අපේ පොරක් ලියපු ලව් ලෙටෙර් එකක් ..

kungpupanda

Member
Jun 3, 2012
433
293
0
චීනේ
පට්ට ඕයි....හිනා කාලා මැරෙනවා.:lol::lol::lol::lol:
ෂුවර් එකටම මේකා ෆිල්ම් එක බලන වෙලේ කෙල්ලට වැඩේ දෙනවාම‍යි. අනිවා. :cool:බලපල්ලකෝ මුට ඒකට ති‍යෙන හදිස්සි‍ය... :shocked:
 

Proxies

Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    11.gif
    Kapala kanawalu...:P
     

    tharuolive

    Member
    Nov 10, 2010
    1,563
    361
    0
    piliyandala
    පට්ට ඕයි....හිනා කාලා මැරෙනවා.:lol::lol::lol::lol:
    ෂුවර් එකටම මේකා ෆිල්ම් එක බලන වෙලේ කෙල්ලට වැඩේ දෙනවාම‍යි. අනිවා. :cool:බලපල්ලකෝ මුට ඒකට ති‍යෙන හදිස්සි‍ය... :shocked:
    ow ban mu mola karawela liyapu liyumak :D
     

    ITapathaya

    Active member
  • Jul 12, 2011
    396
    25
    28
    38
    Nittambuwa
    hahahhahaaa karima athal talks tikak deela thiyenne :D :D uu film eka balanna yanna katha karanne mokatada kiyala hitha ganna puluwan ;) thanks for sharing machan :D
     
  • Jul 6, 2012
    10,698
    2,922
    113
    පට්ට ඕයි....හිනා කාලා මැරෙනවා.:lol::lol::lol::lol:
    ෂුවර් එකටම මේකා ෆිල්ම් එක බලන වෙලේ කෙල්ලට වැඩේ දෙනවාම‍යි. අනිවා. :cool:බලපල්ලකෝ මුට ඒකට ති‍යෙන හදිස්සි‍ය... :shocked:

    ලියුමෙ මු කියලා තියන හැටියට කෙල්ලත් එසේ මෙසේ 1කියෙක් නෙමේ බං ෆිල්ම් 1ක බලන්න ගිහිල්ලා මූ කෙල්ලට ගේම දෙයිද කෙල්ලා මුට ගේම දෙයිද දන්නෙ නැ:rofl::rofl::rofl: