ow ow system change newey system leftසිස්ටම් ලෙෆ්ට්. හෙළ ජාන එක්ක මොන අරගලද බන්..
ow ow system change newey system leftසිස්ටම් ලෙෆ්ට්. හෙළ ජාන එක්ක මොන අරගලද බන්..
Passe othanata enna gaththu sakkikinge wada wenna one ban.
Uneducated pathetic fuckers
උබේ තියන සතුට මම මාස ගානකට පස්සේ රිප්ලයි එකක් දැම්මම නේ??
උබේ තියන සතුට මම මාස ගානකට පස්සේ රිප්ලයි එකක් දැම්මම නේ??![]()
Ekagai.පස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
rathu ayyala kiyanne mee kattiyata thamawesige puthala kiyane munta thama
පලයන් පලයන් පොන්න හුත්තිගෙ පුතා තොගෙ පොන්න රනිලගෙ මහ බැකුවට කෙලියෙ ඒවට මික් නොකිය පොන්න රනිලගෙ පුක ලොවන පරය පාර්ටිශන් ගුලට බුරනවපස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
උඹල ඕවා වැඩිය හිතන්න එපා..... System Change![]()
![]()
![]()
ai pc ekama issuwe naththe?
lol
ඕකෙ වගකීම ගත්ත කැම්පස් කොල්ලො කෙල්ලො පට්ට මහන්සියක් ගන්නවා මිනිස්සු පේලියට යවන්නත්. රටේ මිනිස්සුන්ගෙ හැදියාව ඔහොම නම් උන් මොනව කරන්න ද බං? ඕකුන් ම චන්දෙ දීලා පත් කරපු උන්ගෙන් පවා නියෝජනය වෙන්නෙ උන්ගෙ මානසිකත්වය ම තමයිපස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
ignore කියල කියන්නේ හුත්තෝ ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා.ඉග්නෝර් මායම ඉවරද පොන්න හුත්තියෙ???![]()
එක තැනකින් බොල් වගේ තෙරුනම මුං හිතන්න ඇති මයින්ද මත්තිය ගේ රත්රන් මුට්ටියක් බිත්තිය පිටිපස්සේ හංගලා ඇති කියලඔක්කොමත් හරි, ගුල් හෑරුවෙ මොකාද![]()

ignore කියල කියන්නේ හුත්තෝ ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා.
තෝ වලහිනන වගේ මේකේ මගේ නම උදේ ඉදල රෑ වෙනකන් quote කර කර හිටියට මම තෝව පුකේ මයිලක් ගානටවත් ගනන් ගත්තද ???ඒකට තමයි හුත්තෝ ඉග්නෝ කරනවා කියන්නේ .![]()
![]()
![]()
ignore කියල කියන්නේ හුත්තෝ ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා.
තෝ වලහිනන වගේ මේකේ මගේ නම උදේ ඉදල රෑ වෙනකන් quote කර කර හිටියට මම තෝව පුකේ මයිලක් ගානටවත් ගනන් ගත්තද ???ඒකට තමයි හුත්තෝ ඉග්නෝ කරනවා කියන්නේ .![]()
![]()
![]()
![]()
200කට වැඩිය ඉග්නොර් කරන තැනට ගෙනාව.අඩෝ සිරාවට උඹ ignore කලේ නෑ එකියන්නේ නේ.... උඹල තමයි බඩු![]()
ඔය කියන්නේ නන්දසේන ඇවිත් රට කාබාසිනියා කරපු එක නේද?හොඳ වැඩේ ලංකාවේ සිංහල එවුන්ට උණේ![]()