ලොල්.. මේ කොල්ලෙක්ද කොහෙද බන්, කෙල්ලෙක් වගේ ෆේක් එකකින් ඇවිත් ආතල් දෙනව![]()

අරක්කු සැපයි කියල හිතන් ඉන්න කෙනෙක් බන්දින්න උනොත් ජීවිතේම දුකක් වෙන්නෙ ඇයි????





THAMA NAN NAHA.. EHEMA KENEK ANDINNA UNOTH MONA VEIDA KIYALA AHUVE??
oya dekama balance karanna danna ewn tamai niyama wedakaruwo. mamath maasekata eka dawasak witara bonawa itin (idala hitala kana saakkuwe). eeth mage ayagen wiruddathwayak naha.ee mama eeka manage karanna danna nisa..oyaa daksa kollek hoya ganna nangi. ooka barapatala arbudayak newei.. all da best (BTW mamath tawama single hehe....)