Specs patta. Eth mekanam balu wede
මොංගල් හුත්තියො... අර කොන්ග්රස් එකේ උන් කුකීස් ගැන ගූගල් CEO ගෙං ඇහුවා වගේ තමා...
කව්ද බං ලංකාවේ කුණු චැනල් බලන්නෙ.
මං බලන්නෙ ලක්කාවේ උන්ගෙන් Blok and Dino විතරයි.
මේකි බන් යූටියුබ් එක මාරණාධාර සමිතිය වගේ එකක් කියල හිතාගෙන ඉන්නවද මන්ද?මොංගල් හුත්තියො... අර කොන්ග්රස් එකේ උන් කුකීස් ගැන ගූගල් CEO ගෙං ඇහුවා වගේ තමා...
ගොං යක්කු බං.. කැරි ඊගෝ එකක් තියෙන්නෙ ඒ ගෑණිගෙ.. මම නං බලන්නෙම නෑ...මේකි බන් යූටියුබ් එක මාරණාධාර සමිතිය වගේ එකක් කියල හිතාගෙන ඉන්නවද මන්ද?
attane bn, karanna deyak na itin mehemawat ratak tyena ekat pudumaiඑහෙම කියන්න එපා බන් ඔය අපේ දෙමවුපියන්ගේ පරම්පරාව![]()