අරගලය ඉවරවෙලා අවුරුද්දයි!

pathaleiretta

Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,337
    113
    අරගලය ඉවරවෙලා අවුරුද්දයි බයියොන්ට ආතල් දීපු පෝස්ට් නම් ගොඩයි. අරගලේ නිසා දිවි පුදපු උන් ගැන කතාවක්වත් නෑ. කීබෝඩ් එකෙන්ම කරන දෙයක් කරන එක ඇගට ගුණයි. :yes: :yes: :yes:

    1683684021943.png

    1683684042831.png
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    අරගලය කරේ ජෙප්පො උන්ට වියදම් කරේ ඉන්දියාවයි, අැමරිකාවයි..පාස්කු බෝම්බ පිටිපස්සෙත් හිටියේ ඔය තුන්කට්ටුවම තමා..😬😬😬
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    අරගලය කරේ ජෙප්පො උන්ට වියදම් කරේ ඉන්දියාවයි, අැමරිකාවයි..පාස්කු බෝම්බ පිටිපස්සෙත් හිටියේ ඔය තුන්කට්ටුවම තමා..😬😬😬
    Itim ai oyalage Mainda maththiyai Ranilhamui daduwam dunne natte pasku prahareta e gollo sambandainam ?
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Itim ai oyalage Mainda maththiyai Ranilhamui daduwam dunne natte pasku prahareta e gollo sambandainam ?
    ජෙප්පොන්ගෙ ඉබ්‍රහම් විතරයිනේ ඉතුරු වුනේ..ඒ නාකියව හිරේ දාල වැඩක් තියෙනවද..උඹ වැරැද්දක් කරහම උඹේ තාත්තව හිරේ දාල වැඩක් නෑනේ..🤣
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    ජෙප්පොන්ගෙ ඉබ්‍රහම් විතරයිනේ ඉතුරු වුනේ..ඒ නාකියව හිරේ දාල වැඩක් තියෙනවද..
    Itim uwa hireta dala wadak nattm ai arrest kale ? Jepponge ithuru une ibrahim witharanam Anura Kumara inne Pohottuweda ? :eek: :eek: :eek:
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Itim uwa hireta dala wadak nattm ai arrest kale ? Jepponge ithuru une ibrahim witharanam Anura Kumara inne Pohottuweda ? :eek: :eek: :eek:

    අනේ යකෝ JVP කියන්නේ ඉතිහාසෙත් මිනී මරපු උන්..මිනිස්සු හැටදාහකට වඩා මැරුවා..කෝ හිරේ ගියාද?ඵහෙම තියෙද්දි මේ වගේ ලොකු ලොකු රටවල් ඵක්ක කුමන්ත්‍රණය කරලා කරන ඒවට උන් හිරේ යයිද?ජෙප්පා කියන්නේ දිය යටිං ගින්දර ගෙනියන උන්..උන් සාක්කි ඉතුරු වෙන්න ගේම් දෙන්නේ නෑ..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අනේ යකෝ JVP කියන්නේ ඉතිහාසෙත් මිනී මරපු උන්..මිනිස්සු හැටදාහකට වඩා මැරුවා..කෝ හිරේ ගියාද?ඵහෙම තියෙද්දි මේ වගේ ලොකු ලොකු රටවල් ඵක්ක කුමන්ත්‍රණය කරලා කරන ඒවට උන් හිරේ යයිද?ජෙප්පා කියන්නේ දිය යටිං ගින්දර ගෙනියන උන්..උන් සාක්කි ඉතුරු වෙන්න ගේම් දෙන්නේ නෑ..

    hire giyada ahanne, ube ammage puka palapu mahinda wesige puthata beri unada jeppanta naduwak dala hire danna
     
    • Haha
    Reactions: Kamal1996

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    අනේ යකෝ JVP කියන්නේ ඉතිහාසෙත් මිනී මරපු උන්..මිනිස්සු හැටදාහකට වඩා මැරුවා..කෝ හිරේ ගියාද?ඵහෙම තියෙද්දි මේ වගේ ලොකු ලොකු රටවල් ඵක්ක කුමන්ත්‍රණය කරලා කරන ඒවට උන් හිරේ යයිද?ජෙප්පා කියන්නේ දිය යටිං ගින්දර ගෙනියන උන්..උන් සාක්කි ඉතුරු වෙන්න ගේම් දෙන්නේ නෑ..
    Itim etkoata ai Mainda maththaya porondu une Pasku prahareta daduwam denawa kiyala ? Anika mn ahapu ekata uttara deela nane oya ? Ibrahim okata waradi kiyala uba kiyanawanm uwa hire dala wadak nattm ai arrest kale ? Itim Karuna ammanut mini maruwane eya hire giyet na habai Mainda Maththaya eyata pakshe sabapathi kamakut dunna wage mathakai :eek: :eek: :eek: :eek:
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Itim etkoata ai Mainda maththaya porondu une Pasku prahareta daduwam denawa kiyala ? Itim Karuna ammanut mini maruwane eya hire giyet na habai Mainda Maththaya eyata pakshe sabapathi kamakut dunna wage mathakai :eek: :eek: :eek: :eek:
    දඩුවම් දෙන්න ඉස්සෙල්ල තමා අරගලය ගෙනල්ල බලයෙන් පහ කරේ අනික පාස්කු ප්‍රහාර ගැන හොය හොය ඉන්න කාලයක්ද ඒක..කොරෝනා නිසා අවුරුදු 2ක් රටම අක්‍රය වෙලා තිබ්බා මතක නැද්ද?
     
    • Haha
    Reactions: Kamal1996

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    දඩුවම් දෙන්න ඉස්සෙල්ල තමා අරගලය ගෙනල්ල බලයෙන් පහ කරේ අනික පාස්කු ප්‍රහාර ගැන හොය හොය ඉන්න කාලයක්ද ඒක..කොරෝනා නිසා අවුරුදු 2ක් රටම අක්‍රය වෙලා තිබ්බා මතක නැද්ද?
    Itim covid kale policiya wahalada tibbe tho wage moda musalayek :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,617
    49,979
    113
    සේදවත්ත
    එක ඉවර උන එකනම් ලොකු දෙයක් නැත්තම් තලෙයිබාන් පාලනයක් තමා තියෙන්නේ .

    අධි සංකෘතික
    අධි ආගම්ක
    අධි සමාජවාදී