මචන්ලා මන් සැහෙන වෙලාවක් නාස්ති කරලා මුගේ මුල ඉදන්ම post read කරා.මුට මතක නැ කාලය ගැන හැබැයි හැම බම්බුවක්ම කිරියේ දාන්න මතකයි . මූ නියම ආතල් එකක් ගන්නේ.[SIZE="5"][/SIZE]
Sirawata Ban... Moda Hu*annek

මචන්ලා මන් සැහෙන වෙලාවක් නාස්ති කරලා මුගේ මුල ඉදන්ම post read කරා.මුට මතක නැ කාලය ගැන හැබැයි හැම බම්බුවක්ම කිරියේ දාන්න මතකයි . මූ නියම ආතල් එකක් ගන්නේ.[SIZE="5"][/SIZE]

බින්දු;17330166 said:Paranoid Schizophrenia වගේ. වහා මානසික වෛද්යවරයෙක් හමුවන්න.
මචන්ලා මන් සැහෙන වෙලාවක් නාස්ති කරලා මුගේ මුල ඉදන්ම post read කරා.මුට මතක නැ කාලය ගැන හැබැයි හැම බම්බුවක්ම කිරියේ දාන්න මතකයි . මූ නියම ආතල් එකක් ගන්නේ.[SIZE="5"][/SIZE]




පට්ට සීන් එකක්නේ යකෝ.. හොල්මනක්ද මන්දා.. මොකෝ දැන් තත්ත්වෙ..?



)



යකෝ එහෙම කම්බි අතේ රෝල් කරනකොට උබට බය හිතුනේ නැද්ද ඕයි![]()
නැත්තං මුකුත් පාචිච්චි කරලවත් හිටියද උබ

palayan bn yanna uba meekata aapu dawase idan karanne aathal deepu ekahttp://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1578960
මචන්ලා මන් සැහෙන වෙලාවක් නාස්ති කරලා මුගේ මුල ඉදන්ම post read කරා.මුට මතක නැ කාලය ගැන හැබැයි හැම බම්බුවක්ම කිරියේ දාන්න මතකයි . මූ නියම ආතල් එකක් ගන්නේ.[SIZE="5"][/SIZE]
Sirawata Ban... Moda Hu*annek![]()
muta pissu ban..
nathnm apita podi atthal ekak denawa..![]()
උබේ රස්සාව නැති උන විදිහත් කියපන් බලන්න ..මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ කියල දැනගන්න ඕනේ මටත්
palayan bn yanna uba meekata aapu dawase idan karanne aathal deepu ekahttp://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1578960
පට්ට සීන් එකක්නේ යකෝ.. හොල්මනක්ද මන්දා.. මොකෝ දැන් තත්ත්වෙ..?
මම ඒක වෙනම thread එකක් දාන්නද? මෙතන දාන්නද ඔයාට pm කරන්නද?




thoge mula threds ekka balanakota nam uba psycho scene ekak.
bike eke photo ekakui,
thuwala wela thiyena athe and kakule photo ekai,
kambi roole photo ekakui , kambi wate photo ekakui dapan




Muta beheth denna gihin dostaratath pissu hadeida danna. Mehema pissuwak gana ahuwamai.ජේමිස්බන්ඩා007;17330933 said:මලාට කොමෙන්ට් එකක් දාන්නෙ නැති GT අයියා පවා මුට බෙහෙත් ගන්න කියල තිබුනා...
මුට matrix ෆිල්ම් එක බලා වැඩි වෙලාද මන්දා....
අනෙ මු මෙතන කට්ටිය තම්බනව වගෙ.පැටියා හරිද ගුලියා හරිද කියල හිතාගන්න බැ
මුට නිල් පාට පෙන්නෙ නැ කියල කිවුවට දාන හැම බම්බුවම දාන්නෙ නිල් පාටින්
