aniwa ban.machan site deka thunak karanawa,youtube ekka..mainly target kare USA,EUROPE countries.
PS-BLOG ekak anithy dekama social site.audience ekata daily site visit wena widihata karanam goda thama.
FOREX ekenuth maseta $300k withara hoyanawa....me dawaswala market break nisa epa wenawa.
ela machan thnx


eketh thama rating eka dila na 


