අපේ මල්ලි දැන් අවුරුද්දක් විතර ගෙදර බන් (civil engineering graduate )

november man

Active member
  • Feb 14, 2015
    925
    213
    43
    srilanka
    Civil engineering is only for people who has a passion for it. ehema un godak welawata design, phd pettatata yanawa. Un eka kamatten karanawa. Campus wala unath design pettata wadiya push karnne nehe. Sitema thama promote karanne. Design karapu ekekta nam mokak hari hemak gahanna puluwan. Anith un nam anathai.

    Karnna deyak nethi nisa job eka nisa karanawa kiyanne epa wenawa. Lankawe kohomath epa wenawa. Pawkarama rassawak. Mage yaluwo e dawas wala re 1,2 wenakam weda. Aye ude 7ta wada. Un hena adambaren katha kale patta kattak kana eka gena. E unata lankawe civil baluma field ekak. Minissunge shramaya adu padoyata hooran kanawa. Horakana eka sahena wadiy baass ge indan hora kema. Karunana job ekak lankawe civil kiyanne
    well said :yes: