අරක්කු සැපයි කියල හිතන් ඉන්න කෙනෙක් බන්ද&#3538

Chinthaka_tc

Member
Jul 17, 2010
4,450
514
0
35
සෙoකඩගල පුරවරය
අපි දෙන්න බදිමුකෝ.....:love::love: එතකොට තේරෙයි...
7.gif
 

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    mama nam bonawa..
    habai ganata, bohoma wadagath widihata..
    watenna gahanne nah, e wagema lesiyen dop
    wenneth na...
    watennama gahana welawak thiyenawa, e mage room ekedi
    witharai..
     
    Last edited:

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,833
    6,070
    113
    අරක්කු සැපයි කියල හිතන් ඉන්න කෙනෙක් බන්දින්න උනොත් ජීවිතේම දුකක් වෙන්නෙ ඇයි????


    කව්ද කියන්නෙ දුකයි කියල , ඔය අරක්කු වලට බනින ගොඩක් කෙල්ලෝ හිතින් ආසයි බියර් එකක් වත් බීල බලන්න , ඒක තමයි යථාර්තය ...... :rofl::rofl::rofl::P:P
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,423
    1,605
    113
    Oceania
    THAMA NAN NAHA.. EHEMA KENEK ANDINNA UNOTH MONA VEIDA KIYALA AHUVE??

    ayth itin monawa wenna da ? eeke awlak naha. badina ekai bona ekai kaarana dekak. oyala eeka patalawa ganna epa.:P oya dekama balance karanna danna ewn tamai niyama wedakaruwo. mamath maasekata eka dawasak witara bonawa itin (idala hitala kana saakkuwe). eeth mage ayagen wiruddathwayak naha.ee mama eeka manage karanna danna nisa..oyaa daksa kollek hoya ganna nangi. ooka barapatala arbudayak newei.. all da best (BTW mamath tawama single hehe....)