවට අපෙ රත්තරන් CEB එකේ මහත්වරුන්ට පින් සිද්ද වෙන්න project එක ඉවර කරන්න වුනේ ගිය සතියේ. CEB එකෙන් හරිම කාර්යක්ෂම සේවාවක් අපිට සපයැව්වා. එ ගැන විශේෂයෙන් කියන්න ඕනේ . ඕකුන්ගේ අම්මලට……
Inverter එක ගැන කියනවා නම් inverter එක config කරගන්න එක ඇරෙන්න වෙන අවුලක් නම් තාම නෑ.
දවසකට සාමානයෙන් 20kWh වගේ generate වෙනවා.
මේ දවස් ටිකට 170kWh ආසන්නව generate වෙලා තියනවා, 140kWh CEB එකට දීලා තියනවා.
