අම්මෝ අද මාර වැඩක් උනේ තවම ඇඟ හිරිවැටිලා ඉ&#35

Internet Explorer

Active member
  • Sep 22, 2013
    210
    49
    28
    පර බල්ලා.... ඇටිකිච්චා ..... ඒ තෝද යකෝ මාව හැප්පුවේ ? :angry::angry:

    mu athal denne muge kalin threads balahanko :P

    ඇත්ත කියපන් උබ පතිරනයගෙ ෆේක් එකක් නේද?:D

    joke නෙවෙයි බන්.. අනික උබලට ආතල් දුන්නා කියලා මට මොනවද ලැබෙන්නේ.. මට ඉස්සර ඉඳන් ඔය වගේ වැඩ ගොඩක් වෙලා තියෙනවා. අපේ අම්මා කට්ටඩියෙක් ගාවටත් ගෙනිච්චා. ඒත් වැඩක් උනේ නැහැ.
    අනික මම job එකෙන් අයින් උනෙත් ඔය වගේ සීන් එකක් වෙලා.
     

    Internet Explorer

    Active member
  • Sep 22, 2013
    210
    49
    28
    umba neda kalekata kalin memory loss da mokakda kiyala thread daapu eka

    ඔව් මම තමයි. ඉස්සර මම ලෙඩවෙලා හිටියේ දැන් එහෙම නැහැ. treatments කරා එච්චා හොඳවෙලා ගොඩක් කල්''
     

    Internet Explorer

    Active member
  • Sep 22, 2013
    210
    49
    28
    hithaganna ba mokakda kiyala. ara call ekai accident ekei sambande..

    ඒ දෙක අතර සම්බන්ධතාවයක් හොයා ගන්න අමාරුයි දැනට. අනික මගෙ phone එකෙන් වතුර බෙිරෙනවා.... display එක පොඩ්ඩක් crack වෙලා යටින්.....
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    ඔව් මම තමයි. ඉස්සර මම ලෙඩවෙලා හිටියේ දැන් එහෙම නැහැ. treatments කරා එච්චා හොඳවෙලා ගොඩක් කල්''

    Machan mama ubage parana thread wagayak dan baluwa..
    uba dala tiyenne aththa nam ubata lagadima kelawenawa wage puthe..
    kattadi passe yanne nathuwa uba bawanaa karana hamuduru namakwa hambaweyan.. ubata wisadumak labei.. buduguna balen salli ganne natiwa yantra dana gewal araksha karana hamuduruwaru innawa.. poddak balapan....

    habai puthe uba boruwak nam karanne mathaka thiyaganin ara boruwata kotiya enawa kiyala kiyapu ekata wechcha demai ubata wenne. antimata aththak kiwwat kawrut piliganne natiwei
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha

    1. ලේට්ට්ර්ස් පුලුවන්ද කොහෙද බන් .. :dull: අයි බන් සේව් කලේ නැති උනාට ජනාදිපතිතුමගේ sms එක එන්නේ .. PRESIDENT කියල :dull:

    Service provider ta eka karanna puluwan athi..ane manda :nerd:
    SMS global වලින් අපිටත් පුලුවන් අපේ නම දාල sms යවන්න. Free 50ක් දෙනව. try කරල බලන්න. වෙන කෙනෙක්ගෙ number එකක් උනත් දාන්න පුලුවන්. ඕනෙ නම් PRESIDENT කියලම දාන්නත් පුලුවන්. ;)
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,140
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    SMS global වලින් අපිටත් පුලුවන් අපේ නම දාල sms යවන්න. Free 50ක් දෙනව. try කරල බලන්න. වෙන කෙනෙක්ගෙ number එකක් උනත් දාන්න පුලුවන්. ඕනෙ නම් PRESIDENT කියලම දාන්නත් පුලුවන්. ;)
    ආ එහෙමත් පුලුවන් එහෙනම් :rolleyes:
     

    hita makuna

    Well-known member
  • Nov 3, 2012
    3,071
    3,307
    113
    උබ ඔය කියන සීන් එක ඇත්තක් නම් මේකට එන උන් ඔක්කොගෙම ඇග හිරිවැටෙන්න ඕන .උබ ඇත්තටම මූන පෑව නම් උබ දැන් පට්ට ශොක් එකක ඉන්න ඔන.මොකද උබ බයික් එකෙනුත් වැටුන නිසා.දැන් නෙවෙයි.හෙට උදේට මුල ඉදන් කල්පනා කරල බලපන්.උබ ගමන පිටත් උන තැන ඉදන්.මේ වෙලාවෙ උබ හිතන ඕන දෙයක් ඇත්ත කියල හිතෙනව ශොක් එක නිසා.

    දෙවනි කාරනේ උබ ගන්ජ හරි වෙන ඩ්‍රග් එකක් හරි ගහල හිටිය නම් ඔය කියන එක දෙපාරක් කල්පනා කරපන්.වැටුන එක නෙවෙයි.අනිත් සීන් එක.

    ඇක්සිඩන්ට් එක කොඉතරම් පවර්ෆුල් ද කියල කල්පනා කරපන් .සමහරවිට ඌ ගොඩක් නොවැදුනා වෙන්නත් පුලුවන්.

