elas. mata saman echchara hoda na ban. uushnai
oyata meka set wenawa niyemeta


http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1595678
elas. mata saman echchara hoda na ban. uushnai


elas. mata saman echchara hoda na ban. uushnai

නියමයි ඔහොම යන්.පොල් බෑයක්වත් ගා ගන්න බැරි අපිට ගෑණ්ගේ පල් පාර්ට් නොබලා කසාදයක් බැන්ද දාක තනියම උයන් කන්න පුලුවන් වලියක් එහෙම ගියොත්.![]()




kapati kamata hemoma kiyanne mage kema rasai kiyala

duk wenna epa oya thamai mawa form kale ke nool 2ka danna
![]()
lol a gena 2 rak 3 rak newei 100 parak hithanna...
mamath oya wage weda penwanna iwwa eth den party walatai neyo awamai godak dawas walata mama uyannekapati kamata hemoma kiyanne mage kema rasai kiyala
![]()
![]()


හික්ස්.මට කිව්වා බැන්ද අයියා කෙනෙක් අම්මෝ මල්ලි ගෑණිට නම් උයන්න පුලුවන් උනත් උයාගන්න බෑ කියලා කියපන් කියලා.නැත්නම් දවසක් ඉව්වොත් අනිවා හැමදාම සෙට්ට පෝච්චි තමයි ලු.![]()






eth dennama set wela uyan kaddi godak watinawa paul jeewitheela
seman kal thiyaganna mukuth daan nedda bn.danawanam ewath kewenawane bn.
nice post

එලස් මචෝ
හැබැයි ලංකාවේ අපිට ගන්න තියෙන්නේ ඔය සැමන් නෙවි බං. ඒවා මෙලෝ රහක් නෑ.
euro 2 k 

mewata nodena rep mokatada ban..
onna dunna..
patta machan..thawa danda...

me wage katiiya sup eka denawa nam mama thawa thawa dannam ela thread 

ලොකු එකේ බෝල්ලොඑලස් මචෝ
හැබැයි ලංකාවේ අපිට ගන්න තියෙන්නේ ඔය සැමන් නෙවි බං. ඒවා මෙලෝ රහක් නෑ.
seman kal thiyaganna mukuth daan nedda bn.danawanam ewath kewenawane bn.
nice post


hari theoryata nam wena dewal danne na 
seman kal thiyaganna mukuth daan nedda bn.danawanam ewath kewenawane bn.
nice post

ehema demmath keli kannath hoda nehene
baya wenna epa ehema deyak danawa nam tin eke aniwa eka type karanna one eka international rules ekak 

ලොකු එකේ බෝල්ලො
පොඩි එකේ සාලයො

meloo rahak neheඅඩෝ මෝඩ ගොනෝ ඔය කල් තියා ගන්න දාන වතුර වල සැරට මාලුවාගෙ කටු දිරන්නෙ. තෝ ඕවා කන්න එපා බූරුවෝ








