අමාලිට නවක වදය දුන් මාශා සහ ඉසුරි, මාශා IFS එකේ වැඩ ...

uttappu

Well-known member
  • Sep 15, 2015
    932
    748
    93
    එහෙම ඉරිසියා කරන එක හරිනෑනේද? වෙච්ච දේ වෙලා ඉවරනෙ දැන්. අනික ඉසුරු කියලා ගෑණු ඉන්නවද
    වැරදි තැන, වැරදි වෙලාවේ සිටීම තමයි වැරැද්ද. ඒක තේරුම් ගන්න ඕන එයාල 🤔
     

    naveenr

    Well-known member
  • Apr 17, 2017
    1,653
    1,781
    113
    මුන් දෙන්නට ඒ ලමය එක්ක ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ඉඳන් මොකක් හරි ඇරියස් එකක් තිබිල තියෙනව
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,907
    113
    Kandy
    මම හිතන්නේ මුන් නම් මාරු කරලා.ගූගල් කලට මුන්ගේ විස්තර එන්නේ නෑ ඉසුරු අකර් විට හෙව්වට ඉසුරී අකර විට කියලා නවසීලන්තේ phd කරන කෙනෙක්ගෙ එන්නේ.දෙන්නම එක්කෙනෙක්ද දෙන්නෙඩ කියලා දන්නේ නෑ
     

    slug_cat

    Active member
  • Aug 10, 2024
    147
    233
    43
    අමාලි කියන්නෙ දුප්පත් අහිංසක පවුලක දරුවෙක්.තාත්ත පොඩි කාලෙ මැරිල.අම්ම අමාරුවෙන් උගන්නල.
    සබරගමු ආදි සිසුන් කියල මැර කල්ලියක් සියලු පේජ් ඇඩ්මින්ලට තර්ජනය කරල පෝස්ට් ඉවත් කළා.
    මේ පාර නම් පේජ් ඇඩ්මින්ලා බිය වූ බවක් පේන්න නෑ

    ඉගෙන ගන්නවට ඊරිසියා කරපු ,කියන්න වචන නැති මහ ජරා ගෑනු ඇයි එහෙම කරන්නේ අහිංසක ලමයින්ට .අනික බස් එකේ යද්දිත් අතින් ඇනලා එකෙක් ඇගටත් තල්ලුවක් දාගෙනම බහිනවාළු ඒ තරමටම ඒ දේවල් වලින් සෑහීමකට පත්වෙන්න තරං මුන් දෙන්නගේ පදුම කුහක හිත් දෙකක් තියෙන්නේ

    එකම ඉස්කෝලෙ නංගි කෙනෙක්ව පරිස්සම් කරනව වෙනුවට රැග් කරනවද? උත්තර නොලැබුණු ඔක්කොම නවකවද ප්‍රශ්න එකෙන් එක අදින්න ඕන. කිසිම කෙනෙක්ට යහතින් ඉන්න දෙන්න හොඳනෑ

    අවුරුදු 10 ක් ගිහිල්ලත් සාධාරනයක් උනේ නැත්තන් ඒ ලමයට පැහැදිලිවම හැමදේම ලියලත්.මේකට නීතිය ක්‍රියාත්මක වෙයි කියලා හිතන්නෙ කොහොමද.ලංකාවේ නීතිය බල්ලට ගිහින්නේ බලන් යද්දි.ස්වභාවදර්මයට වත් මේවා පේන් නැද්ද
    😶
    .මේවා වහන් කරගෙන ඉන්න දගලන උන්ට නම් හොදක් වෙන්න එපා කොච්චර ඉගෙන ගත්තත් මොන මහාචාර්ය උනත් කුලපති උනත් වැඩක් තීනවද මේවා වහනවා උන්.උන්ට දරුවො නැද්ද
    🥲
    එදා ඒකට නිසි පියවර ගත්තා නම් අද මේ අහිංසක ලමයයි ඒ දෙමාපියෝ සතුටින් ඉන්න තිබ්බා

    Really disappointed, IFS Sri Lanka IFS. We expected better from such a reputed company. Hiring people like this seriously makes us question your standards. Shame, honestly.