    කෝල් සීන් එක නම් එ තරම් ගනන් ගන්න එපා.වෙබ් සයිට් තියනව පොඩි ගානක් ගෙවල ඔය වගේ ප්‍රීමියම් නම්බර් වලින් ශෝට් ටයිම් කෝල් එස් එම් එස් ගන්න පුලුවන්.පෝන් එක කොහොමහරි වේලල ඔන් කරගනින්.පොලිසි යන්න එපා.උබට නැති නඩුත් වැටෙයි.
    :no::no:
     

    Feedback.

    Well-known member
  • Jul 18, 2011
    2,349
    461
    83
    උබගේ පරණ ත්‍රේඩ් එකක් බැලුව, උබට එක එක දේවල් පේනවා කියල දාල තිබ්බ
    මචන් මම හිතන්නේ ඕක මානසික රෝගක මුල්ම අවස්තාව වගෙයි මම දන්නා කෙනෙකුටත් ඔහොම සීන් එකක් තිබ්බ පොරටත් එක එක දේවල් පේනවා ඒවාට බයවෙලා කෑගහනවා, පස්සේ ඩොක්ටර් හරිස්චන්ද්‍ර හම්බෙලා බෙහෙත් ගත්තම හොඳ වුනා.

    උබත් ඔය කට්ටඩි තක්කඩි හොයා හොයා යන්නේ නැතුව මොකක්හරි ප්‍රතිකාරයක් කරන්න උත්සහගනින් නැත්නම් උබට ඕක නිසා ජීවිතේම අවුල් වෙයි.
     

    Wal MAMA

    Well-known member
  • Oct 29, 2014
    1,132
    107
    63
    වහාම නැකැත්රාලට PM එකක් දාපන්. :dull:
    ලගදි ලමයි ඉන්න කොටු පැනපු ගෑනියෙකුත් අයි පරන මිනිහට ගෙනත් දීල වැඩ්ඩවෙලා ඉන්නෙ.
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
    මිනිහ කියයි උබට මොකද්ද උනේ කියල....
    :yes::yes::yes:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    තෝ ලෙඩෙක්. තොගෙ බයික් එකේ හැප්පිච්ච මිනිහෙක් නෑ. ඒ ඔක්කොම උඹෙ මනසෙ ඇඳිච්ච දේවල්.
    බයික් එකට මිනිහෙක් පැන්නා කියලා උපකල්පනයක් කරලා උඹෙ මනසින්ම ඒක වලක්වන්න ගිහිං උඹ බයික් එකත් එක්ක වැටුනෙ.

    උඹෙ ලෙඩේ හොඳ වෙලා නෑ තාම. කරුනාකරලා බෙහෙත් ගනිං. උඹෙ යහපතට නෙවෙයි උඹ වටේ ඉන්න අයගෙ යහපතට.

    ඔය වගේ ලෙඩ තියන උං කරන දේවල් උං දන්නෙත් නෑ. උඹව මරන්න එන මිනිහා කියලා හිතලා උඹෙ අම්මට පිහියෙන් අනින්නත් පුලුවන් එයා උඹට උදේ කිරි එක ගේද්දි. බෙහෙත් ගනිං.
     

    isuru r

    Member
    May 2, 2014
    2,423
    238
    0
    kiribathgoda
    උබගේ පරණ ත්‍රේඩ් එකක් බැලුව, උබට එක එක දේවල් පේනවා කියල දාල තිබ්බ
    මචන් මම හිතන්නේ ඕක මානසික රෝගක මුල්ම අවස්තාව වගෙයි මම දන්නා කෙනෙකුටත් ඔහොම සීන් එකක් තිබ්බ පොරටත් එක එක දේවල් පේනවා ඒවාට බයවෙලා කෑගහනවා, පස්සේ ඩොක්ටර් හරිස්චන්ද්‍ර හම්බෙලා බෙහෙත් ගත්තම හොඳ වුනා.

    උබත් ඔය කට්ටඩි තක්කඩි හොයා හොයා යන්නේ නැතුව මොකක්හරි ප්‍රතිකාරයක් කරන්න උත්සහගනින් නැත්නම් උබට ඕක නිසා ජීවිතේම අවුල් වෙයි.
    :yes::yes:

    පැටියා;17330137 said:
    තෝ ලෙඩෙක්. තොගෙ බයික් එකේ හැප්පිච්ච මිනිහෙක් නෑ. ඒ ඔක්කොම උඹෙ මනසෙ ඇඳිච්ච දේවල්.
    බයික් එකට මිනිහෙක් පැන්නා කියලා උපකල්පනයක් කරලා උඹෙ මනසින්ම ඒක වලක්වන්න ගිහිං උඹ බයික් එකත් එක්ක වැටුනෙ.

    උඹෙ ලෙඩේ හොඳ වෙලා නෑ තාම. කරුනාකරලා බෙහෙත් ගනිං. උඹෙ යහපතට නෙවෙයි උඹ වටේ ඉන්න අයගෙ යහපතට.

    ඔය වගේ ලෙඩ තියන උං කරන දේවල් උං දන්නෙත් නෑ. උඹව මරන්න එන මිනිහා කියලා හිතලා උඹෙ අම්මට පිහියෙන් අනින්නත් පුලුවන් එයා උඹට උදේ කිරි එක ගේද්දි. බෙහෙත් ගනිං.
    :yes::yes:

    machan sirrawata doc wa hambaweyan, uba oya kattadhi passe yanna eppa, ubata thiyenna podi manasika ledakk, :yes::yes: