අරගලය ඉවරවෙලා අවුරුද්දයි බයියොන්ට ආතල් දීපු පෝස්ට් නම් ගොඩයි. අරගලේ නිසා දිවි පුදපු උන් ගැන කතාවක්වත් නෑ. කීබෝඩ් එකෙන්ම කරන දෙයක් කරන එක ඇගට ගුණයි.
Itim ai oyalage Mainda maththiyai Ranilhamui daduwam dunne natte pasku prahareta e gollo sambandainam ?අරගලය කරේ ජෙප්පො උන්ට වියදම් කරේ ඉන්දියාවයි, අැමරිකාවයි..පාස්කු බෝම්බ පිටිපස්සෙත් හිටියේ ඔය තුන්කට්ටුවම තමා..![]()
ජෙප්පොන්ගෙ ඉබ්රහම් විතරයිනේ ඉතුරු වුනේ..ඒ නාකියව හිරේ දාල වැඩක් තියෙනවද..උඹ වැරැද්දක් කරහම උඹේ තාත්තව හිරේ දාල වැඩක් නෑනේ..Itim ai oyalage Mainda maththiyai Ranilhamui daduwam dunne natte pasku prahareta e gollo sambandainam ?
Itim uwa hireta dala wadak nattm ai arrest kale ? Jepponge ithuru une ibrahim witharanam Anura Kumara inne Pohottuweda ?ජෙප්පොන්ගෙ ඉබ්රහම් විතරයිනේ ඉතුරු වුනේ..ඒ නාකියව හිරේ දාල වැඩක් තියෙනවද..

Itim uwa hireta dala wadak nattm ai arrest kale ? Jepponge ithuru une ibrahim witharanam Anura Kumara inne Pohottuweda ?![]()
![]()
![]()
අනේ යකෝ JVP කියන්නේ ඉතිහාසෙත් මිනී මරපු උන්..මිනිස්සු හැටදාහකට වඩා මැරුවා..කෝ හිරේ ගියාද?ඵහෙම තියෙද්දි මේ වගේ ලොකු ලොකු රටවල් ඵක්ක කුමන්ත්රණය කරලා කරන ඒවට උන් හිරේ යයිද?ජෙප්පා කියන්නේ දිය යටිං ගින්දර ගෙනියන උන්..උන් සාක්කි ඉතුරු වෙන්න ගේම් දෙන්නේ නෑ..
Itim etkoata ai Mainda maththaya porondu une Pasku prahareta daduwam denawa kiyala ? Anika mn ahapu ekata uttara deela nane oya ? Ibrahim okata waradi kiyala uba kiyanawanm uwa hire dala wadak nattm ai arrest kale ? Itim Karuna ammanut mini maruwane eya hire giyet na habai Mainda Maththaya eyata pakshe sabapathi kamakut dunna wage mathakaiඅනේ යකෝ JVP කියන්නේ ඉතිහාසෙත් මිනී මරපු උන්..මිනිස්සු හැටදාහකට වඩා මැරුවා..කෝ හිරේ ගියාද?ඵහෙම තියෙද්දි මේ වගේ ලොකු ලොකු රටවල් ඵක්ක කුමන්ත්රණය කරලා කරන ඒවට උන් හිරේ යයිද?ජෙප්පා කියන්නේ දිය යටිං ගින්දර ගෙනියන උන්..උන් සාක්කි ඉතුරු වෙන්න ගේම් දෙන්නේ නෑ..

දඩුවම් දෙන්න ඉස්සෙල්ල තමා අරගලය ගෙනල්ල බලයෙන් පහ කරේ අනික පාස්කු ප්රහාර ගැන හොය හොය ඉන්න කාලයක්ද ඒක..කොරෝනා නිසා අවුරුදු 2ක් රටම අක්රය වෙලා තිබ්බා මතක නැද්ද?Itim etkoata ai Mainda maththaya porondu une Pasku prahareta daduwam denawa kiyala ? Itim Karuna ammanut mini maruwane eya hire giyet na habai Mainda Maththaya eyata pakshe sabapathi kamakut dunna wage mathakai![]()
![]()
![]()
![]()
Itim covid kale policiya wahalada tibbe tho wage moda musalayekදඩුවම් දෙන්න ඉස්සෙල්ල තමා අරගලය ගෙනල්ල බලයෙන් පහ කරේ අනික පාස්කු ප්රහාර ගැන හොය හොය ඉන්න කාලයක්ද ඒක..කොරෝනා නිසා අවුරුදු 2ක් රටම අක්රය වෙලා තිබ්බා මතක නැද්ද?