    View attachment 250267View attachment 250268View attachment 250269View attachment 250270

    View attachment 250271View attachment 250272View attachment 250273View attachment 250274View attachment 250275
    Plyn htto boru danne nethuwa. Mehm ekek office eke ne

    IFS එකට මොකක් බලලද බන් ගන්නෙ සිරාවට. මාත් එක්ක එකට වැඩ කරපු එකියක් ගියා. Debug කරලා issue එකක් හොයාගන්න තේරෙන්නෙ නෑ. මම ගියා හිටපු පකයා අවුරුදු ගානක් company 3,4 ක වැඩ කරපු එකෙක් පොල් ගෑවා කියලා හිතන්ද මන්දා ඇහුව ප්‍රශ්න. පුදුම company තමා. 🤣
    Female intake is mainly for representation since this is a western company
    Most of the work are carried out by males.
    ------ Post added on May 5, 2025 at 10:06 PM
     
    • Like
    Reactions: Mugen

    Mugen

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    781
    893
    93
    මෙහෙම දෙන්නෙක් දැන් IFS එකේ නෑ.

    api company ekakata yanan giyama thama police report, references, education qualifications wala true copies okkoma submit karala nahinna one.
    munta ehema check karanne nadda koheda?
    IFS eka issara hariyata owa hewwa, mamath e kale apply karane okata. interview ekedi references ehema akurata baluwa.
    dan ehema nathuwa athi. management eka indian kiyanawa neda dan IFS?
    මැනේජ්මන්ට් එක UK, කොම්පැණි එක ස්වීඩන්.

    ගෝට හැවේ නැත්නම් ඉන්දියන් බ්‍රාන්ච් එකක් දන්නෙත් නෑ
    ------ Post added on May 5, 2025 at 10:43 PM
     

    hrdilshan

    Junior member
  • Jan 9, 2021
    46
    30
    18
    අයින් කරාද ප්‍රොජෙක්ට් එකෙන් පස්සේ දිල්ශාන්
    අඋරුදු 6 කට කලින් වගේ ලු ඕක වෙලා තියෙන්නේ , මමත් Join උනේ 2019
    ඊට ඉස්සෙල්ල උන Case එකක් ලු ඕක ...

    අයින් කරද ,උනාද නම් දැන් නෑ ....
    මෙය ලංකාවේ දැන් නැද්ද කොහෙද German ද කොහෙද ඉන්නේ...අපහු අවද දන්නෑ
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,443
    113
    අඋරුදු 6 කට කලින් වගේ ලු ඕක වෙලා තියෙන්නේ , මමත් Join උනේ 2019
    ඊට ඉස්සෙල්ල උන Case එකක් ලු ඕක ...

    අයින් කරද ,උනාද නම් දැන් නෑ ....
    මෙය ලංකාවේ දැන් නැද්ද කොහෙද German ද කොහෙද ඉන්නේ...අපහු අවද දන්නෑ
    ස්තුතියි විස්තරයට
     
    • Like
    Reactions: hrdilshan

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    අයින් කරාද ප්‍රොජෙක්ට් එකෙන් පස්සේ දිල්ශාන්
    IFS eken ain kara oya seen eken passe.
    Dan nam naha man hithanne lankawe.
    Rata gihihin man hithanne.
    Marry karapu kolla ge margen rata yanna athi .
    Mekita rata yanna tharam wathkamak thibbe nAhA.
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    If that bitch is in Germany, I wish her to die from a stabbing attack by a Muslim immigrant in there
    He he
    ඉස්කොලෙ කාලෙ මන් එකිව දන්නවා. අහින්සක කෙල්ලෙක් ,වැඩි කතාබහක් නැහැ ඉගෙන ගන්න දක්ෂයි .
    චොර කැරැක්ටර් එකක් නෙමෙ .
    අනෙ මන්දා කැම්පස් ගියහම මුන්ට හැදෙන අමාරුවවල්
     
    • Like
    Reactions: Satan_at_Hell