වැරදි තැන, වැරදි වෙලාවේ සිටීම තමයි වැරැද්ද. ඒක තේරුම් ගන්න ඕන එයාලඑහෙම ඉරිසියා කරන එක හරිනෑනේද? වෙච්ච දේ වෙලා ඉවරනෙ දැන්. අනික ඉසුරු කියලා ගෑණු ඉන්නවද
Pinthurayak ewapan kiyanna. ehema nettam me kiyana widiyata lassana kellek umbage eha petten tiya ganna tibbe interview ekediමම කැතද ඒ කියන්නෙ 🫤
Pinthurayak ewapan kiyanna. ehema nettam me kiyana widiyata lassana kellek umbage eha petten tiya ganna tibbe interview ekedi![]()
Plyn htto boru danne nethuwa. Mehm ekek office eke neඅමාලි කියන්නෙ දුප්පත් අහිංසක පවුලක දරුවෙක්.තාත්ත පොඩි කාලෙ මැරිල.අම්ම අමාරුවෙන් උගන්නල.
සබරගමු ආදි සිසුන් කියල මැර කල්ලියක් සියලු පේජ් ඇඩ්මින්ලට තර්ජනය කරල පෝස්ට් ඉවත් කළා.
මේ පාර නම් පේජ් ඇඩ්මින්ලා බිය වූ බවක් පේන්න නෑ
ඉගෙන ගන්නවට ඊරිසියා කරපු ,කියන්න වචන නැති මහ ජරා ගෑනු ඇයි එහෙම කරන්නේ අහිංසක ලමයින්ට .අනික බස් එකේ යද්දිත් අතින් ඇනලා එකෙක් ඇගටත් තල්ලුවක් දාගෙනම බහිනවාළු ඒ තරමටම ඒ දේවල් වලින් සෑහීමකට පත්වෙන්න තරං මුන් දෙන්නගේ පදුම කුහක හිත් දෙකක් තියෙන්නේ
එකම ඉස්කෝලෙ නංගි කෙනෙක්ව පරිස්සම් කරනව වෙනුවට රැග් කරනවද? උත්තර නොලැබුණු ඔක්කොම නවකවද ප්රශ්න එකෙන් එක අදින්න ඕන. කිසිම කෙනෙක්ට යහතින් ඉන්න දෙන්න හොඳනෑ
අවුරුදු 10 ක් ගිහිල්ලත් සාධාරනයක් උනේ නැත්තන් ඒ ලමයට පැහැදිලිවම හැමදේම ලියලත්.මේකට නීතිය ක්රියාත්මක වෙයි කියලා හිතන්නෙ කොහොමද.ලංකාවේ නීතිය බල්ලට ගිහින්නේ බලන් යද්දි.ස්වභාවදර්මයට වත් මේවා පේන් නැද්ද.මේවා වහන් කරගෙන ඉන්න දගලන උන්ට නම් හොදක් වෙන්න එපා කොච්චර ඉගෙන ගත්තත් මොන මහාචාර්ය උනත් කුලපති උනත් වැඩක් තීනවද මේවා වහනවා උන්.උන්ට දරුවො නැද්ද
එදා ඒකට නිසි පියවර ගත්තා නම් අද මේ අහිංසක ලමයයි ඒ දෙමාපියෝ සතුටින් ඉන්න තිබ්බා![]()
Really disappointed, IFS Sri Lanka IFS. We expected better from such a reputed company. Hiring people like this seriously makes us question your standards. Shame, honestly.
View attachment 250267View attachment 250268View attachment 250269View attachment 250270
View attachment 250271View attachment 250272View attachment 250273View attachment 250274View attachment 250275
Female intake is mainly for representation since this is a western companyIFS එකට මොකක් බලලද බන් ගන්නෙ සිරාවට. මාත් එක්ක එකට වැඩ කරපු එකියක් ගියා. Debug කරලා issue එකක් හොයාගන්න තේරෙන්නෙ නෑ. මම ගියා හිටපු පකයා අවුරුදු ගානක් company 3,4 ක වැඩ කරපු එකෙක් පොල් ගෑවා කියලා හිතන්ද මන්දා ඇහුව ප්රශ්න. පුදුම company තමා.![]()
මැනේජ්මන්ට් එක UK, කොම්පැණි එක ස්වීඩන්.api company ekakata yanan giyama thama police report, references, education qualifications wala true copies okkoma submit karala nahinna one.
munta ehema check karanne nadda koheda?
IFS eka issara hariyata owa hewwa, mamath e kale apply karane okata. interview ekedi references ehema akurata baluwa.
dan ehema nathuwa athi. management eka indian kiyanawa neda dan IFS?
අයින් කරාද ප්රොජෙක්ට් එකෙන් පස්සේ දිල්ශාන්කලින් වැඩ කරලා තියෙනවා දැන් නැ
අඋරුදු 6 කට කලින් වගේ ලු ඕක වෙලා තියෙන්නේ , මමත් Join උනේ 2019අයින් කරාද ප්රොජෙක්ට් එකෙන් පස්සේ දිල්ශාන්
ස්තුතියි විස්තරයටඅඋරුදු 6 කට කලින් වගේ ලු ඕක වෙලා තියෙන්නේ , මමත් Join උනේ 2019
ඊට ඉස්සෙල්ල උන Case එකක් ලු ඕක ...
අයින් කරද ,උනාද නම් දැන් නෑ ....
මෙය ලංකාවේ දැන් නැද්ද කොහෙද German ද කොහෙද ඉන්නේ...අපහු අවද දන්නෑ
IFS eken ain kara oya seen eken passe.අයින් කරාද ප්රොජෙක්ට් එකෙන් පස්සේ දිල්ශාන්
If that bitch is in Germany, I wish her to die from a stabbing attack by a Muslim immigrant in thereIFS eken ain kara oya seen eken passe.
Dan nam naha man hithanne lankawe.
Rata gihihin man hithanne.
Marry karapu kolla ge margen rata yanna athi .
Mekita rata yanna tharam wathkamak thibbe nAhA.
He heIf that bitch is in Germany, I wish her to die from a stabbing attack by a Muslim immigrant in there