අපේ අම්මා ගේ අලුත්ම දුක්ගැනවිල්ල

Lankaputhra16

Well-known member
  • Oct 12, 2016
    4,178
    5,232
    113
    කහටගස්දිගිලිය
    මේ පෝස්ට් එක දාපු ඔයා.. “අපේ අම්මගේ” වල්ලභයා නේද? (උදා. ඔයා රෑට රෑට සෙස් කරනවා නේද ඇන්ටි එක්ක)

    F6C3421D-0CB0-4081-B86D-49A34973CF67.jpeg
     

    lodbrok

    Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    කව්ද බං ලංකාවේ කුණු චැනල් බලන්නෙ.
    මං බලන්නෙ ලක්කාවේ උන්ගෙන් Blok and Dino විතරයි.
    මාත් ඔය චාටර් ගොන් චැනල්නම් බලන්නෙ නෑ හැබැයි හදිසියට මොනවා හරි උයාගන්න ඕන උනාම මේ ගෑනු කෙනාගෙ චැනල් එක බලනවා.
     
    • Like
    Reactions: Ryan08 and DiazHub

    Aitne

    Well-known member
  • Jan 15, 2021
    376
    765
    93
    මාත් ඔය චාටර් ගොන් චැනල්නම් බලන්නෙ නෑ හැබැයි හදිසියට මොනවා හරි උයාගන්න ඕන උනාම මේ ගෑනු කෙනාගෙ චැනල් එක බලනවා.
    mita passe mage channel eken balagena kema hadanna, habai thama aluth, issarata godak videos dannam,
    https://www.youtube.com/channel/UCg61buiiwM2vhs-uo-RAThQ
     
    • Like
    Reactions: castellain

    Big Cass

    Well-known member
  • Jun 15, 2018
    3,458
    4,793
    113
    අපෝ ඔය ගැනිගේ චැනල් එක නම් බලන්නේ නැ වයිෆ්වත් කට හදයි ඇගිලි දැක්කම :sick:
    අපි බලන්නේ Daddies Recipe Gangani එක :love2:
     

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    වැරදිල හරි ඔය චැනල් එකට ශොට් එක හම්බ් උනොත් මොනවයින් මොනව වෙයිද දන්නේ නැහැ
     

    Aitne

    Well-known member
  • Jan 15, 2021
    376
    765
    93
    අපෝ ඔය ගැනිගේ චැනල් එක නම් බලන්නේ නැ වයිෆ්වත් කට හදයි ඇගිලි දැක්කම :sick:
    අපි බලන්නේ Daddies Recipe Gangani එක :love2:
    Wife ta kiyanna mage channel ekath balanna kiyala