අම්මට අක්කට වඩා රසට සැමන් ටින් එකක් හදමු ....

asantha punchihewa

Well-known member
  • Sep 21, 2012
    1,463
    213
    63
    elakiriye
    ලබ්බ තමා හොක් හොක් නෙමෙ පුක් පුක්! උඹ කියන්නෙ ඕක කරන හැටි මම කියන්නෙ ඕක කෙරෙන හැටි

    machan ubata awankawa kenek ta udawwak koranna one nam fake nethuwa kelin awith kiyapan ....piliganna puluwan shakki ekka ..:lol::lol:
    ehema kaloth man pili aran me post ekath wahala dannam sure :yes::yes::yes:

    ubata fake saranai
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    පලවෙනි කමෙන්‍ටුව මගෙන්.එලද බ්‍රා. කී ඉට් අප් බ්‍රෝ.
    jabuk ....ridennama



    ela wadak bro..... sriboys, kibula ekka ubath hoda wadak me karanne....hadalama photo ekak dannam
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    නියමයි ඔහොම යන්.පොල් බෑයක්වත් ගා ගන්න බැරි අපිට ගෑණ්ගේ පල් පාර්ට් නොබලා කසාදයක් බැන්ද දාක තනියම උයන් කන්න පුලුවන් වලියක් එහෙම ගියොත්. :D:D

    pala yanna boru nokiya.......yako podi kale ape gedara thibune ara aswayek wage pol gana hiraamanayak....eke amma pol ganakota api pitipassen aswayage pite giye....uba ehema gihin nadda...anika ape ammanam gedara hitiyoth mawa pol gana wadeta set karanawa aniwa:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:

    dan koinda ewa
     

    asantha punchihewa

    Well-known member
  • Sep 21, 2012
    1,463
    213
    63
    elakiriye
    pala yanna boru nokiya.......yako podi kale ape gedara thibune ara aswayek wage pol gana hiraamanayak....eke amma pol ganakota api pitipassen aswayage pite giye....uba ehema gihin nadda...anika ape ammanam gedara hitiyoth mawa pol gana wadeta set karanawa aniwa:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:

    dan koinda ewa

    :sorry::sorry: math igena gaththe ape ammagen..eya nethi weddi man AL karanawa..passe ithin uyan kewe apimai..:(:(:( hoda welawata ape ammath uyaddi mawama adagaha gaththe :sorry::(:sorry::(
     
    • Like
    Reactions: Black Puma

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    pala yanna boru nokiya.......yako podi kale ape gedara thibune ara aswayek wage pol gana hiraamanayak....eke amma pol ganakota api pitipassen aswayage pite giye....uba ehema gihin nadda...anika ape ammanam gedara hitiyoth mawa pol gana wadeta set karanawa aniwa:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:

    dan koinda ewa

    මම නම් කිව්වේ සිරාවටමයි.. උඹව ගොනා කරලා අස්සයා පැද්දෙව්වට මම අහු උනේ නෑ ඔව්වට. මට පොල් සම්බලයක් වත් හදාගන්න බෑ බං. :(:(
     

    asantha punchihewa

    Well-known member
  • Sep 21, 2012
    1,463
    213
    63
    elakiriye
    මම නම් කිව්වේ සිරාවටමයි.. උඹව ගොනා කරලා අස්සයා පැද්දෙව්වට මම අහු උනේ නෑ ඔව්වට. මට පොල් සම්බලයක් වත් හදාගන්න බෑ බං. :(:(

    oya hema kenatama beri kama newei...:no::no: gedara amma akka inna nisa uwamanawak enne ne :lol::lol: idala hitala try ekak danna ammata niwaduwak denna :yes::yes: eya godak sathutu wei...:(:( mata ada ehema karanna mage amma nee:(:(


    eth wife nam pana erala :shocked::shocked:
     
    • Like
    Reactions: Ridila™

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?

    oya hema kenatama beri kama newei...:no::no: gedara amma akka inna nisa uwamanawak enne ne :lol::lol: idala hitala try ekak danna ammata niwaduwak denna :yes::yes: eya godak sathutu wei...:(:( mata ada ehema karanna mage amma nee:(:(


    eth wife nam pana erala :shocked::shocked:

    11.gif
    11.gif
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    සැමන් ටින් කන එකෙක් දැක්කමයි ඔය..:sorry:


    පිංතූර පේන්නෙ නැති නිසා ත්‍රේඩ් එක කියෙව්වෙ නෑ..:angry: