දුරකතනය බාවිතා කරමින් වාහන එළවන එකත් ඒ වගේම බයානකයි,නීතියෙනුත් තහනම්.වාහනයක යද්දී/අනතුරකට ඉඩක් නැති තැනක මිසක් කන් වහගෙන(ඉයර්ෆෝන්)ඉන්න එක ගැටළුවක් නෙවෙයි. ඒත් අද කාලේ තියන අවධානමේ හැටියට කන් හතරක් විතර ඕන වෙලා තියෙද්දී,තියන කන් දෙකත් වහගත්තම ඉතිං...!
![]()

Ela Wisthare machan Thanks![]()
+Rep


sira talk 1...


ayya kiyanne kalutaradi wechcha accident eka gana wenna athi.. nowennath puluwangodak aya mobiles nisa asihiyen thamai pare yanne.. adath thawa podden girl kenek van ekaka happenawa msg typ kara kara pare gihin..
4n ekak pawichchi karath eka onewata wada one na
![]()
ඒක තමයි... phone එකේ සිහියෙන් ඉන්නකොට වෙන දේවල් පේන්නෙ නැහැනේ.. ස්තූතියි මචං..Honda post ekak. Ape godak ayata oka kochchara kiwwath ahanne ne.Godak ayata phone ekak ahu wuna kiyanne wandurata deli pihiya ahu wuna wage tama, hema welema okemai ellila inne. tanak notanak ne. Rep add kala.

මේ සිංදුවෙ වීඩියෝ එකෙන් කියවෙන්නෙත් ඔය වගේ දෙයක් වෙන්න ඕන මට මතක විදිහට


හොඳ ලිපියක්rep+
පාරෙ යනකොට නම් සිංදු අහන්නෙ වෙන මොකටවත් නෙවෙයි බොරු show එකට!



monva krannada moda kamata manam ova pare yankota ghanna yannne na lankawe inna drivers laga hati danvane pare ine giyathn ane malli naginnna kiyala pare aynatama avilla hapagenna yanne
ela post ekak mal kavi aiya(uncle).

![]()
off-topic : මේ කෙල්ල කවුද?![]()



