



බලපල්ලකෝ මුට ඒකට තියෙන හදිස්සිය... 
ow ban mu mola karawela liyapu liyumakපට්ට ඕයි....හිනා කාලා මැරෙනවා.
ෂුවර් එකටම මේකා ෆිල්ම් එක බලන වෙලේ කෙල්ලට වැඩේ දෙනවාමයි. අනිවා.බලපල්ලකෝ මුට ඒකට තියෙන හදිස්සිය...
![]()

uu film eka balanna yanna katha karanne mokatada kiyala hitha ganna puluwan
thanks for sharing machan 
පට්ට ඕයි....හිනා කාලා මැරෙනවා.
ෂුවර් එකටම මේකා ෆිල්ම් එක බලන වෙලේ කෙල්ලට වැඩේ දෙනවාමයි. අනිවා.බලපල්ලකෝ මුට ඒකට තියෙන හදිස්සිය...
![]()


