සැමන් ටින් කන එකෙක් දැක්කමයි ඔය..
පිංතූර පේන්නෙ නැති නිසා ත්රේඩ් එක කියෙව්වෙ නෑ..

site eken 4to ain karala 

සැමන් ටින් කන එකෙක් දැක්කමයි ඔය..
පිංතූර පේන්නෙ නැති නිසා ත්රේඩ් එක කියෙව්වෙ නෑ..

site eken 4to ain karala 

site eken 4to ain karala
![]()
Imageshack use karanna epa machan. Un langadi site eka relaunch kalata passe ananmanan karala. Mama dan use karanne Postimage.org eka.ahhh kohomada aya a 4to ganne a site eken remove karalada ?