වැඩ කරන තැන කාලයක් නිකන්තිබ්බ UPS 10 ක් විතර අයින් කරනවා. මොකුත් ප්රයෝජනයක් ගන්න බැරිද? 


puluwan.... monad UPS? 600VA wageda?? Dual Battery ena 12KV ewada???bump
ඩීටේල්ස් බැලුවෙ නෑ බන්.puluwan.... monad UPS? 600VA wageda?? Dual Battery ena 12KV ewada???
Details tikak Balala Kiyanna.....ඩීටේල්ස් බැලුවෙ නෑ බන්.![]()
මොනවද බ්රෑන්ඩ්ස් කැපෑසිටිවැඩ කරන තැන කාලයක් නිකන්තිබ්බ UPS 10 ක් විතර අයින් කරනවා. මොකුත් ප්රයෝජනයක් ගන්න බැරිද?![]()
karanne mokakda kiyala ne ahwwe.... itin podi solar panel ekak + Battery pack ekak tiyenawa nam Power Cut eka dawasata gedara Bulb tika pattu karanna ganna puluwan UPS eka.....වැඩ කරන තැන කාලයක් නිකන්තිබ්බ UPS 10 ක් විතර අයින් කරනවා. මොකුත් ප්රයෝජනයක් ගන්න බැරිද?![]()