උබ jvp කියල මම දැන් පිලි ගන්නව.lankawe moda yakku inne ban......jathiwade...hari 2.50 pangediyata hari ....misak rate diwuwuwata wada karana ewun naha.....LTTE hodayi e thin

උබ jvp කියල මම දැන් පිලි ගන්නව.lankawe moda yakku inne ban......jathiwade...hari 2.50 pangediyata hari ....misak rate diwuwuwata wada karana ewun naha.....LTTE hodayi e thin

LTTE උනුත් කැලේ ඉන්නකන් හොදයි බන්.. එලියට් ආවම උනුත් මෙච්චර් තමා.. පේන්නේ නැද්ද KP, කරුනා, පිල්ලෙයාන්..
loke inna jarama jaathi thuna kawumo,demallu & hambayo
ekama ratakin balaganna puluwan lankawe
හැමදාම කාගේ හරි කුමන්ත්රනයක්..


loke inna jarama jaathi thuna kawumo,demallu & hambayo
ekama ratakin balaganna puluwan lankawe


kawumo,??




උබ jvp කියල මම දැන් පිලි ගන්නව.![]()
උබ jvp කියල මම දැන් පිලි ගන්නව.![]()
රත්තරං;16169545 said:ගොන්නු එල හරක් මී හරක් වගේ UNP JVP ශ්රී ලංකා කියලා වෙන වෙනම සත්තු ජාති නෑ
ප්රජාතන්ත්රවාදී රටක මූලික අවශ්යතාවක් තමා දේශපාලන බුද්දියකින් යුතු ජනතාවක් ඉන්න එක. ඔලුවක් තියෙන උන් කරන්නේ දේශපාලකයගේ එකාගේ හොද දේ හොදයි කියලා අගය කරලා නරක දේ ප්රතික්ශේප කරන එක.
උබ වගේ රට හරක් තමා පඩෙත් සුවදයි ගූත් රහයි කියලා එකම අල්ලන් ඉන්නේ.අපේ රටේ දේශපාලනේ කරන උන් 95%ම හරක් උන්ට කඩේ යන උන් 100ට 100%ම හරක්
උබ රත්තරන් කීව්වට ඉදලා හිටලා ප්ලැටිනම් කතත් කියනවා නේ..රත්තරං;16169545 said:ගොන්නු එල හරක් මී හරක් වගේ UNP JVP ශ්රී ලංකා කියලා වෙන වෙනම සත්තු ජාති නෑ
ප්රජාතන්ත්රවාදී රටක මූලික අවශ්යතාවක් තමා දේශපාලන බුද්දියකින් යුතු ජනතාවක් ඉන්න එක. ඔලුවක් තියෙන උන් කරන්නේ දේශපාලකයගේ එකාගේ හොද දේ හොදයි කියලා අගය කරලා නරක දේ ප්රතික්ශේප කරන එක.
උබ වගේ රට හරක් තමා පඩෙත් සුවදයි ගූත් රහයි කියලා එකම අල්ලන් ඉන්නේ.අපේ රටේ දේශපාලනේ කරන උන් 95%ම හරක් උන්ට කඩේ යන උන් 100ට 100%ම හරක්
රත්තරං;16169559 said:e kiwwe?
deshapalakayanta oni vidihata thamayi hama dema wenne....
loke inna jarama jaathi thuna kawumo,demallu & hambayo
ekama ratakin balaganna puluwan lankawe
රත්තරං;16169572 said:ow eka hari machan
mama kiwwe minissu gana,chande dena minissu
desapaluwo neme
රත්තරං;16169545 said:ගොන්නු එල හරක් මී හරක් වගේ UNP JVP ශ්රී ලංකා කියලා වෙන වෙනම සත්තු ජාති නෑ
ප්රජාතන්ත්රවාදී රටක මූලික අවශ්යතාවක් තමා දේශපාලන බුද්දියකින් යුතු ජනතාවක් ඉන්න එක. ඔලුවක් තියෙන උන් කරන්නේ දේශපාලකයගේ එකාගේ හොද දේ හොදයි කියලා අගය කරලා නරක දේ ප්රතික්ශේප කරන එක.
උබ වගේ රට හරක් තමා පඩෙත් සුවදයි ගූත් රහයි කියලා එකම අල්ලන් ඉන්නේ.අපේ රටේ දේශපාලනේ කරන උන් 95%ම හරක් උන්ට කඩේ යන උන් 100ට 100%ම හරක්

පල ඩො යන්ඩ බොලාට වැඩිය මම ඔව දන්නව.
welawak thiyenawanam meka balapalla